mosu60

ce pot sa fac???

9 posts in this topic

VOLVO S40 1,9TD 2000 - Motor T2

Am omare problema : s-a defectat senzorul de presiune combustibil , cel care se monteaza pe pompa , am cumparat unul nou si l-am montat dar motorul nu mai porneste . Ce se intampla ?

Are o punere la masa si intrerupe valva de motorina , pentru ca daca scot mufa de la senzor si alimentez valva pe direct de la baterie masina porneste dar nu se tureaza .Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

VOLVO S40 1,9TD 2000 - Motor T2

Am o mare problema : s-a defectat senzorul de presiune combustibil , cel care se monteaza pe pompa , am cumparat unul nou si l-am montat dar motorul nu mai porneste . Ce se intampla ?

Are o punere la masa si intrerupe valva de motorina , pentru ca daca scot mufa de la senzor si alimentez valva pe direct de la baterie masina porneste dar nu se tureaza .Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici ai tot ce tine de fuel-management. Senzorul nou nu inseamna neaparat ca e si bun, pot fi defecte de fabrica oricind. Asa ca ia un multimetru (sau cheama un vecin ce se mai pricepe) si masoara incet, in ordine, toate cele din schemele alaturate. Sigur undeva e o buba - daca masina nu avea nimic grav inainte de a schimba senzorul.

Bafta.

post-495-12877867361136_thumb.jpg

post-495-12877867365469_thumb.jpg

post-495-12877867367243_thumb.jpg

post-495-12877867369223_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru ajutor , am sa masor circuitele si poate ca depistez cauza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am masurat , valorile sunt exacte si totusi nu merge . Posibil sa fie din procesor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciudat...Insa nu cred ca e de la procesor din moment ce masina mergea inainte sa schimbi acel senzor de presiune combustibil... Mai cautam, nu dispera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cat i-mi dau eu seama senzorul este de fapt o bobina care masoara timpii de injectie .

Sau gresesc ? Am pus senzorul vechi pe pompa si am alimentat senzorul nou in aer , culmea

se tureaza masina ceva mai tare ( cam la 3800-4000 ) dar i-mi este frica sa nu-l prajesc si

pe acesta daca merg asa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-mi poate spune si mie cineva , va rog , de unde vin si unde duc firele de la mufa cu 3 pini ce cupleaza senzorul si valva de alimentare cea din imaginea de mai sus ce a fost postata de MATRIXXX ( caruia ii multumesc inca odata )  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Gasesti in atasament cateva informatii din Vadis.

Pentru rezolvarea problemei tale ti-am trimis pe transfer.ro documentatia care te intereseaza. Bafta si spor la treaba!

avx  :-*

S40 2000TD.doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now