thor4ever

volvo s40 2005-2006

292 posts in this topic

raspunsul: mere perfect tot.zice catre mine electricianu:acu trebuie reincarcata clima ca s o golit din cauza ca nu o mers ventilatoru.i am zis ca pe timp de vara cat am mers cu ac on o mers ventilatorul.iarna in putii km pe care i am facut am mers cu ac off deci nu avea de ce sa porneasca.s-o uitat oleaca bleg....am dat drumu la clima pe 14 grade si auto si in 2min baga rece rece.nu o mai zis nimic.cost piese 20 lei carbunii....si astept factura pt manopera.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

135lei manopera.se pare totusi ca numa pe sub se poate da jos.pusa pe elevator si pacolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa inteleg ca s-a rezolvat problema, era de la carbuni . Pai nu era mai simplu sa alimenteze mesterul direct ventilatorul si sa vada ca nu merge ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi oricum tot la asta se ajungea...posibil ca o fi facut.habar nu am.eu oricum m am dus la turda sa vad de erorile stocate:singura cu rosu a fost de la navi...in rest galbene cateva,care dupa resetare au ramas toate verzi

si am vazut ca i limitata la 210.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt ca nu stiam ca se poate si nici nu am intrebat.prin romania in 2 locuri am ajuns peste 200km/h:215km pe o portiune timp de 30sec si dajuns pe drumu intre hateg si sarmisegetuza si inainte de vama varsand 4 pers in masina cu portbagaju plin de apa si bere:200/h cam 10 sec.ii dajuns si nici nu cred ca o sa mai incerc curand si poate daca oi ajunge pe autobahn inainte sa plec dau o fuga sa mi scoata limitarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci clima nu o trebuit invcarcata nu ?

nu-mi dadea eroare de presiune pe ccm

bine ca s-o rezolvat

::)

toate cele bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai daca s o consumat sau nu o parte nu stiu.eu oricum stiam ca am probleme cu ventilatorul si chiar si vara daca nu auzeam ca porneste ventilatorul nu tineam clima pornita.si iarna iar nu am mers cu clima.deci teoretic nu s-a consumat.oricum rece baga acum.mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

La voi si cu valva si fara valva tot se strica volanta pana in 100.ooo km asa ca ........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca eu am volanta stricata la 130K ? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a fost schimbata recent nu ar trebui sa dea semne de oboseala de pe acum :D Daca nu a fost schimbata,singur incepe sa dea vreun semn de acum incolo.

Depinde foarte mult daca masina a fost rulata mai mult pe autostrada sau in oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit cu fostul proprietar al masinii si mi a spus ce a schimbat la ea.La volanta nu s-a umblat,si acum am 180mii,reali nu stiu,aprox +30-50mii km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haideti sa continuam discutiile si sa lasam furtunele in pace :D

In scurt timp voi muta si ce este ''off'' de aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa simptomele care le am descoperit de cateva zile la alternator posibil sa fie pe duca : vuiet, incins,miros a ars,dar nu face tot timpu.pe ecranul de la rti pe drumul de 220 km facuti ieri(dar simptomele nu mai erau) mi a aratat ecu main voltage 14.0-14.1 in mers fara clima si radio.CU ele pornite ramanea pe la 13.8-14.0.In relanti/pe loc cu toti consumatorii porniti sta la 14.1-14,3V.Este bine?La un alternator funtional cat de tare trebuie sa arda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine e nou alternatorul si imi incarca 14.8-14.9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu i mult atat?Din cate stiam trebuie sa stea pe la 14.3-14.5 max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update incarcare pe RTI: 14.5-14.6 cu toti consumatorii porniti:becuri,incalzire luneta, oglinzi, clima radio.Dupa 30km am pus mana pe el si era abia caldut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce simpatici sunteti, incarcarea bateriei este data de senzorul temperatura baterie + necesarul de curent, CEM-ul calculeaza cam cat trebuie sa fie tensiunea si atat incarca, poate sa incarce 13.5V sau 15V si sa fie perfect normal, totul este comandat de CEM, pe mine chiar ma amuza astia de la magazinele de baterii care refuza sa dea garantie la S40/V50 pe motivul ca incarca prea mult sau prea putin . Oamenii au ramas in urma cu tehnologia si nu stiu ca un calculator se ocupa acum de incarcare nu numai alternatorul de unul singur .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane si atunci pe ecranul de la rti la sectiunea ecu voltaj, valoarea care variaza acolo la mie in relanti pe la 14.5-14.6 si in mers cu toti consumatorii 14.1-14.2 este valoarea reala de incarcare?Sau de unde este preluata informatia?Ma pot baza pe informatia aia de acolo ca alternatorul imi incarca sa nu raman cu masina in pana de baterie?

Eu nu am avut problema: am luat bateria cu carnetelul de garantie, am fost la service mi au pus bateria apoi testat la pornire si in relanti, au zis ok si au completat carnetelul.MI au zis hai peste 2luni sa mai masuram o data. Cost 0lei

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu stiu de unde ia RTIul informatia dar normal se masoara direct la bornele bateriei .

Oricum la modelele astea alternatorul se strica fara sa dea vreun semn inainte, iar sistemul este super monitorizat asa ca orice problema ai iti apare mesaj in bord .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi.Poi simptomele de alternator pe duca ,cred ca , le am cam avut: miros de incins, extrem de fierbinte la atingere(chiar si dupa 2-3 km de mers dupa ce masina a stat nepornita cateva zile), un vuiet peste sunetul normal al masinii dar fara nici un semnal in bord.Acum nu mai face ,dupa 220km era abia caldut

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 oct 2009- 18 06 2014 si 90mii km in care am fost mandru posesor de volvo.Ma pot considera super multumit de masina nu am avut probleme cu nimic important.Schimbat 2 rulmenti pe dreapta(1000lei), punte diode(150),carbuni suflanta(10lei carbunii pusi de mine+150 manopera la service ca mi o demontat/remontat suflanta). Sunt in cautare acum de un break mai spatios.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

V70... sau logan mcv :)))?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now