Posted 24 Aug 2009 · Report post De o buna bucata de vreme am observat o crestere a consumului.Am pus-o pe seama combustibililor;si am schimbat sursa.Ma rog, dupa mai multe "probe " , de condus si de combustibili, Concluzia e , ca: anul trecut=consum 7,5% cu aer conditionat .....Anul asta 8,7 %!!! In aproximativ aceleasi conditii.1. Mai exact , unde am observat ca ceva nu e in regula: motorul are cateodata unele trepidatii la ralanti, asta doar cand motorul e cald, pe consum instant observ consumuri de 20-25%- la turatii mici(pana in 3000 ture/min)2. La coborarea unei pante am observat ca : Atunci cand las masina in frana de motor, consumul arata uneori 0,00... si cateodata 3-4.......3. Variatorul meu e cu probleme , asa am luat masina , si de atunci am facut cca 15000 km, am pus consumul si pe seama asta......Ma gandesc, totusi ca ceva senzor imi face probleme...Sau poate ma insel, astept ceva pareri... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post Incearca s-o duci la un tester. Eu am avut probleme pe la sondele lambda, imi crescuse consumul cu 2-3 litri (dar aveam becul de la lambda aprins in bord, banuiesc ca al tau nu e). Ar mai putea fi debitmetrul, ceva senzori de temperatura, bujii uzate, filtru de aer murdar... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post foarte probabil ca bujiile sa fie duse. cred ca tu nu le-ai schimbat. ai putea chiar sa intrebi pe fostul proprietar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post Sau ar mai putea sa fie si din filtrul de aer care sa fie foarte imbaxit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post Filtrul e nou, intr-adevar bujiile n-au fost schimbate.Parca uneori avea tremuraturi ca si cum n-ar functiona vreo bujie, dar am pus problema pe seama combustibilului. Incearca s-o duci la un tester. Eu am avut probleme pe la sondele lambda, imi crescuse consumul cu 2-3 litri (dar aveam becul de la lambda aprins in bord, banuiesc ca al tau nu e). Ar mai putea fi debitmetrul, ceva senzori de temperatura, bujii uzate, filtru de aer murdar...Nu am nici un bec aprins.O sa le iau pe rand...acum vin toate...fluiera si un rulment pe fata... \ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2009 · Report post Nu dispera, ia-le pe rand. Intai schimba bujiile, nu-s nu stiu cat. Cu ocazia asta te uiti si la fise, sa nu fie vreuna crapata, cam de acolo ar putea fi tremuraturile. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2009 · Report post Am fost la tester. Totul pare OK. Tipul a zis ca doar sonda lambda nu prea ii place, ca arata o tensiune de 4,5 V , zice el cam mare. Luni o sa schimb si bujiile. Cat despre rulment...in ianuarie cost 90lei, in aprilie190 lei(cand am schimbat unul), si acum ma interesez...280lei!!!!.E criza? \ M-am interesat pentru schimbarea variatorului.Cei de la service mi-au recomandat sa schimb si solenoidul odata cu acesta. Credeti ca merita schimbat ?, nu de alta dar e vreo 700 lei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2009 · Report post ia-le pe rand si vezi cum se comporta, ca de multe ori te pun sa schimbi piese aiurea, doar ca sa isi mai ia si ei 100 de lei la manopera Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2009 · Report post Am fost la tester. Totul pare OK. Tipul a zis ca doar sonda lambda nu prea ii place, ca arata o tensiune de 4,5 V , zice el cam mare. Luni o sa schimb si bujiile. Cat despre rulment...in ianuarie cost 90lei, in aprilie190 lei(cand am schimbat unul), si acum ma interesez...280lei!!!!.E criza? \ M-am interesat pentru schimbarea variatorului.Cei de la service mi-au recomandat sa schimb si solenoidul odata cu acesta. Credeti ca merita schimbat ?, nu de alta dar e vreo 700 lei.Salut ...si la mine arata sonda lambda mult , aproapte 5v ...nu stiu ce sa zic , posibil asa sa fie la volvo am vb si cu mai multi sa pe tester asa da .... variatorul se schimba cand incepe sa caraie ... pentru trepidatiile la relanti am curatat tot corpul clapeta si nu a mai facut, asta la mine .... tot 1.8 am si eu ....de la filtre schimbate tarziu...mult praf in corpul clapeta ....vezi si bujiile ... daca nu ai nici un bec aprins ...e destul de greu si mai incearca si cu benzina ...parerea mea ....ca si eu am sesizat aiureli ..si am cautat am schimbat , am verificat si tot nimic consumul e la fel fara nici un bec acu am pus bobine de inductie noi , bujii noi si cred ca las lambda in pace si restul si probez benzina...am sesizat ca de cand euro5 asta a crescut consumul ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Aug 2009 · Report post Daca sonda lambda e defecta, motorul functioneaza in bucla deschisa, ceea ce ti-ar afecta si consumul (mai pe romaneste, merge inecata). Pana-n 5 volti e normal sa arate, e alt tip de senzor. Mai important ar fi fost sa verifice daca variaza tensiunea, dar probabil n-a avut la indemana un osciloscop, cu voltmetrul nu se vede mare lucru. Share this post Link to post Share on other sites