BogdanG

curatare EGR pt D5

28 posts in this topic

Cine are un D5 si nu stie de ce scoate fum si consuma mult sa verifice EGRul .

http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=678805

Eu l-am curatat pe al meu ieri si era mai murdar ca in pozele din link DAR am vazut si mai murdar ca al meu :D

SUCCES !!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdane, citi km avea motorul cind ai curatat egr-ul ?

cam la ce interval ai recomanda tu (aprox) sa-l curatam ?

ce motorina ai folosit cu preponderenta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Habar nu am cati km reali are masina, deh am luat-o de pe forum .

La Augustin insa EGRul era mai murdar ca la mine si el are 210k km, el are insa cutie manuala desi nu cred ca asta influenteaza cu ceva .

Cred totusi ca pe la 50k km se strange ceva jeg pe acolo si trebuie curatat . 

Nu conteaza motorina folosita, funingine tot iese pe evacuare.

Conteaza insa mult stilul de mers, EGRul functionand in regimuri de turatie joasa, deci daca mergi mult in oras EGRul functioneaza mai mult deci se colmateaza mai repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Si eu am vrut sa curatz aceasta faimoasa valvola EGR, doar ca in momentul cand am vazut unde este situata am lasat-o balta.  Am curatzat doar racordurile si atat. Scoate mai putin fum dar tot scoate. Nu ai idee unde gasesc ceva un pic detaliat la cum sa demontez ca sa ajung usor la ea? sau macar sa imi spui de unde sa incep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! E adevarat, acelasi lucru l-am facut si eu dar schimbarile sunt mici, adik tot scoate fum. Am curatat aceleasi piese si rezultatul nu prea satisfacator, deci tot scoate fum binisor, si doar in turatii, deci peste 1800RPM. Eu intrebam doar cum s-ar putea scoate valvola, pt ca aceasta valvola este un pic mai in spate si e destul de greu de ajuns la ea. Eu suspectez ca ar fi blocata, mentionez blocata si nu arsa, pt ca altfel mi-ar semnala-o in computerul de bord. Va multumesc oricum pt sfaturile de pana acum!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa demontezi mult ca sa ajungi acolo dar nu e imposibil .

Din pacate nu am poze cu aceasta operatiune delicata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles! Dar macar niste indicii...mi-ar prinde de folos. Adik cumva am de demontat partea de sus care vine prinsa de blocul motor. acea parte care se afla chiar deasupra valvei EGR? mercic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine are un D5 si nu stie de ce scoate fum si consuma mult sa verifice EGRul .

http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=678805

Eu l-am curatat pe al meu ieri si era mai murdar ca in pozele din link DAR am vazut si mai murdar ca al meu :D

SUCCES !!!!

Nu ai un document pentru s/v40  ;D

As vrea sa stiu si eu unde se afla si cum se curata.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

La S40/V40 cauti unde e murdaria mai mare la motor si acolo e EGRul.

La S40/V50 idem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate vad eu acolo demonstreaza cum se curata Mixerul dar pana la valva EGR mai este de sapat .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu foarte mult insa ;D

Ete mura in gura aci.[attach=#]

egr.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine are un D5 si nu stie de ce scoate fum si consuma mult sa verifice EGRul .

http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=678805

Eu l-am curatat pe al meu ieri si era mai murdar ca in pozele din link DAR am vazut si mai murdar ca al meu :D

SUCCES !!!!

La mine era si mai mizerabil. Am dus-o la mecanic, a durat cam 3 ore, a curatat-o lacrima cu solutie ( plus furtunele ) si a redevenit racheta.

M-a costat 150 RON, dar a meritat fiecare banut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am curatat la 40.000 k egr era murdar .. nu pot aprecia dar din cate am inteles un mecanic care se ocupa cu turbo si egr etc. e ca supapa acea se blocheaza a mea nu era blocat dar murdara ... treaba e destul de simpla . si condusa mult masina in oras intro maniera nerecomandata ... 1500 rot e mult ...

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

la volvo meu 2.0D imi scoate fum in bord la 1.2.3 am consum instant de 60% 30% asta am inteles EGR clar ...dar pana intra 3 dar mai des la a3 uneorii ca si cum sar ineca dar incet ma zgaltie mai bine spus intrerupe indiferent de turatie ,tot egr ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce zice, maică? ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa fiu mai explicit ...pe langa faptul ca imi scoate fum si consuma ...am si niste intreruperi in mers pana in treapta a 3...banuiesc ca e tot din egr nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai degrabă de la turbină sau sistemul de injecţie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca era turbina sau sistemul de injectie nu imi aparea nimic in bord ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca era turbina sau sistemul de injectie nu imi aparea nimic in bord ?

Da iti poate apare cite ceva in bord ,depinde de situatie.Ce motor ai si citi km are masina ca vad ca ai belele si ceri sfaturi multe.Mergi la un service bazat pe Volvo (chiar multimarca)desi pe la tine prin VN ma indoiesc sa fie capabili ,sa ti-o puna pe tester Dice sa verifice si apoi sa tragi linie ,bagi banii cuveniti si apoi ai masina ok.Din 2009 si cu asa belele pt. clasa ei ,mi se pare tare suspect

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

v50 masina e 2009 2.0d 136cp are in jur de 180km ...nici eu nu ma asteptam sa dau de asemenea probleme ...in vrancea nu este reprezentata si nici nu gasesc tester de volvo,am fost la brasov cu ea la Labell mi-au pus testaru si mi-au zis ca da uite imi apare o erroare la egr da nu pareau siguri ca intreruperile sunt din cauza egr au zis ca nu e din injectoare sigur ..habar nu am in rest nu mi-a dat nici o erroare ...nu stiu ce sa zic probabil nu au soft foarte bun ...in fine!

motorul este de Ford !!asta mai stiu i-am scos capacul de plastic de la motor si acolo am vazut ca scrie ford

http://www.mister-auto.ro/ro/supapa-egr/delphi-eg10395-12b1_g1145_a089EG10395-12B1.html am gasit aici egr consider ca decat sa il curat mai bine il schimb !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gindeam ca masina ta este cea din semnatura!! :confused2: Atunci ai de facut o mica revizie la ea incepind cu tubulatura, egr,injectoare,etc daca tot iti face probleme masina ,verifici si turbina.

Iar motorul este PSA joint venture cu Ford &Volvo,reusit ca motor cu durabilitate .In fine nu asta conteaza.

Cel mai simplu de facut este :se desfac piesele enumerate se curata se pun cu grija la loc si apoi vezi rezultatul.Dupa aceea la colegi care au Dice pentru testare,apropiati de tine ca si locatie ,eventual.

Este de munca si la service sa faca asa ceva ,inseamna mult si nu stiu daca se baga

Vezi si tu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina mea este un volvo s80 :)...dar am am scris V50 din nickname'u dumnv !

Multumesc dupa ce rezolv problema vin cu raspunsul pe forum !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now