Guest adrian83xx

cine a atins 260 km/H pe circuit?

273 posts in this topic

nici in usa nu se respecta legea, asa ca si in romania. exista si acolo si aici soferi care fac greseli. in usa legile sint la fel de aspre ca la noi, insa se respecta mai mult decit la noi. drumurile, acolo sint incomparabil mai bune si mai sigure. aici soferii sint obisnuiti cu greselile altor soferi, acolo , soferii sint altfel.

nu putem compara soferii din usa cu cei din romania : cei de la noi sint mult - si nu gresec cind spun asta - muuuult mai buni (ma refer la majoritatea lor, incusiv femei, tineri, batrini, etc). asta compenseaza cu brio starea execrabila a drumurilor. dovada sta statistica accidentelor pe mia de masini.

nu viteza omoara,ci neatentia si neadaptarea vitezei la conditiile de trafic. (inclusiv neadaptarea vitezei la sofer, masina, stare psihica)

ca o remarca : in usa mor mai multi oameni din cauza accidentelor de masina (per mia de locuitori) decit in romania, asa cum e ea, romania, fara drumuri, cu soferi prosti, coruptie si basescu.

nu fac apologia vitezei la volan. incerc sa spun ca viteza peste limitele legale orbeste pe multi care cred ca asta e cel mai mare pericol: NU, cel mai mare pericol e INCONSTIENTA ! asta omoara, NU viteza !!!

plecarea , renuntarea, si resemnarea nu sint un semn de progres. acceptarea realitatii, intelegerea ei si impacarea cu tine insuti (insati) , sint !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spus-o si o mai spun, cine e mai inconstient, cineva care merge cu 260 intr-un volvo, sau cineva care merge intr-un logan 1.4 cu 170? Cata vreme constructorul ala idiot a scris 235 la viteza maxima (in cazul meu), eu ma simt mai mult decat in siguranta la 180 km/h. Si nici nu fac depasiri riscante, stiu cat de cat limitele mele (ca ale masinii inca nu le-am atins). Cine are rabdare sa citeasca pe aici va vedea ca majoritatea accidentelor cu victime au loc la viteze legale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda...din pacate, am impresia ca DragosGD s-a tinut de cuvint si ne-a parasit. Imi pare rau ca se ajunge la astfel de decizii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie in localitati mi-e frica de persoanele care pur si simplu merg pe drum sau marginea drumului de parca nu au domle' trotuar, nici macar nu se feresc de tine sau pur si simplu nu te baga in seama. Pana la Blaj am trecut prin cel putin 3 - 4 astfel de localitati.

Nu merg tare prin localitati daca sunt de genul de mai sus, nu merita, in afara.....alta treaba

Apropo de chestia asta, imi amintesc ca acum 3 ani cand treceam printr-un sat undeva prin judetul Hunedoara, la un moment dat vad un panou pe care scria ceva de genul "atentie, pietonii traverseaza neregulamentar". Initial am ras, dar chiar era pe bune. Dupa ce am mai mers 100-200 de metri prin sat, traversau aia fara se uite in stanga sau in dreapta. Treceri de pietoni erau dar NICI UNUL nu a traversat pe-acolo.

Cat despre viteza, ma bag si eu, ca un novice in ale sofatului (am permis de 4 ani si vreo 6000 de km). Masina pe care o conduc acum nu este una de viteza si cu mai mult de 130 km/h nu am mers niciodata si nici nu am de gand, in conditiile in care viteza maxima e de 160 km/h (in privinta asta prefer sa merg cu o viteza maxima mai mica cu cel putin 30 km/h data de constructor, pentru a fi sigur ca oricand am o rezerva de putere diponibila... consider ca e nebunie sa mergi cu masina la limita). Cel mai tare am mers cu Vectra tatalui meu care are undeva in jur de 115 CP si ajunge la 200 km/h, iar viteza a fost de 140 km/h si asta cam 2-3 km. Masina cu siguranta putea (mult) mai mult si fara probleme as fi ajuns si la 200 insa nici o clipa nu am vrut asta pentru ca nu am vazut de ce. Consider ca nu e un motv de lauda... altceva nu vad ce ar putea fi.

