Posted 27 Sep 2009 · Report post Tata va închide în următorii ani o fabrică Jaguar sau Land Rover din Marea Britanie.ÃŽn 2008 Tata a plătit 2,3 miliarde de dolari pentru Jaguar ÅŸi Land Rover, dar afacerea se pare că încă aduce pierderi, cu atât mai mult cu cât vânzările de maÅŸini au scăzut drastic în această perioadă de criză. De aceea indienii se gândesc să închidă o fabrică din Anglia. Au de ales între uzina Jaguar, unde lucrează 2000 de oameni ÅŸi fabrica Land Rover ce ar duce la pierderea a 5000 de locuri de muncă.AnunÅ£ul oficial cu privire la alegerea făcută va avea loc în luna iulie a anului viitor. Cu toate acestea, viitorul nu e foarte sumbru pentru mărcile britanice. O altă fabrică, din Halewood se va extinde până în 2011 pentru a face faÅ£ă producÅ£iei unei game extinse de venierea unui nou membru, o versiune de serie a conceptului Land Rover LRX. Deci suna foarte trist!!! Ma gandesc la acelas lucru cei care ar putea cumpara Volvo, cum sunt chinezii, ca nici ei nu stau prea bine, dar se gandesc sa faca praf totul.Sursa:Promotor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2009 · Report post Ba da tare-i taica-tu asta Tata asta e cam incompetent ) pai s-a ales praful de marcile britanice...Jaguar? poate, poate o sa ramana, dar daca Land Rover are mai putini angajati sacrifica din aia, sau se gandeste care e mai profitabila si pe aia o inchide. Indianu ala nenorocit de a cumparat Combinatul de la Galati la fel il baga in groapa, dabi se mai tine cu o mana de sfoara sa supravietuiasca. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post nu europa de est e importanta aici, ci europa de vest unde salariile sint cel putin triple decit in coreea. daca mai punem in calcul cercetatrea-dezvoltarea de motoare, caroserii, suspensii, frine, etc (unde nu exista termen de comparatie cu corea - coreea =0 / eu = unde se papa cei mai multi banuti, vei gasi raspunsul.asiaticii iau de-a gata , vind, insa nu investesc. (poate doar in noi fabrici si uzine, nu si in cercetare ca la ei, cu creierul e mai greu !) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post Marcile Jaguar si Land Rover vor disparea intr-un viitor apropiat , posibil lucru vor fi si cu celelalte care nu castiga nimic din vanzari si merg pe mare pierdere sa speram ca nu e asta viitorul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post as da un exemplu :cind a fost sa-mi iau masina , ultimile 2 au ramas volvo si jaguar. dupa zile intregi in care am comparat tot ce se putea compara am ales volvo pentru ca era facuta de suedezi , nu de indieni.aveam bani de amindoua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post Gresit, ai ales o masina facuta de belgieni nu de suedezi .Jaguarul este si va ramane o masina britanica, la fel cu Hummerul va ramane american si Volvo suedez. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2009 · Report post Nu mai conteaza unde e facuta, ci cum is instruiti muncitorii si ce tehnologie e dispusa firma mama sa puna la dispozitie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2009 · Report post Gresit, ai ales o masina facuta de belgieni nu de suedezi .Jaguarul este si va ramane o masina britanica, la fel cu Hummerul va ramane american si Volvo suedez.volvo e facuta de suedezi in belgia, nu e facuta de belgieni.jaguar e facuta de indieni.poate ca in perceptia publicului , jaguar si hummer, vor ramine masini englezesti, respectiv, americane, insa ele, spre deosebire de volvo, NU MAI SINT FACUTE DE ACESTIA.e mare diferenta, nu crezi ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2009 · Report post Jaguar x-type e de fapt ford mondeo asa ca nu se poate spune ca e prea englezesc. Share this post Link to post Share on other sites