dabija

Se poate monta filtru de aer sport ?

17 posts in this topic

Salutare,

sunt in pragul reviziei si un prieten mi`a sugerat ca as putea sa`mi montez un filtru sport tip conic in loc de cutia minune unde este filtrul actual.

Intrebarea este daca a mai facut cineva asta si daca merge ?

Si .. conducta de aluminiu care vad ca tot prin cutia minune trece ce se intampla cu ea ?

motorul este 2.4 benzina

sar`na de raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si eu am vrut sa fac asta la V70 dar m-am lasat cand am vazut preturile la unele de calitate care chiar aduc imbunatatiri, cele conice nu fac altceva decat sa traga aer cald de la motor, ca sa iasa bine trebuie sa fabrici un cold intake sau pur si simplu sa iei un Simota carbon sau Pipercross Viper sau Venom.

Nu stiu de ce conducta de aluminiu zici dar mai ai vreo 3 vacumuri care trebuie sa le pui, deci trebuie sa le fabrici si la alea niste prinderi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si are vre`un aport acest filtru aparent normal ? in detrimentul celui conic tip sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu filtru KN producatorul spune ca ai castiga 1-4 cai. Nu stiu cat de eficient este la filtrare comparativ cu cel stock insa comparativ cu altele sport am vazut intr-un review ca KN-ul ar fi cel mai eficient. Ar mai fi si faptul ca cica asta se poate curata si il poti folosi o perioada mai mare de timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

orientati-va catre filtre sport Uscate, astea cu pelicula de ulei tind sa strice debitmetre... E doar un sfat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da , chiar citeam si pe alte forumuri ca sunt care se plang ca filtrele cu pelicula de ulei le-au afectat MAF-ul. Dar chiar si astea sport uscate oare filtreaza la fel de bine ca un filtru stock? La ce praf este la noi in tara cred ca asta ar tb sa fie criteriul de selectie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pierdut firu` ... care are pelicula de ulei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

K&N!

Cand achizitionezi un filtru K&N, ti se va recomanda si un kit de intretinere care contine o solutie de curatat si un bidonas cu ulei pentru protectia straturilor de bumbac ale filtrului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai asta vorbeam, puneti ulei din bidonas si stringeti bani pentru un nou debitmetru  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai asta vorbeam, puneti ulei din bidonas si stringeti bani pentru un nou debitmetru  :D

Eu am renuntat la idee de cand am luat Volvo-ul, pentru ca la 250 CP este mai mult decat satisfacator.

Am avut pe o Astra G si mergea chiar bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sincer nu imi schimb filtrul stock. Masina mea, anul asta a facut numai 10000km. Anul trecut pe vremea asta, am schimbat filtrele. Dupa un an si 10000 km si stat in garaj intre drumuri, cand am scos filtrul de aer era sa am un soc. Frunze, nisip, praf, gaze, tot ce vrei am gasit in cutie iar filtrul era gri in loc de galben. Deci, cu parere de rau, prefer sa pier 1-4 cai putere dar sa nu-mi distrug "plamanu+inima" masinii mele.

Respecte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Deci, cu parere de rau, prefer sa pier 1-4 cai putere dar sa nu-mi distrug "plamanu+inima" masinii mele."

Eu am de 2 ani si merge super ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Parola: Ok, fiecare face ce doreste cu masina proprie, nu? Pur si simplu, imi e frica sa fac asa ceva. Daca as locui in Germania, sau oriunde in vest, mai mult ca sigur ca as folosi si eu, dar in Romania, nu ma risc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ateo, tu chiar crezi ca filtrul ala stock a fost proiectat pentru jegul si praful urias din tara asta ?  :D  Toate-s proiectate pentru conditii civilizate - daca faci doar drumuri prin comune neasfaltate...poti sa ai si mama filtrului  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Matrixxx: ... si chiar daca nu faci drumuri prin comune neasfaltate. Eu fac drumuri multe in Oradea, ocazional drumuri pana la Arad, Cluj si Bucuresti. Dar peste tot, parca asa ar fi, neasfaltat, deshert.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now