Eu nu inteleg ceva: de ce sa vrei sa mergi cu 260 km/h? Mie o viteza potrivita de drum lung mi se pare de 90,100-120 km/h, 130-140 pe autostrada si 50-60 km/h in localitati (recunosc ca de cele mai multe ori merg cu 60)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 6000-10.000 km parcursi e cam mult 140 km/h , chiar si 2-3 km. trebuie sa cistigi experienta mergind incet.

nimeni nu-ti cere sa mergi cu 400 km /h. toata lumea iti cere sa mergi cu viteza MAXIMA sigura pentru tine, fara sa incalci legea. daca asta inseamna 25 km/h , e ok.

daca te-as intreba ce culoare de par a avut fiinta aia cu 2 craci si minijup de care ai trecut acum 2 minute , ai sti ? daca nu stii mai ai de mers....incet !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci eu care recunosc estimativ si inaltimea si cat poarta la sutien si daca e din Pitesti iti spun si ce liceu/facultate urmeaza/a terminat ma numesc sofer experimentat?  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, inseamna doar ca esti afemeiat ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau fara posibilitatea de a demonstra ca nu esti afemeiat.

lipsa femeilor creaza obisnuinta. ca si redbull.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 6000-10.000 km parcursi e cam mult 140 km/h , chiar si 2-3 km. trebuie sa cistigi experienta mergind incet.

nimeni nu-ti cere sa mergi cu 400 km /h. toata lumea iti cere sa mergi cu viteza MAXIMA sigura pentru tine, fara sa incalci legea. daca asta inseamna 25 km/h , e ok.

daca te-as intreba ce culoare de par a avut fiinta aia cu 2 craci si minijup de care ai trecut acum 2 minute , ai sti ? daca nu stii mai ai de mers....incet !

Acea fiinta cu 2 craci nu exista pentru ca mergeam pe un drum foarte bun, extraurban si liber. Serios acum, nu vad o tragedie din faptul ca am mers cu 140km/h pe o distanta asa scurta si nu ma consider un sofer vitezoman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e o tragedie.

acea fiinta cu 2 craci exista, insa n-ai vazut-o tu. (pentru ca mergeai pe un drum foarte bun, extraurban si liber)

acea fiinta e ca dumnezeu: n-o vezi , dar ii simti prezenta si te rogi la el (de ea).

si ca sa nu fim off topic : io am prins 180 cu volvo. pe cuvint: eram cu frina la fund !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate vad ai un S60 capabil sa atinga 210 km/h (parca asta e viteza maxima a unui S60 D5 de 163 CP) si un Focus RS care e mult mai sportiv decat S60-ul. Daca tu consideri ca nu a fost tocmai safe sa merg cu viteza aia in conditiile in care am vreo 6000 de km parcursi, zi-mi si mie de ce ti-au luat masina spotiva. Are cumva vreo legatura cu inconstienta de care ziceai in cateva postari mai sus? Sa nu-mi zici ca tu mergi cu RS-ul cu 50 in localitati, 90-100 in afara si max. 130 pe autostrada ca zau ca nu te cred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am 50 de ani. judec precum un copil. nimeni nu mi-a luat nimic: mi-a dat !

daca scoti radical indice 6 din 50 iti da zero, care este !

tata mi-a spus sa fiu cu-minte. io nu l-am ascultat.

ana are mere.

multa sanatate ! si nu mai bea apa !

