Guest madwoolf

remapare

50 posts in this topic

in martie iese din fabrica. nu stiu cind in martie...

cred ca o sa-l am la sfirsitul lui martie sau inceputul lui aprilie. ma dau si io cu el  vreo 3-4 mii km si dupa aia il aduc la vitamine !

oricum anul asta vizitez hungaroring si/sau iadul verde dupa ce-l "hranesc". sint si io curios daca scot acolo sub 8'30" (in2-3 zile)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sebastian

care ar fii cea mai buna optiune d.p.d.v. performante/durabilitate (fiabilitate)

-remap

-remap + admisie/evacuare

-admisie/evacuare + o simpla "calibrare" a ECU

pt focusul lui iulirx bineinteles ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sebastian, cu alt intercooler, admisie+evacuare si soft as putea vedea 250 de cai fiabili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si unde s-ar duce "bestia" ? cp/nm?

la o utilizare calma zilnica + nebunii din cind in cind (50-80km la 1000 km normali) garantezi ca nu ma lasa ?

cam cu cit ar trebui "sa cotizez" ?

in ce consta adimisie + evacuare ?

(daca numai cu resoftare ma duc la aprox 350/520, cu - suplimentar - admisie si evacuare unde s-ar duce ?. e redundant, insa nu ma pot abtine)

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce am mai citit pe alte forumuri si siteuri, am inteles ca pe la 360-370 bhp injectoarele se apropie de limita si deci peste 370-380 se recomanda schimbarea lor cu unele mai performante (adica de la "500 cc" la "625 cc")

nu sunt expert, deci imi dau si eu cu parerea...

p.s. injectoarele 650cc erau stock pe rs mk1 (deci sunt fabricate tot de ford, iar 625cc este o varianta mai noua)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie randurile astea imi plac cel mai tare:

"....niciodata nu au fost postate eventuale softuri esuate, erori ci doar fise cu niste curbe cat mai line."

"I: daca ati afla de eventuale probleme de fiabilitate ... le-ati posta intr-un loc public ?

R: Nu, le-am rezolva."

Sigur - dar tot pe banii clientului (credul sau dornic de cp cit mai multi obtinuti doar printr-un soft). De-aia nu vedeam eu nimic : "aoleo, aia mi-au stricat motorul dupa o luna de mers cu el chipuit !" sau "recunoastem ca...garantia oferita dupa chip-tuning e doar pur verbala, in definitiv nu fortam pe nimeni sa-si faca aceasta modificare - deci riscul e prezent intotdeauna",  etc.

He he he  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mai citit aceste rinduri inainte.

stiu care sint riscurile. nu stiu ,inca , ce zice sebastian.

a se retine ca utilizarea masinii la 100% din capacitate se va face numai 5-10 % din km parcursi. (adica foarte rar. in rest mers linistit - cit de linistit poti merge cu un rs)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu ma refeream neaparat la problemele de fiabilitate, evident ca pot aparea in urma unui tuning, ci si la faptul ca performantele unui RS softat se pare ca nu sunt atat de spectaculoase (vezi intalnirile cu o Cupra softata, dar aproape stock in rest, si care pleaca de la 240cp stock).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca resoftarea nu a fost corect facuta.

Cupra are din cate stiu un motor forjat asa ca setarile iti permit sa urci mai mult decat la serie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu, si focusul rs, cel putin generatia 1, are pistoane si biele forjate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu motoarele turbo au pistoane forjate in ultimul timp (cam din 2002) iar numai cele aspirate au pistoane "turnate"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt forjate, e o pacaleala.

SUnt bune, destul de bune insa ... e loc si de mai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru BiriV - am~260 Cp cu 1.1 bari in turbo (care e un pic obosita ..a fost si reconditionata) ,dar am vazut pe www.srz.ro un 19T cu 880 euro. Mai trebuie malai caci am cheltuit un pic pe esapament care nu e gata ,mai trebuie o teava de legatura intre catalizator si finala. Sper in primavara sa dau motorul jos ,sa-i "aranjez" un pic chiuloasa ,sa-i schimb distributia ca e originala (121.000 km) ,sa-i verific ambreiajul caci l-am supraincalzit de cateva ori si apoi un soft bun cu minim 1.3 bari in turbo si prin vara NOS-ul. Cu internele originale motoarele de T5 tin 100 Nm pe biela (~500 Nm total) si 350-370 Cp fara probleme cu conditia sa schimbi uleiul la maxim 5000 km. Am un prieten cu Audi A3 TDI quatro (stock 131Cp) care are acum 240 Cp si 480 Nm cu motorul original si merge ok de vreo 15.000 km. Deci se poate !

