papi

Problema cutie viteza

8 posts in this topic

Salutare. Am si eu o intrebare..de cateva zile, imi face probleme cutia de viteze, adica atunci cand motorul e rece(nu stiu daca are vreo legatura sau nu, dar atunci e cazul),deci dupa putin timp de mers sau distanta mica, imi intra greu in treapta 1 sau a 2..sau, si mai rau, am fost azi plecat si dupa vreo 5 min de mers am oprit sa cedez trecerea la tramvai, moment in care am fost nevoit sa trag pe dreapta pt k nu intra deloc in viteza :-[ ..am stat cateva secunde bune tot incercand si pana la urma si-a revenit..in rest intra super usor, nu am deloc problemesi nici nu am avut deloc probleme pana acum..ma puteti ajuta cu un sfat si un raspuns? Mc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am si eu o intrebare..de cateva zile, imi face probleme cutia de viteze, adica atunci cand motorul e rece(nu stiu daca are vreo legatura sau nu, dar atunci e cazul),deci dupa putin timp de mers sau distanta mica, imi intra greu in treapta 1 sau a 2..sau, si mai rau, am fost azi plecat si dupa vreo 5 min de mers am oprit sa cedez trecerea la tramvai, moment in care am fost nevoit sa trag pe dreapta pt k nu intra deloc in viteza :-[ ..am stat cateva secunde bune tot incercand si pana la urma si-a revenit..in rest intra super usor, nu am deloc problemesi nici nu am avut deloc probleme pana acum..ma puteti ajuta cu un sfat si un raspuns? Mc anticipat.

Am omis sa spun ca acum vreo 5 zile am schimbat tot lichidul de frana, i-am pus DOT 4 Castrol Response aproape 800 ml si am aerisit franele..se aeriseste si ambreiajul(daca da, cum)? are vreo legatura? ce-i drept, parca pedala de ambreiaj e mai moale acum.. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Trebuie aerisit si ambreiajul, probabil ca de-asta iti face asa ( 99% ).

La slave cilinder este un aerisitor. Calci ambreiajul de citeva ori ( sa zicem de 5 ori ) si pe urma il tii apasat, altcineva desface aerisitorul si lasa sa curga lichid de frina, pe urma inchide aerisitorul, dupa asta poti sa lasi ambreiajul liber.

Iar faci pedala la ambreaiaj .. si tot asa pina nu mai ies bule de aer pe la aerisitor. O sa simti si ca s-a intarit ambreiajul. Sa mai verifici din cind in cind nivelul la licidul de frina sa nu scada sub minim ca pe urma incepe sa traga aer pe acolo si n-ai facut nici o treaba, o iei de la capat. Aerisitorul ar trebui sa fie acoperit cu o chestie de cauciuc.

O alta varianta e sa mergi la un service sa-ti aeriseasca ambreiajul, nu poate sa coste mult.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate sa fie si placa de presiune,de aerisit nu este cazul daca nu ai umblat acolo si nu pierde pe la acel cilindru de ambreaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ambreiajul foloseste lichidul de frina. Daca s-a schimbat tot lichidul de frina este posibil sa fi tras aer in cilindrul master de la ambreiaj. De aici si pedala mai moale la ambreiaj.

Oricum, tinind cont ca nu costa mai nimic, merita aerisit ambreiajul.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut "papi" am patit si eu ceva similar numai ca la mine cite o data se incapatana si nu mai vroia sa intre in treapta 1 sau marsalier; am aerisit pistonul de la ambreiaj si tot degeaba. pe langa faptul ca nu intra in 1 si marsalier se mai auzea si un zgomot ciudat din zona cutiei de viteza. Toata treaba era din rulmentul de la placa de presiune era terminat si nu isi mai facea treaba cum trebuie; a trebuit sa schimb tot chitul de ambreaj mi-am pus VALEO. Si inca ceva daca pedala de ambreaj e tare este si asta un semn ca te lasa kitul de ambreaj daca e sunama si iti povestesc mai detaliat cum sa intimplat la mine !!! Bafta !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe mine m-a lasat ambreiajul azi dupa-amiaza. prima oara n-a mai vrut sa intre in a-ntaia. a intrat a doua dupa care am apasat din nou ambreiajul si s-a dus pedala la fund. am mai mers din inertie un pic si m-am oprit intr-o parcare. nu mai intra aproape deloc in viteza sau daca o face ramane blocata. intra in marsarier, dar tremura nasol masina cand fac asta. mai merge la rece, totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Master cylinder sau slave cylinder... Garniturile din ele sunt bye-bye. Le gasesti la mine cu 30RON/set.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now