Sign in to follow this  
Followers 0
Guest rkidon

ce model de turbina am la s60?

10 posts in this topic

Volvo S60 din 2006. motor: 2.4 diesel tipul D5244T7 (126 CP)

Imi puteti spune ce tip de turbina are (codul)?

De exemplu varianta de 163 CP a motorului are o turbina tip 2052v, iar motorul de 185 CP o turbina 2056vl.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand "multumesc" reprezentantei VOLVO din Cluj care mi-a dat cu flit in sensul ca "nu avem voie sa dam astfel de informatii", la fel si magazinelor de piese auto.

Fratilor, de ce e asa un secret part numberul unei piese? Ca sa nu ma duc la concurenta si sa le fie la aia mai usor sa caute piesa? ... common... ???

Anyway, aveam nevoie sa stiu tipul turbinei de pe masina pentru a fi sigur ca duce un chiptuning de 163 CP si 370 Nm. Pana l-a urma am aflat informatia din alta parte: e vorba de o turbina Garret model VNT17. Poate mai ajuta pe careva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai calm, reprezentanta nu prea ajuta pe nimeni decat eventual contracost. Aia de la magazinele de piese mai gresesc comenzile cu talonul in fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina nu e VNT17, alea sunt cu VNT vacumatic si sunt generatie mult mai veche. Turbinele motoarelor din generatia D5244T2 sunt racite pe apa si au VNT REA.

PS> motorul tau (D5244T7) se poate duce pana la 226CP numai din soft fiind identic cu D5244T2, difera numai softul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina nu e VNT17, alea sunt cu VNT vacumatic si sunt generatie mult mai veche. Turbinele motoarelor din generatia D5244T2 sunt racite pe apa si au VNT REA.

Motorul meu e D5244T7 de 126 CP. Tot VNT REA este turbina?

Modelul acesta de turbina cati CP sau cuplu maxim poate suporta in conditii de fiabilitate?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot, toata seria plecata din T2 are aceiasi turbina racita cu apa.

Oricum din pacate soft gasesti numai la RICA si BSR, ambele duc la peste 200CP .

Succes .

Motorul e unul foarte reusit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS> motorul tau (D5244T7) se poate duce pana la 226CP numai din soft fiind identic cu D5244T2, difera numai softul .

As fi multumit sa scriu in el softul de pe un D5244T4 care are din fabrica 185 CP si 400 Nm. Cum as putea face rost de acest soft? ...Eventual sa-l copiez de la un "donator" care are modelul D5244T4 de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:)) Nu merge chiar asa, se numeste ciptuning operatia si pt motorul tau e facuta doar de 2 tuneri, Rica sau BSR .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un D5244T (163cp) pana la ce putere poate fi dus, fara a fi distrus. Folosit aproape zi de zi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Softul standard pt D5244T este de pana in 200CP si merge fara probleme, al meu chiar este putin fortat pt ca eu nu am volanta bimasica, de 5 luni merge ca un vis ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0