ROG UN MODERATOR SA MA FACA PRAF SI ...(SA STEARGA TOT CE-AM SCRIS AZI.  scuze, eram plecat de-acasa...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stim ca esti plecat de acasa si e foarte cald in Nigeria ;D

@Adrian nu  e rau deloc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul nu am ajuns mai sus de 200km/h desi cred mai mai lua ceva 5-10km, problema a fost alta cand am vazut consumul instant 18,6l/100....la acea viteza, m-au luat transpiratiile si am zis ca merge bine la 120km/h cu 7,5litri .M-am simtit ca un pensionar cu dacia 1300 care mergea cu 60 pe autostrada.!

ca tot vorbeati de viteze, ia uitati de face asta aici cu volvo lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca tot vorbeati de viteze, ia uitati de face asta aici cu volvo lui.

L-am mai pus si eu, iar comentariile (altora) sunt justificate: e pe stand, masina nu se misca. Si pe mine m-a pacalit filmuletul l-a momentul respectiv :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia acum am citit si eu povestea (scrisa frumos, de altfel) a lui smif - s80 2,0i versus bmw-ul ala...Cit mi-ar place sa cred, nu se poate frate. Motorul de 2,0, cit ar fi el de T5, daca nu ar fi tunat la greu E MIC pentru hardughia aia de masina...Ok, trage frumos, 0-100, 100-200 dar de la 240 km/h sa bagi (sa mai ai loc) piciorul in pedala si sa te duci la 260 km/h (si inca nu tiase ECU-ul benzina) sint vise - chiar daca-mi ridic oprobiul public al forumului in cap. Tommy are motor de 2,4 T5 si chipuit si tot nu face asta fara super efort...Si ca sa nu fiu Toma necredinciosul 100%, veniti fratilor cu poze sau filme cind afirmati asemenea......gasiti voi un cuvint frumos aici.

No offence.

e cam vechi topciul asta.. eu in noiembrie mi'am luat un c70 t5 2.3 din 2000.. si sincer se duce de la 100 la 200 f rpd si la 240 inca mai am pedala ..pana la 260 ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cum e mai bine sa tii acel STC activat sau dezactivat??

Share this post


Link to post
Share on other sites

activat ! te va ajuta in multe momente....

poate frina rotile independent.

(ca un exemplu : el poate frina stinga fata , fara sa frineze si dreapta fata. tu nu poti sa faci asta...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar daca am dat de 2 zile s80`u pot sa va povestesc si eu ceva.

eram la intrarea pe autostrada a2 de la cernavoda.

e o panta de la giratoriu pana te cocoti efectiv pe autostrada.

in fata mea un s350 diesel, alb elegant foarte calm.

eu, s80 2.0i B5204T, 5 cilindri 20 de valve turbo, 180 cai, albastru :) an 2000, benzina bineinteles.

in spatele meu o leganza ceva nu stiu, daewoo oricum.

urcam panta, si aveam geamul foarte putin intredeschis.

auzeam in spate, motor turat la dusmanie, incercam sa vad ce e.

nu se vedea.

cand am prins autostrada sub roti mergeam si eu normal ca ala din fata.

deodata din spate, mi-o zbugheste intr-un turat de motor demential.... un 5ar.

bai deci n-am apucat sa vad ce motor, ce model, am vazut asa ca e 5ar mai nou.

avand maxim 40 la ora, dau a doua si dai sa-i rup paru :)

pe pod, adica in cateva sute de metri rulam deja cu 180 de km/h.

dupa ce am trecut de actuala statie de taxare nedata in folosinta atunci, m-am tinut de ala.

si a venit domne drum drept.

si dai si omoara.

a plecat lansat mai primu el asa.

am apucat intre timp sa vad ce masina era:

530xi CT 113/118 probe, rosii de probe, cu ceolofane de alea pe tetiere!

mi-am zis: fresh meat! :)

ne-am luat de pe la 140, cu un putin avans pentru el.