Oricum RS-ul are evacuarea si admisia f. bine gandite. Totusi scoate 440 Nm din acelasi motor care pe S60R avea 400. O simpla resoftare ar fi de ajuns ,doar prin schimbarea turbinei se justifica o alta evacuare + intercooler + injectoare + pompa de benzina etc.

La M3 ultimele 2 modele nu se prea pot decupla sistemele de securitate decat din soft. Deci mergi cu Laptopul dupa tine.

RS-ul resoftat bate fara probleme M3-ul ultimul model. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marian: Ti-a "venit bine" downpipe-ul ? Cum mai e fetita ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian ... vii la intermediara/nationala? As vrea sa vad cum stau cu tine pe 400m ... :)

Si de unde stii tu ca RS resoftat bate M3 E92 ? eu zic ca nu-l bate si va astept sa imi demonstrati ca gresesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-l bate la plecari de pe loc. niciodata.

il bate la reprize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt oarecum sceptic ... :)

Nu pot sa spun ca un mare fan al Focus RS (ca si potential de modificari, ma refer, altfel mi se pare f. ok masina).

Astept sa-ti iei tu RS-ul ... si cautam un m3 e92 sa facem niste probe. Chiar sunt f. curios :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa facem probele astea. si inainte si dupa resoftare.

si pe mine asta "ma doare" : m3-ul , in reprize !

as face orice test cu m3-ul, cu exceptia plecarilor de pe loc (sau sub 30km/h) care imi aduc doar cheltuieli nu si noutati, in sensul ca stiu de acum ca m3-ul ma bate la plecari de la viteze sub 30 km/h.

cel mai mult m-ar interesa teste care sa plece de la 40-50 km/h pina la 150-230km/h

si teste care sa plece de la 80-100 km/h pina la 150-230 km/h.

as face si 400m si 1km cu plecare de la 50km/h.

oricum multe dintre ele se pot face concomitent daca avem ce ne trebuie...

apropos : exista soft pentru i-pod touch care sa mearga ok la chestiile astea ?

(poate facem si amindoi niste teste, pentru ca stiu ca tu ai mai facut niste teste cu m3-uri si esti in masura sa poti compara intre ele rs-ul si m3-ul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian ... vii la intermediara/nationala? As vrea sa vad cum stau cu tine pe 400m ... :)

Si de unde stii tu ca RS resoftat bate M3 E92 ? eu zic ca nu-l bate si va astept sa imi demonstrati ca gresesc!

Am m3-ul pregatit.

Dar diferenta intre M3 si Focus RS este enorma in favoarea lui M3.

Nici 335i resoftat nu imi face probleme la repriza.

Nu stiu ce scriu astia pe hartie dar in realitate de unde accelerezi masina este brutala avand un cuplu relativ mic dar 400Nm aproape peste tot nu e o rusine, mai ales cand urci turometrul dupa 8300rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma scuzati ca ma bag si eu in discutia dvs dar 335xi stock bate M5 (E60) pe circuit, iar in varianta cu soft e comparabil cu M3ul iar cu soft de peste 450CP rupe tot,  totusi 335xi are sub capota un motor de 3L twin turbo care poate foarte multe cand vine vorba de modificari la motor .

enjoy .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una e in filme alta e in realitate.

Nici m5 si nici 335 nu-mi pun probleme.

Oricum in film cel cu M5 nu a stiut sa plece.

Si eu am avut o problema pe o pista de afara cu M3-ul si la start 1, 2 si ceva din trei am dat in gol cum acceleram la podea incepea sa patineze pe pista de beton. Am pierdut cursa cu un timp f prost desi ultimii 200m i-am parcurs mai repede, nu a fost suficient sa recuperez avantajul adversarului direct. Fapt pt care tin sa-l felicit si sa-i confirm inca odata ca aceea a fost cursa lui.

Pe o alta suprafata de rulare cu aderenta buna situatia a devenit buna pentru mine.

Pot atinge suta acum chiar mai repede de 4s.

Dar daca ai la dispozitie una din masinile despre care vorbesti putem proba, pe strada sau pe dyno e aproape acelasi lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now