Posted 6 Sep 2009 · Report post salutare ,oameni buni! ieri am descoperit ca imi curge radiatorul din interor ,cel de sub bord! cum pot scoate acel radiator de acolo pentru a putea il inlocui cu unul nou?multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2009 · Report post Salut ! Ai te rog un pic de rabdare sa se intoarca service-ul mobil de la Poiana Negrii si in cel mai scurt timp se va rezolva problema ta ! La cum i-i cunosc eu vin la tine acasa si i-l repara ! Atentie ca daca ai nenorocul sa vina Vadim pe la tine, .....si berea o va da tot el ! Asa e el !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2009 · Report post Arunca si aici un ochi http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4070.0.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2009 · Report post multumesc mult!prima varianta nu imi este de folos pt ca nu sint acasa.sint la 4000km de romania.multumesc tare mult,era bine sa fi fost acasa!m-am uitat la pozele pe care mi le-ai trimis si am un pic de speranta ca nu trebuie sa dau bordul jos! .nu stiu daca o fi valabil modul in care a schimbat caloriferul ,colegul nostru si la modelul meu.eu am un s70.oricum multumesc din suflet,speranta si-a facut loc in sufletul meu pt ca sincer eram ingrozit de faptul ca trebuia sa dau bordul jos! .radiatorul lam gasit,ma costa 129 de euro,problema este de demontat cel vechi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2009 · Report post De demontat nu e foarte greu dar necesita rabdare si atentie . Sunt mai multe suruburi de diferite dimensiuni . Si ceva pozitii demne de un contorsionist . Cam in 3 ore ar trebui sa executi operatia montare-demontare . Succes .P.S. Pretul ala cred ca e pentru piesa noua altfel nu merita Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2009 · Report post multumesc mult! de scule nu imi fac griji pt ca am un atelier auto la dispozitie,adica am un prieten care lucreaza la un service,pozitiile astea sint ,sint mai subtirel asa, ,doar bordul sa nu il dau jos!!! piesa este noua si mai ieftina nu gasesc. si trebuie sa il schimb pt ca mocheta din stinga este imbibata de antigel! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2009 · Report post salutare! am desfacut citeva din ornamentele interioare si am vazut doua conducte care vin din fata si radiatorul care pare ca sta pe un soi de tavita de plastic,care la mine este plina de antigel! acum vroiam sa intreb,daca stiti cumva cum este prins radiatorul acolo ca nu am vazut ceva bride de sustinere sau ceva de genul asta.trebuie mai intai scoasa tavita aia sau iese cu totul?conductele care intra in radiator cum ies de acolo? daca cumva stiti ,ajutati-ma ,pt ca orice informatie ma ajuta mult!multumesc mult si ramin dator cu berea! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2009 · Report post Zi ce an e masina si motor sa ne uitam in Vadis ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2009 · Report post Din cate vad tu ai S70 , adica un 850 cu facelift . Uite aici cum a schimbat Matrixxx heaterul la 850 . Bafta !! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2009 · Report post Caloriferul nu are prindere , pur si simplu se incadreaza in locas si tavita il acopera . Furtunele de tur si retur sunt sub capota ( la mine deasupra electromotorului ) pe aceeasi directie cu caloriferul . Desfaci colierele de la furtune , scoti furtunele din tevile caloriferului si scoti caloriferul afara prin interiorul masinii . Atentie cind il montezi pe cel nou sa il incadrezi exact in locas si sa nu fortezi tavita care il acopera . Bafta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2009 · Report post multumesc frumos. eu am un s 70 din 12/1998, motor 2,5 benzina, fara turbo,cod de motor B5252S.Brava ,scuze,nu inteleg unde sa ma uit cum la desfacut matrixxx pe al lui!? mii de multumiri inca odata! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2009 · Report post @matrixxx a inlocuit doar o-ring-urile de la tur si retur . http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4070.0.htmlUita-te la pozele facute de mine ( 04177 e cea in care se vad tevile in compartimentul motor) . Tur-ul si retur-ul de la calorifer ar trebui sa fie cam sub pompa de frina la tine ( cred ca seamana locul de amplasare cit de cit ) . Nu uita sa scoti antigelul din motor ( cam tardiv avertismentul dar poate n-a apucat sa curga prea mult in interior ) . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2009 · Report post multumesc frumos!gata mam lamurit, cam ,care si pe unde ar veni!antigelul am sa il scot atunci cind ma apuc,pentru ca acum circul cu ea!completez antigel,cam des, ,dar asta este! oricum e imbibata mocheta din stinga!aia din dreapta a scapat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2009 · Report post Scuzeee , uitasem sa pun link-ul : http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,3727.0.html . Volvo 16 , Matrixxx a schimbat heaterul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2009 · Report post Scuzeee , uitasem sa pun link-ul : http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,3727.0.html . Volvo 16 , Matrixxx a schimbat heaterul .Acu am vazut , mesajul l-am scris din ce imi aduceam aminte . Oricum @Matrixxx a preferat sa demonteze doar caloriferul , a pastrat tevile vechi . Eu l-am dat jos cu totul ( e destul de imposibila pozitia ca sa te apuci sa scoti suruburile pe pozitie ) . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2009 · Report post Psssst tu ai seria 400 noi vorbim de 800 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2009 · Report post Psssst tu ai seria 400 noi vorbim de 800 Principiul e acelasi , difera doar varianta constructiva si de amplasare a heaterului ........cred . Share this post Link to post Share on other sites