160 180 200 ... la 200 pe ceasul meu eram bara la bara cu el, il ajunsesem.

s-a uitat foarte arogant, dintr-un cap in altu la volvica, ca si cum, ce plm e asta ma? a intors capu si am simtit cum a furat o juma de capota doar din apasarea aia de pedala la maxim.

si eu cu batranitura mea dupa el :)

210 220 230 240 ... hop si eu langa el ... ma uitam la el, intrebator, doar atata esti arogant ?! si zambeam lung cand ma gandeam ca in secunda aia masina lui era de fix 10 12 ori mai scumpa ca a mea, si totusi mergeam la blana unu langa altu.

si daca l-am simtit ca nu mai poate mult.

i-am dat ... si nici nu m-am mai uitat la el.

la cam 245km/h pe ceasu meu a inceput sa ramana in spate.

si i-am dat

250 255 260, s-a lipit acu de 260, eram cu turele exact langa 5900-6000, nu intrasem inca pe rosu si la 6800 imi taie alimentarea.

am mai tinut-o asa vreo 2 minute, a mai luat 200 de ture si vreo 5 km maxim, timp in care i-am dat toata lungimea de volvo lu ala si inca ceva pe deasupra si am vazut in retrovizoare cum dadea efectiv cu pumnu in volan ala.

adrenalina ? ce adrenalina domne?

daca imi lua unu sange atunci, cu greu imi depista grupa sanguina, sangele fiind lichidul cu cea mai mica compozitie, adrenalina era 100% :P

si pentru ati baga picioru in ea de treaba, dintr-un colt al masinii, aud pe o prietena care era cu mine, de care am uitat in cursa mea, desi stiam ca este terifiata de viteza, OPRESTE SA FAC PIPI!

si in secunda aia m-am deconectat! :)

alte victime pe autostrada a1 de data asta, un CLS cu chef de joaca! tot pe la 250 l-am pierdut!

cauciucuri 225/55 r16 95W michelin ca sa ma tina in sosea.

nu e vorba doar de adrenalina si de aderenta.

ganditi-va ca la un moment dat in care incercam sa ii sperii pe aia din masina, am dat in ea pana pe la 240 noaptea tot pe a2 venind de la mare.

intr-o jumatate de curba asa, un ditamai tiru ... de ala cu prelata.

norocul meu e ca ala a apucat sa iasa din curba si cand am trecut pe langa el eram pe portiune dreapta amandoi.

si stiti ca pe autostrada cand mergi si treci pe langa un tir, curentul te trage langa tir.

de data aia nu m-a tras DELOC, aveam cam 230 la ora cand am trecut pe langa el, el maxim 80 90.

n-a miscat masina deloc :)

doar ca unul din cei care era cu mine in masina mi-a aratat in retrovizoare cum se balansa prelata la tir, de data asta il luasem eu pe el in curent si l-am tras dupa mine :)

conduceti cu grija! :P

salut .. e cam vechi postu asta.. dar poate mai esti printre noi :)) eu te astept sa vedem ce iti poate masina ! am un c70 2.3 t5 din 00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa faptul ca e vechi este si pescaresc rau de tot, adica o masina care are cu 100CP mai mult si o viteza maxima de 250km/h LIMITATA ELECTRONIC este batuta de o masina care nu poate prinde mai mult de 230km/h, fascinant .

Share this post


Link to post
Share on other sites

un s80 bate un 530xi daca :

- bmw-ul sta , sau confunda acceleratia cu frina

- bmw-ul nu vrea sa arate nimic

- bmw-ul are remorcata vreo alta masina, sau soferul e in stop cardiac.

- bmw-ul are in dreapta soacra , iar tu esti singur.

adica , niciodata cit timp nu dormim cu vise (frumoase, e-adevarat)...

si nu ma puteti acuza ca iubesc bmw-urile...

diferenta de pret nu e de pomana....

ps. in ploiesti , jumatate din loganurile tunate scriu pe forumuri ca au batut un ford focus rs alb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Focusul fiind parcat :D

Sunt Volvo-uri care fug tare bine, chiar se plangea un client de-al meu cu X5 4.8i ca nu a putut sa fuga de un XC60 T6, teoretic X5 prinde 240km/h iar XC60 T6 numai 210km/h, buba e ca XC60-ul era modificat si practic putea prinde peste 210km/h si nu se dezlipea de bara X5-ului . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now