Posted 24 Sep 2009 · Report post VOLVO S40 1,9TD 2000 - Motor T2Am omare problema : s-a defectat senzorul de presiune combustibil , cel care se monteaza pe pompa , am cumparat unul nou si l-am montat dar motorul nu mai porneste . Ce se intampla ?Are o punere la masa si intrerupe valva de motorina , pentru ca daca scot mufa de la senzor si alimentez valva pe direct de la baterie masina porneste dar nu se tureaza .Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Va multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post VOLVO S40 1,9TD 2000 - Motor T2Am o mare problema : s-a defectat senzorul de presiune combustibil , cel care se monteaza pe pompa , am cumparat unul nou si l-am montat dar motorul nu mai porneste . Ce se intampla ?Are o punere la masa si intrerupe valva de motorina , pentru ca daca scot mufa de la senzor si alimentez valva pe direct de la baterie masina porneste dar nu se tureaza .Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Va multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post Aici ai tot ce tine de fuel-management. Senzorul nou nu inseamna neaparat ca e si bun, pot fi defecte de fabrica oricind. Asa ca ia un multimetru (sau cheama un vecin ce se mai pricepe) si masoara incet, in ordine, toate cele din schemele alaturate. Sigur undeva e o buba - daca masina nu avea nimic grav inainte de a schimba senzorul.Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post Multumesc mult pentru ajutor , am sa masor circuitele si poate ca depistez cauza . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Oct 2009 · Report post Am masurat , valorile sunt exacte si totusi nu merge . Posibil sa fie din procesor ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Oct 2009 · Report post ciudat...Insa nu cred ca e de la procesor din moment ce masina mergea inainte sa schimbi acel senzor de presiune combustibil... Mai cautam, nu dispera. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2009 · Report post Dupa cat i-mi dau eu seama senzorul este de fapt o bobina care masoara timpii de injectie .Sau gresesc ? Am pus senzorul vechi pe pompa si am alimentat senzorul nou in aer , culmease tureaza masina ceva mai tare ( cam la 3800-4000 ) dar i-mi este frica sa nu-l prajesc sipe acesta daca merg asa . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Oct 2009 · Report post I-mi poate spune si mie cineva , va rog , de unde vin si unde duc firele de la mufa cu 3 pini ce cupleaza senzorul si valva de alimentare cea din imaginea de mai sus ce a fost postata de MATRIXXX ( caruia ii multumesc inca odata ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2009 · Report post Salutare! Gasesti in atasament cateva informatii din Vadis. Pentru rezolvarea problemei tale ti-am trimis pe transfer.ro documentatia care te intereseaza. Bafta si spor la treaba! avx S40 2000TD.doc Share this post Link to post Share on other sites