Posted 6 Jan 2010 · Report post au soferi diferiti si/sau se afla intr-o situatie in care e avantajata masina cu viteza maxima mai mica... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Ca sa mergi in linie dreapta cu masina nu tine de soferie. In ceea ce privesc avantajele pe care o masina cu viteza maxima mai mica le-ar avea pe autostrada nu stiu care ar fi. Daca un S80 2.0 T face un 530xi atunci face si un S60 T5 sau un S80 T6. Fara suparare dar povestea mi se pare cam trasa de par. NU contest ca S80-ul ar fi depasit 530xi-ul, poate soferul de pe bmw nu a vrut sa ii dea mai mult sau masina avea o problema. Ce ma contrariaza este cum un S80 2.0 T prinde 260km/h. La 177 HP (din 2000 poate s-au mai si dus cativa), greutatea si aerodinamica masinii, acest lucru este imposibil. Ori este ceva in neregula cu vitezometrul ori sunt cel putin 40 de caluti ascunsi pe undeva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post un s80 cu 200cp nu poate prinde nici 250 km/h real pe drum plat, fara vint ajutator.(io ,cu 230cp si masina mai usoara, nu prind 250)in general, masinile cu raport nm/tona mare,dar cu cp/tona mic au reprize mai bune la viteze medii decit cele cu rapoarte inversate.325d - 1600kg - 197cp - 400 nm are 80-120 in 6.4/8.2 sec (in viteza 4/5) - viteza maxima 235 km/h 330i - 1550kg - 272cp - 320 nm are 80-120 in 6.2/7.7 sec (in viteza 4/5) - viteza maxima estimata 256 km/h (oricum limitata la 250 km/h)deci se observa ca in trafic un 325d intr-a 4-a la 80 km/h face un 330i prins intr-a 5-a si chiar destul de rau, desi are cu 75 cp mai putin si e si mai grea !la reprize scurte dieselul e mai tare, chiar foarte tare !(e-adevarat ca reprizele sint scurte, chiar foarte scurte)bond, james bond ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Cam mare abaterea este adevarat dar eu am ramas marcat de un lucru, S500 =250km/h 257km/h pe ceas E500=250km/h 260km/h pe ceas http://www.youtube.com/watch?v=kQP2edMESb4 750i=250km/h aproape 260km/h pe ceas Se vede clar cum aceste masini sunt limitate electronic. Pai daca S80ul era asa puternic si voinic cum naiba de nu exista decat un singur filmulet cu un S80 T6 care prinde aproape 260km/h pe ceas. Eu unul m-am cam saturat de povestile aste de adormit copii la 260km/h . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post un s80 cu 200cp nu poate prinde nici 250 km/h real pe drum plat, fara vint ajutator.in general, masinile cu raport nm/tona mare,dar cu cp/tona mic au reprize mai bune la viteze medii decit cele cu rapoarte inversate.325d - 1600kg - 197cp - 400 nm are 80-120 in 6.4/8.2 sec (in viteza 4/5) - viteza maxima 235 km/h 330i - 1550kg - 272cp - 320 nm are 80-120 in 6.2/7.7 sec (in viteza 4/5) - viteza maxima estimata 256 km/h (oricum limitata la 250 km/h)deci se observa ca in trafic un 325d intr-a 4-a la 80 km/h face un 330i prins intr-a 5-a si chiar destul de rau, desi are cu 75 cp mai putin si e si mai grea !la reprize scurte dieselul e mai tare, chiar foarte tare !(e-adevarat ca reprizele sint scurte, chiar foarte scurte)bond, james bond ! Nu stiu daca imi scapa ceva dar vorbeam de autostrada,viteza maxima (deci nu reprize si oricum depasirea a avut loc pe la 240 deci nu se pune problema de reprize la viteza asta) si de doua benzinare: S80 2.O T si 535xi. Adica 177 HP vs 258 HP, 240 Nm/4500rot vs 320 Nm/3000rot. Diferenta este mult prea mare. Nu exista termen de comparatie intre cele doua nici chiar daca tinem cont de cele aprox 100 kg cu cat este mai usor S80-ul. Nu mai luam in discutie nr de cai pe care fiecare masina ii pune pe sosea si la capitolul asta eu cred ca BMW este superior.Bogdan poate S80-ul este tunat . Un 230 de cai cred c-ar fi suficienti pt 260 pe bord. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post E un T6, si mai este un film jignitor la adresa Volvo pe Youtube cu un S80 T6 care cand ii da a 3 a se aprinde check engine de la sonda lambda, de ras frate . Oricum acuma pe bune cat de sportiva poate fii o masina cu o cutie in 4 trepte asta in anii 2000, hai sa fim seriosi. Oricum noul S80 T6 a mai dres busuiocul, pacat ca nu se vinde Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Cam mare abaterea este adevarat dar eu am ramas marcat de un lucru, Se vede clar cum aceste masini sunt limitate electronic. Pai daca S80ul era asa puternic si voinic cum naiba de nu exista decat un singur filmulet cu un S80 T6 care prinde aproape 260km/h pe ceas. Eu unul m-am cam saturat de povestile aste de adormit copii la 260km/h .Bogdanele .. c mon 260 prinde si batranul T-5 pe ceas sa zicem 250 reali . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Eu zic ca asa arata un 260 real . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post T5 are 250 hp si T6 272. Iata mai jos cum creste "nevoia" de cai astfel incat viteza maxima sa creasca cu 10 mile. V Incline Tyre Air Total BHP WHP mph Drag Drag Drag Drag10 0.0 32.53 1.64 34.17 0.91 0.7720 0.0 32.29 6.57 38.86 2.07 1.7630 0.0 31.92 14.78 46.70 3.74 3.1840 0.0 31.55 26.28 57.83 6.17 5.2450 0.0 31.35 41.06 72.41 9.65 8.2160 0.0 31.55 59.12 90.67 14.51 12.3370 0.0 32.40 80.47 112.87 21.07 17.9180 0.0 34.19 105.10 139.30 29.72 25.2690 0.0 37.26 133.02 170.28 40.87 34.74100 0.0 41.95 164.22 206.17 54.98 46.73110 0.0 48.62 198.71 247.33 72.55 61.67120 0.0 57.69 236.48 294.17 94.13 80.01130 0.0 69.56 277.53 347.10 120.33 102.28140 0.0 84.69 321.87 406.57 151.78 129.02150 0.0 103.53 369.50 473.03 189.21 160.83160 0.0 126.57 420.41 546.98 233.38 198.37170 0.0 154.30 474.60 628.90 285.10 242.34180 0.0 187.24 532.08 719.32 345.28 293.48190 0.0 225.94 592.84 818.78 414.85 352.62200 0.0 270.94 656.89 927.82 494.84 420.61210 0.0 322.81 724.22 1047.03 586.33 498.38220 0.0 382.13 794.83 1176.97 690.49 586.91230 0.0 449.52 868.73 1318.25 808.53 687.25240 0.0 525.58 945.92 1471.50 941.76 800.49250 0.0 610.94 1026.39 1637.33 1091.55 927.82 Este vorba chiar de un T6. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Si traducerea in LB ROMANA se poate domnu ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post mile/ora, panta, rezistenta la inaintare a cauciucurilor, rezistenta aerodinamica, rezistenta la inaintare totala, puterea la arborele cotit, puterea la roti. Pentru 260 vad ca trebuie cam 290 de ponei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post CE bine ca la XC70 am limitare, dorm mai bine acum, mai putina matematica Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Corect traducerea Rezultatele au un scop pur orientativ pt a vedea cam de cati cai ar fi nevoie sa sari de la 250 la 260 de ex . Dupa cum vedeti si voi de foarte multi. Ce sa mai zic de ipoteza in care un T6 cu vit max de 400 ai vrea sa il duci la 415 . Ar mai trebui sa iti agati cate un motor 1.4 mpi 75 hp de fiecare oglinda exterioara. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Am inteles acum, oricum la vitezele astea trebuie sa ai si niste anvelope adecvate .Oricum cu V70-ul am atins o singura data 240 pe ceas, oricum a fost singura si ultima data, ulterior mi-am dat seama ca aveam anvelope de 210km/h, deci inconstienta pura . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Am stiut eu de ce mi-am luat V-uri de vara. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Abia acum am citit si eu povestea (scrisa frumos, de altfel) a lui smif - s80 2,0i versus bmw-ul ala...Cit mi-ar place sa cred, nu se poate frate. Motorul de 2,0, cit ar fi el de T5, daca nu ar fi tunat la greu E MIC pentru hardughia aia de masina...Ok, trage frumos, 0-100, 100-200 dar de la 240 km/h sa bagi (sa mai ai loc) piciorul in pedala si sa te duci la 260 km/h (si inca nu tiase ECU-ul benzina) sint vise - chiar daca-mi ridic oprobiul public al forumului in cap. Tommy are motor de 2,4 T5 si chipuit si tot nu face asta fara super efort...Si ca sa nu fiu Toma necredinciosul 100%, veniti fratilor cu poze sau filme cind afirmati asemenea......gasiti voi un cuvint frumos aici. No offence. