Posted 22 Sep 2009 · Report post Salut!Si-a facut careva o remapare la masina? M-ar interesa harta respectiva daca o aveti pentru un motor de 116cp 1,9 d, Volvo s40(am impresia ca sunt motoarele de pe LagunaII). Si daca da care a fost aportul de putere?Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Sep 2009 · Report post http://www.rbn-tuning.ro/preturi/volvo.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post Am facut remapare la rbn,motor 1,9 jtd,de la 110 cp la 140.Recomand cu caldura,scade si consumul,poate optimiza si raspunsul motorului la turatii mici(la mine nu raspundea sub 1800 deloc).Alta masina,pe bune! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2010 · Report post Si Racing Code te poate ajuta cu aceasta modificare.Noi consideram optim un 135cp si 310Nm.In plus ca sa te convingi de ceea ce ai facut recomandam contra cost la doar 50 euro ambele teste, masurarea inainte si dupa modificare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2010 · Report post Si eu tot la RBN am facut masinile pe care le-am avut si nu am avut pic de problema, ba mai mult la ITP mi-a iesit opactitatea 0.5 din 3 maxim admis. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2010 · Report post eu recomand racing code !nu pentru ca am facut tuning la ei, ci pentru ca stiu meserie !(sebi, o bere, da ?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2010 · Report post S-a facut! Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2010 · Report post @iuli stai linistit ca sunt si altii care stiu meserie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2010 · Report post ti chiar ai ceva impotriva lui SEBASTIAN_RACINGCODE, ca ti-am citit toate postarile vizavi de astea, si esti tareeeee carcotas. Ia zi, nu-i asa ? Mai mai mai... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post Nu am nimic cu Sebastian dar imi pare prea agresiva politica lui de marketing pe acest forum, asta e parerea mea, oricum i-am zis si lui ca abia dupa trecerea timpului si multe masini facute si curse castigate o sa devina un nume in domeniul ciptuningului .PS> de cate ori ai vazut pe acest forum ca intreaba vreun coleg de xenoane sau reparatii borduri si apar si eu sa-i vand/repar ? Prefer sa ma recomande lumea decat sa ma bag in seama sa-i vand eu una sau alta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post da` de ce nu intra si marele RBN care pe mine m-a refuzat asta vara... sau altii ? Nu au nevoie de clienti ? Nu le mai ajungi la nas ? Avem rubrica de tuning, sa intre si sa ne uimeasca cu ce pot sa faca fiecare, si apoi oamenii vor avea de unde sa aleaga - sau curajul de a merge la chiptuning-ul lor. Is it right or not ? Uite - "Prefer sa ma recomande lumea decat sa ma bag in seama sa-i vand eu una sau alta ." pe mine nu ma recomana nimeni si repar la defectele oamenilor de 1 an jumate... Stiu ca esti prieten cu cei de la RBN, dar asta nu inseamna ca Sebi intra abuziv aici - cel putin mie nu mi se pare - pina acum a dat doar niste sfaturi competente - cine vrea il alege, cine nu, nu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post Am inteles ca a venit BSR-u' in Romania ... Asa ca.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post Am inteles ca a venit BSR-u' in Romania ... Asa ca.... Unde, unde?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post o sa v-arate racing-code ce inseamna FORTA.la rs! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post Cum aflu mai multe detalii va anunt ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post Vin acusi cu 330xi .La ora asta lumea viseaza..Off ,Iulirx erai un adevarat partener de o liniutza sa invingi (pierzi ) o tractiune spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2010 · Report post chiar ar fi tare un rs vs 330xi...in vara..(de pe loc n=am sanse) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2010 · Report post Stai linistit ca un RS bate 330xi-ul fara probleme.Totusi 305 CP si 440 Nm pe 1460 kg versus 272 CP si 320 Nm pe 1650 kg !!!Cu CIP RS-ul poate ajunge la 345 Cp si 520 Nm iar cu ~ 4000 euro il duci la 400 Cp si 610 Nm!Daca reusesc sa-mi duc si eu masina in 350 Cp si 500 Nm (~280 Cp cu modificarile de rigoare + 75Cp NOS) m-as bate si eu cu RS-ul tau. Cine stie! Poate intr-o zi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2010 · Report post you are my guest !!