Mitzi

Volvo S70 T2 Intretinere si sfaturi!

120 posts in this topic

Ambele. Oricum talerul e cel scump... flansa de cauciuc costa in jur de 50-60RON parca

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Mai vreau sa iau si acel set de arcuri pt valva(BOV) (rosu,albastru,galben,verde) pt a putea modifica boost-ul.Problema e ca inca nu am descoperit cat suporta turbina(nu stiu ce model este,producatorul),respectiv motorul pe care il am eu(B5204T2).

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Cum se da jos cel mai usor intercooler-ul fara a demonta jumatate de masina? Nu de alta dar vreau sa il spal de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfaci 2 suruburi de dupa trager... desfaci inca 2 de dedesubt, din fata radiatoarelor... apoi mai scoti si cele 2 mai mari de pe laterale. Greseaza-le bine-bine cu WD-40 (unul e sub baterie si unul pe langa vasul de lichid de parbriz) ca mie mi s-a rupt piulita din sudura si am stat 3 ore sa il desfac ! Deh, blestemul ultimului surub.

Apoi scoti tot sandwich-ul de trei radiatoare. Vezi ca tre' sa dai jos si furtunele de la racitorul de ulei de la radiator ca sa il poti scoate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Cum poti sa-ti petreci seara dupa lucru.Mai schimbi un amortizor,mai schimbi o usa.

  Apropo,va place noul meu cric profesional? ;D

post-3243-12877878223573_thumb.jpg

post-3243-12877878230924_thumb.jpg

post-3243-12877878237179_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa imi montez si o instalatie de xenon,dar nu sunt sigur care este cea potrivita.Inclin spre una de noua generatie can-bus H7 6000K de 35W pt ca la cea de 55W lumina este prea puternica iar S70 nu are lupe pe far.Imi este frica ca la cea de 35W se va aprinde martorul de bec ars.Sau....sa pun una de 55W(50W)? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

CanBus pentru... CE ?! Tu nu ai magistrala CAN in masina. Pune-ti de 35W si o sa fie ok, nu ai nici erori de bec ars...

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Am demontat in seara asta intercooler-ul si l-am spalat intai cu benzina si apoi cu detergent si apa fiarta(de la robinet).Dar,am descoperit in partea de jos pe fundulul lui o gaura ceea ce nu cred ca este normal.Este o gaura perfect rotunta de un diametru 2-3mm.Cred ca acolo era un dop ceva.Voi ce credeti?Logic este ca intercooler-ul sa fie perfect etans.Altfel pierzi din boost,presiunea pe care o da turbina.Deci...........................?Ce sa fac?Sa incerc sa astup gaura?Si daca da cu ce ca din pacate este plastic si normal lipitura trebuie sa reziste la presiune.

  O sa atasez foto.,pt a vedea si voi despre ce este vorba.

post-3243-12877878459157_thumb.jpg

post-3243-12877878465715_thumb.jpg

post-3243-12877878472149_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu astupa nimic, gaura aia e de la "mama ei" acolo - se scurge din cind in cind cite o picatura-doua de ulei pe acolo, in cel mai bun caz sau chiar un izvoras...in cel mai rau caz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Ok;multam!In cazul asta pot sa ma apuc sa montez linistit totul la loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A iesit multa mizerie din intercooler?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Nu a iesit asa multa;ceea ce ma mira pt ca inainte sa il demontez am gasit putin ulei si in furtunul care iese din intercooler spre admisie.Dar oricum,cand am dat benzina jos din el era aproape neagra.

  E,macar asa am mai bifat ceva pe lista de "stage 0" care este pe finish.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Merita investitia fata de ce are stock masina ?De la IPD-USA : Heavy Duty Turbo Control Valve si ipd MSD Ignition Coil Upgrade. Te ajuta sau prea putin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa te duci mai departe in viitorul apropiat, da. (intercooler marit, turbo mai mare, downpipe 3# si free flow pe 2,5", chiptuning, suspensii, etc). Orice upgrade isi are drumul sau de urmat...

Solenoidul iti va da 0,1-0,2 bari in plus. Bobina are coeficientul de umplere mai mare, deci teoretic ar trebui sa dea o scanteie mai consistenta mai buna, mai mare, spune-i cum vrei).

Orice mic "lucru" upgradat la aprindere si la combustibil va ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grija mare la AFR... e tot ce pot spune ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru "doar" un 0,2 bar, INCA mai are grija ECU-ul, suplimenteaza benzinica mai multa, deci o autonomie mai mica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

  In viitor,dar nu imediat,vreau sa imbunatatesc performantele.De aceea incep usor;ma limitez momentan la cele doua piese.Plus trebuie sa imi sosesca kit-ul BOV de la forge.. si un ceas de boost de la ProSport electronic.

  Nu am inteles bine ce inseamna(sau ce vrei sa spui) prin "Grija mare la AFR... ".Nu stiu la ce te referi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Ok,bobina este buna pt ca imbunatateste aprinderea.Dar cu aceea valva ce sa fac;este posibil sa distrug motorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bov-ul este doar o optiune de...fasssss (inteleg ca momentan ai cam toate piesele stock sub capota), ceasul de boost te poate ajuta sa vezi ce imbunatatiri obtii dupa fiecare upgrade. Daca vrei ceva adevarat, ia-ti un ceas AFR (iti masoara amestecul) DAR nu narrowband, ala e o jucarie cu luminite - ci wideband, care vine cu sonda lambda proprie pe care o "infigi" in catalizator.

Asta imi trebuie si mie - destul de scumpa insa pentru un ...salariu mioritic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Asa este Matrixxx.Cam toate piesele sunt stock si originale(ma refer ca nu au fost schimbate niciodata).Deci,care este sfatul tau;sa iau valva(care are si instructiuni de invatare a ECU cu ea) sau nu(tu ai una de ibiza pe masinuta).

  Un ceas AFR wideband, care vine cu sonda lambda proprie pe unde gasesc(si dupa cum ai mentionat,mai vedem.........bugetul).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bov-ul este doar o optiune de...fasssss (inteleg ca momentan ai cam toate piesele stock sub capota), ceasul de boost te poate ajuta sa vezi ce imbunatatiri obtii dupa fiecare upgrade. Daca vrei ceva adevarat, ia-ti un ceas AFR (iti masoara amestecul) DAR nu narrowband, ala e o jucarie cu luminite - ci wideband, care vine cu sonda lambda proprie pe care o "infigi" in catalizator.

Asta imi trebuie si mie - destul de scumpa insa pentru un ...salariu mioritic.

Si ca sa vin cu un pont , 850-ul are deja gaura data si filetata pentru asa ceva , teoretic este pentru un sensor de temperatura pt modelele de Japonia , dar se poate pune aceasta sonda

Share this post


Link to post
Share on other sites

  De ceva timp masina parca nu mai "trage" asa bine.Ca ex. atunci cand intra turbina (cam pe la 1800 rpm) se simtea o

smucitura si masina accelera destul de bine.Mai facea asta inca o data pe la 3500 rpm.E,acum,nimic,e lenta.Motorul pana se

incalzeste cam tremura si se simte asta si in masina,dupa care,cand este cald merge frumos;relantiul nu fluctueaza,este

constant.Ce ar putea avea?Am fost cu ea la Volvo zilele trecute de am resetat servisul si cu ocazia asta am controlat si

calculatorul.Nici o eroare.

  De la ce ar putea fi?debimetru,turbina(care totusi se aude),EBC,etc?clapeta de acceleratie deja am controlato si este curata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now