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Hmm daca era T5 atingea 260 .. dar de la 220 la 260 dura cateva minute Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Ca veni vorba de taiatul alimentarii la ce motorizari de pe S60/S80 iti taie alimentarea in ultima viteza ? Eu pe a mea am reusit maxim 5700-5800 ture in a 5-a deci la mare distanta de cele 7000 de ture. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Mda inca nu mi-a raspuns nimeni. Va spun insa care este parerea mea. Nu exista nici un S60, S80 sau alta masina stock in lumea asta la care sa se intample asa ceva. Tin sa specific ca ma refer la acea taiere a carburantului care are loc la oricare din viteze (1,2,3,4,5 sau 6) facuta cu scopul de a proteja motorul si nu la limitarea electronica a vitezei maxime. O situatie de genul celei prezentate mai sus denota o cutie de viteze prost etajata. Daca gresesc va rog sa ma corectati. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post La producatorii nemti a existat un "gentlemen's agreement" pana de curand, prin care toate masinile erau limitate la 250 la ora (bineinteles in afara de cele care erau in stare sa duca mai mult, gen porsche 911, bmw m), viteza maxima considerata sigura de nemti. Probabil ca stiu ei ce stiu, peste 250, Dumnezeu cu mila. La japonezi parca masinile erau sau sunt limitate la 180. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Eu nu vorbesc de aceasta limitare ci de aceea pe care o ai de exemplu si in viteza I-a. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2010 · Report post Nu am atins inca 260 nici "pe ceas" ,trebuie sa ii refac gradatiile la vitezometru si poate poate... @NDB1177...Offtopic un pic.Limitare tr. 1 =4400rpm(limita spre "rosu"),iar tr6 = 4000rpm(222-225kmh pe "ceas").In tr. 6 nu stiu inca ,daca a fost sau nu limitare electronica.In celelalte tr. de viteza" rosu". Am vbit de motor diesel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2010 · Report post Pai o cutie prost etajata este aia in care prinzi intr-a 4-a mai mult decat intr-a 5-a (de exemplu aia de dacie ). Daca ai limitare doar pe treapta superioara poti incerca cu a-4-a sa atingi viteza maxima, bineinteles fara sa treci de linia rosie de pe turometru. Limitatorul de turatie e alta mancare de peste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2010 · Report post @NDB vrei tu sa zici ceva dar nu stii cum sa o spui, singura limitare in treapta a 5 a la tine este aerul si soseaua, pur si simplu nu trece de 5700-5800 rpm, asa este si la mine si este limitarea cailor putere, cel mai bine o intelegi la o masina cipuita rau, dau exemplu fostul meu golf 4 care cu 90CP avea un top speed de 180km/h@4000rpm, unde era si puterea maxima, dupa ce mi-am bagat nasucul pe la motor si am scos 150CP reuseam destul de usor 180km/h fara pic de efort si viteza maxima a devenit 210km/h @4700rpm, problema este ca dintr-un motor aspirat nu ai ce sa obtii dupa resoftare dar la un turbo este uluitoare diferenta, parca e alta masina. Limitarea insa nu este numai de ture, exista limitari puse si pe incarcare motor sau in cazul meu la XC am limitare de la calc transmisiei, pana nu ajunge la temp optima uleiul din cutia de viteze masina nu trage, nu e defect, nu e bug, e limitare electronica pe putere si cuplu, adica in ture urca dar masina e puturoasa .Matrixu a uitat sa precizeze ca si lui ii plac BMWurile si ca masina lui trage destul de bine pt ca presiunea de turbo e cam dubla fata de cat era stock Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2010 · Report post e, trebuia sa adaugi tu asta repede Share this post Link to post Share on other sites