(la 350cp si 520 nm il duc pina in iunie. ideea e sa bat pe reprize[50-170] m3-ul) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2010 · Report post Marian ... cati cp ai acum? Poate te bati cu mine intai Iuli ... succes la modificari. Ai un pic de munca sa bati un m3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2010 · Report post Nu mi s-ar parea ca nenea asta s-ar chinui prea tare sa-l cafteasca.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2010 · Report post dupa cum se poate observa de mai jos, chiar in varianta stoc rs-ul cam bate pe reprize m3-ul de 420 cpdupa ce-i mai dau 45 cp si 80 nm cred ca numai de pe loc ma va lua, si probabil la viteza maxima, insa intre 30 si 230 sint taticu' lui, saracu'....Véhicules Ford Focus RS V S BMW M3 4.0 Puissance Maxi : 305 Ch 420 Ch Couple Maxi : 440 Nm 400 Nm Rapport Poids/Puissance : 5.16 Kg/Ch 4.14 Kg/ChPerformances moyennes* [glow=green,2,300]60 à 90 en 4 : 3.9 s. 4.2 s.[/glow] 60 à 90 en 5 : 4.9 s. 4.8 s. [glow=green,2,300]80 à 100 en 4 : 2 s. 2.3 s.[/glow] 80 à 100 en 5 : 2.9 s. 2.8 s. [glow=green,2,300]80 à 120 en 4 : 3.9 s. 4.8 s. 80 à 120 en 5 : 5.3 s. 6.2 s. [/glow] 80 à 120 en 6 : 8 s. 7.7 s.[glow=green,2,300]80 à 140 en 4 : 6.3 s. 7.3 s.[/glow] 80 à 140 en 5 : 8.7 s. 8.6 s. 80 à 140 en 6 : 12.7 s. 10.8 s. [glow=green,2,300]80 à 150 en 5 : 10 s. 10.8 s. 80 à 150 en 6 : 13.2 s. 13.3 s. 80 à 160 en 4 : 9.1 s. 9.9 s. 80 à 160 en 5 : 11.3 s. 11.8 s. [/glow] 80 à 160 en 6 : 16.8 s. 14.7 s. [glow=green,2,300]80 à 180 en 5 : 15 s. 15.3 s.[/glow] 80 à 180 en 6 : 21 s. 19.1 s. [glow=green,2,300]90 à 120 en 4 : 3.6 s. 3.8 s. 90 à 120 en 5 : 4.2 s. 4.6 s. 90 à 120 en 6 : 5.2 s. 5.6 s. [/glow] [glow=green,2,300]140 à 160 en 5 : 3.8 s. 3.9 s.[/glow] 140 à 160 en 6 : 4.7 s. 4.5 s. 140 à 200 en 5 : 12.5 s. 10.9 s. 140 à 200 en 6 : 14.1 s. 13 s. [glow=green,2,300]400m de 40 en 4 : 14.2 s. 15.2 s. 400m de 40 en 5 : 16.2 s. 16.3 s. [/glow] 400m de 40 en 6 : 18.6 s. 17.6 s. 400m de 50 en 4 : 13.5 s. 14 s. [glow=green,2,300]Km de 40 en 4 : 26.2 s. 26.3 s. Km de 40 en 5 : 28 s. 28.4 s. [/glow] Km de 40 en 6 : 31.6 s. 30.9 s. Km de 50 en 4 : 25 s. 25 s. Km de 50 en 5 : 27.8 s. 27.6 s. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2010 · Report post iarna nu-i ca vara si nici scripticul ca fapticul mai vorbim pe concrete, cand gasesti un m3 sa te dai cu el ...Te poti uita si aici (comparatie intre M3 E46 si Focus RS) : http://www.fastestlaps.com/comparisons/458da861dbf7c-vs-486e32318475a.htmlSai aici (M3 E92 vs RS): http://www.fastestlaps.com/comparisons/46f388b437911-vs-486e32318475a.htmlIar sa scoti pe 400m un timp de 12.5 (ca la M3 E92) cu caroserie/motor Focus RS cu tractiune fata iti cam trebuie 400cp+ (trust me, ca le stiu pe astea cu 400m) .Ia scade cu 1 treptele de viteza in tabelul tau, si vezi daca mai sunt aceleasi rezultate Iar pentru Alex, stim ca Volvo rulz, si cu suficiente modificari clar poti bate un M3 lejer. Ce modificari avea 850-ul tau din film? Stii? ...Iuli, garantat vei ajunge sa bati un m3 ... dar un simplu soft parerea mea este ca nu ajunge!Drept urmare, spor la modificari, sa ai cel mai puternic RS din tara Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jan 2010 · Report post pe traseu e mai bun ca e 4x4 sau tractiune spate. (nu cu mult , dar e mai bun).insa in viata obisnuita nu prea cred ca-l gasesc tocmai io p-ala sa duca un m3 la limita pe serpentine....(nu numai sa aiba curaj, ci sa si stie) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jan 2010 · Report post De ce nu? Mie mi se intampla des cand sunt singur si am posibilitatea sa imping la max pe viraje.M3 este o platforma geniala si daca repriza nu pare punctul forte, totusi nu e asa. Accelereaza f bine chiar si in treapta 6 de la 1500rpm, iar daca vrei forta bruta decuplezi tot si accelerezi la maxim in treapta inferioara. Unde merge 6 la 1500 merge si treapta 1 la 8000rpm.Ai cumparat Fordul? Share this post Link to post Share on other sites