Sabau Raul

Ce fel de becuri folositi??

22 posts in this topic

Revin cu un subiect pt cei cu seria 400 de fel de becuri pune-ti pe bijuteri eu pe amea am avut 55 60 de wati tip xenon si nu am fost multumit pe faza scurta cum bateau. Azi mi-am luat tot tipul ala xenon dar de 90 -100 wati. Cei de la magazin mau intrebat daca am releu pe faruri pt ca daca nu am sar putea sa-mi aprind masina singur, din cate stiu eu am releu voi aveti acel releu sau eu cel putin pe volvo meu il am??? Am incercat sa las farurile aprinse si am tot scos cate un releu afara si-am vazut ca daca scot unul micut se sting farurile oare la acel releu faceau referire cei de la magazin sau trebuie sa pun un releu separat. Va rog sa ma ajutati in aceasta problema.SI sa-mi mai spuneti daca ii ok sa am becuri de 100 de wati pe el?? Am uitat sa va zic ca becurile sunt H4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halogen H4 60/55W - OSRAM . In primul rind 100/90W sunt interzise in EUROPA . Am avut pe masina cind am cumparat-o ( pe soclu era inscriptionat - NOT FOR USE IN EUROPE ) . In al doilea rind o sa prajesti oglinda de la far mai repede ( cred ca de-aia sunt ale mele asa chioare acum  :D ) . Nu stiu la ce foloseste acel releu sau daca te ajuta cind pui 100/90W in loc de 60/55W .

Share this post


Link to post
Share on other sites

H4 55-60 am avut pe el da nu imi placea cum bateau iar de Europa ce sa zic?? Nu am ce sa zic ea ar vrea sa interzica tot dar la Romani nu se poate asa ceva:):):):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca deja reflectorul din far e batran, cu 100W o sa se exfolieze cromul de tot si o sa vezi mai prost.

Daca vrei sa faci o investitie cu cap ai o singura varianta, faruri noi cu becuri Osram NIGHT BREAKER.

Sau mai poti desface farurile vechi si sa le stergi praful acumulat pe reflector .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu as recomnda stergera oglinzii...cel putin as spune sa o stergi c mare grija deorece e snsibila...am incercat si eu sa o sterg si m-am trezit cu o mare surpriza i se duce suprafata reflactanta caci e ca si suflata....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglinda se sterge cu o pensula de desen.

De preferat una cu par lung si bogat.

Dai usor cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zice bine Bogdan, un prieten si-a pus Osram NIGHT BREAKER pe masina-Corsa din 2007 si sunt super, au o lumina alba, patrunzatoare.Plus cu niste faruri ok si reglate bine te descurci. Cu ocazia asta m-am hotarat ce sa iau, oscilam intre Osram si Philips, dar Osramurile astea m-au impresionat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am facut urmatoarea operatie,pt stergerea prafului din far.desfacut sticla de la far,sters forte bine luciul si sticla de la far cu servetele umede si apoi sters cu hirtie igenica pina a ramas luciul foarte curat,fara nici un fel de urme pe el.daca luciul este in stare buna,nu se intimpla nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am facut urmatoarea operatie,pt stergerea prafului din far.desfacut sticla de la far,sters forte bine luciul si sticla de la far cu servetele umede si apoi sters cu hirtie igenica pina a ramas luciul foarte curat,fara nici un fel de urme pe el.daca luciul este in stare buna,nu se intimpla nimic.

In nici un caz sa faceti asta la seria 400! :)

O sa va ramana un "luciu" de plastic alb de toata frumusetea.

Farurile originale de seria 400 sunt argintate. La cel mai mic contact cu umezeala se oxideaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,sarbatori fericite!

Cum ar arata varianta montarii de xenoane pe volvo-urile noastre?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea cred ca se potriveste xenon la batrinelele noastre  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut...

Eu am bi-xenon adica pe faza scurta si lunga...

Am incercat si eu cu curatarea, becuri de 90/100w...nimic..

Nu se compara absolut nimic cu un bec cu descarcare in gaz! (HID)

Xenon-ul mi-a rezolvat problema farurilor!

Oricum, nu se intampla mare lucru fara un reglaj bun!

Bafta inca o data!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu, draga Gabriel?

M-am exprimat gresit , cred ca se potriveste dar cred ca necesita prea multe modificari ca sa obtii efectul xenon de pe masinile mai noi . Doar becul xenon nu rezolva problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus becuri de toate valorile, am avut philips vision plus, hella 90/100w -  100/130w(ilegale),dar singurul bec care aduce intradevar lumina este xenonul,problema sint farurile, care dau pt cei din fata un efect de instalatie de pom si e deranjant(oarecum rezolvata prin coborirea si orientarea farurilor spre dreapta).Ideal sint faruri noi sau oglinda din interior sa fie buna si curata cu becuri din acelea osram(sau pt doritori xenon),fara un far adecvat nu se merita.Eu caut ceva de tuning cu sticla clara eventual cu lupa dar nu am gasit nimic,este un sistem china aparut acum pt cei cu H4 fara lupa dar mi se pare prea scump si nu rezolva pb reflexelor date de sticla originala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus becuri de toate valorile, am avut philips vision plus, hella 90/100w -  100/130w(ilegale),dar singurul bec care aduce intradevar lumina este xenonul,problema sint farurile, care dau pt cei din fata un efect de instalatie de pom si e deranjant(oarecum rezolvata prin coborirea si orientarea farurilor spre dreapta).Ideal sint faruri noi sau oglinda din interior sa fie buna si curata cu becuri din acelea osram(sau pt doritori xenon),fara un far adecvat nu se merita.Eu caut ceva de tuning cu sticla clara eventual cu lupa dar nu am gasit nimic,este un sistem china aparut acum pt cei cu H4 fara lupa dar mi se pare prea scump si nu rezolva pb reflexelor date de sticla originala.

Ce fel de sistem??? Sunt chiar interesat, daca poti, cateva link-uri...multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam de 1 an de zile folosesc in regim de forta, pe DRL (lumini permanente), Philips Extreme Power(5 stele din 5) si sunt multumit. A costat in jur de 65Ron setul, din Carrefour (oferta).

Fata de Tungsram-ul care a fost inainte pe masina nu e termen de comparatie; alea erau lumanari.

Am mai facut comparatie cu Philips Long Life si Osram (normale, banuiesc).

Extreme Power ofera cel putin 50% lumina in plus... plus vizibilitate laterala si lungimea fascicolului mai mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca becul xenon nu rezolva problema ,trebuie si "balastul"

ma refeream la "xenon" ca instalatie nu doar ca si bec(am montat cam vreo 40 pina acum si stiu ce sint de 2 ani de cand vand)

sistemul arata asa:

post-1945-12877872083363_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lupe din astea cu bixenon i-am montat lui Kpax acum un an dar el are faruri cu sticla clara .

Sunt smecherie maxima dar numai cu balast de 50W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am comandat si eu de la Philips un set de 2 becuri D2R(35W)(400ron) si vreau sa stiu daca le pot pune acasa?E greu de schimbat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now