Posted 27 Nov 2006 · Report post La motorul de 2.4 Turbo Benzina de 200cp eu am un consum mediu urban de 20l/100km.Consumul mare se compenseaza cu puterea motorului, care pentru gabaritul masinii este ok si da satisfactii.Sound-ul motorului in acceleratie este deasemenea foarte placut mai ales pentru o masina break.Confortul e la el acasa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2006 · Report post nu pot decat sa fiu de acord. in fiecare zi ma laud de cat de inspirat am fost ca am cumparat aceasta masina (ce modest sunt!!!! ). pentru acelasi motor, dar cu cutie manuala, consumul a fost de 17,4 l/100km in conditiile traficului aglomerat din Bucuresti. se pare ca la un trafic mai "subtire" - dupa 8 seara - consumul ar putea scadea spre 14 l/100km.in rest: abia astept sa vina zapada!!!!!M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2006 · Report post Garda la sol marita este binevenita pe drumurile noastre si mai ales pentru o masina cu tractiune integrala.Ca minusuri: airbag dreapta sofer avenit ca optional!!!, daca lasi pozitiile aprinse nu te avertizeaza si mai ma gindesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2006 · Report post Am avut un VOLVO 740 GLE TD. La 19 ani functioneaza impecabil. Mi-am dorit sa ramana in familie pentru ca mi-a fost prieten bun 8 ani. Noua mea achizitie, V70 XC, impresionanta prin eleganta, electonica, putere, etc., etc., trebuie sa recunosc (o parere personala) ca nu se aseaza la fel de bine pe soselele noastre mai denivelate. Respect tot ce au reusit sa faca cei de la VOLVO si mai ales, ce vor face. Va intreb daca in service-urile VOLVO sunt reduceri de preturi pentru romanii, care, numai ei stiu cum fac, sa aiba si sa intretina, un asemenea vis. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2006 · Report post Ca suspensie este mai moale in curbe, si eu am simtit asta mai ales ca am avut inainte un 850T5 la care i am mai pus si arcuri sport cu garda mai joasa.Dar nu putem vorbi de o stabilitate slaba in curbe, suspensia este totusi ferma si e chestie doar de obisnuinta mai ales ca e trecerea asta de la o masina la alta.Reduceri de preturi la Volvo?....nu cred ca am auzit de asa ceva...poate doar scriptic ca in buzunar nu se vede.Tot ce pot sa spun este ca se merge pe adaos foarte mare.Din pacate nu exista concurenta si atunci si preturile sint foarte mari.Eu cu 850-ul imi faceam unele reparatii mai costisitoare in Italia, ieseam mult mai bine.Adrian, a ta cit consuma?, este tot geartronic sau manuala? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2006 · Report post Ca minusuri as mai adauga: - pozitiile pe spate se ard foarte repede si te chinui sa le schimbi, accesul la ele este destul de greoi.Am observat ca dupa ce spal masina si aprind farurile imediat se arde cite ceva, ori pozitia pe spate, ori un bec pe frina, ori un bec de la proiector. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2006 · Report post Am cumparat V70 XC -ul acum 3 saptamani. Sunt impresionat. Prima impresie a fost ca cei de la VOLVO m-au intrebat cum ar trebui sa fabrice o masina pentru sufletul meu. Consumul nu ma intereseaza in mod deosebit. Am mers la Constanta si am avut un consum de 7,5 maxim 8 l./100 Km.. Eu spun ca, pentru performantele motorului, consumul e OK. Nu stiu ce consum are in oras. Consumul instantaneu afisat este mult mai mare decat cel real. Mobilul meu este: 0720.063777. Sper sa putem vorbii la telefon. E mai greu pentru mine sa scriu. De multe ori uit ideile importante. O seara buna! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2006 · Report post Pai consumul e super bun.Eu scot consumul asta in afara daca merg pina in 120km/h si cu conditia sa schimb vitezele pina in 3000 de turatii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2006 · Report post in sfarsit, vad ca numarul posesorilor de XC-uri creste . incepusem sa ma sperii ca eu si cu Dan vom singurii pe aici (in conditiile in care prin Bucuresti am vazut aproape numai soferi trecuti de prima tinerete conducand astfel de masinute pe care - sincer - nu-i vad stand in fata calculatorului). @adrian: ne poti da mai multe detalii despre masina ta? an, motor (kW), cutie, dotari optionale? mercic@V70XC: sfat: nu mai spala masina!!! incepe sa fie cam scumpa intretinerea eu inca nu am iesit din Bucuresti cu pitica mea, asa ca nu ma pot pronunta asupra consumului. dar voi recupera in acest week-end. totusi, in mersul cotidian am observat o tendinta usor subviratoare in momentul "atacarii" unui viraj la o viteza putin mai mare. destul de suparator, obisnuit fiind dupa S40 - mai sport si mai joasa sau dupa Opel Monza - mult mai sport, dar nu atat incat sa nu-mi placa sa conduc. trebuie doar sa fiu mai atent. cred ca odata ce ii inveti "limitele" nu vor fi probleme.duminica voi veni si cu impresii de la munte (si poate ceva poze).M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2006 · Report post Astept cu nerabdare impresiile de la munte si de oriunde. "A doua mea nevasta" are motor pe benzina de 2435 cmc, turbo, 200 cp. Anul de fabricatie 2002. E frumusica. Maine avem programare la service (la VOLVO) ptr. a face o constatare. Am observat ceva probleme cu stabilitatea. Probabil bara stabilizatoare spate si bieletele antiruliu. Sper sa fie numai asta. In rest masina e un vis. Sunt convin ca am ales exact ce am dorit. Revin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2006 · Report post Cutia de viteze - manuala; tapiterie di piele, 8 airbag-uri; scaune electrice, cu memorie, al meu; clima dubla, cd cu magazie de 4; scaune incalzite; comenzi pe volan; pilot automat; etc.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2006 · Report post Eu la stabilitate am mai cistigat ceva, avind in vedere ca vara merg pe roti de 235/50/18 cu 8jx18 si cu distantiere care scot roata la un ET de 34.Suspensia ramine in limite acceptabile, 117,5mm talonul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Dec 2006 · Report post am fost la munte cu pitica mea.... in mare traseul a cuprins: Bucuresti - Predeal-Brasov-Bran-Podul Dambovicioarei-Barajul Pecineaga-Bucurestiprofund impresionat de modul in care s-a comportat in munte. indiferent de treapta de viteza in care ma aflam (a3-a sau a4-a) nu mai intalnit pante care sa-mi puna probleme. am facut si putin off-road cu senzatii de nebanuit: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Dec 2006 · Report post dupa cum vedeti nu m-am sfiit sa o bag si prin apa (ca sa-i spal din noroiul adunat )apoi putina urcare: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Dec 2006 · Report post barajul de la Pecineaga unde era un frig de nu puteam tine aparatul in mana Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Dec 2006 · Report post pacat ca a fost asa frig. mi-as fi dorit sa fac mai multe poze si pe drum, pe drumul forestier care a fost impotriva noastra dar pe care, impreuna, l-am biruit!!!! per total SUPERB!!!!M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2006 · Report post Doamne-doamne ce bine-i sta murdara Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2006 · Report post Se poate ramine pe afara?Daca apesi butonul de inchidere centralizata la sofer cind usa este deschisa, butonul sare inapoi ca o masura de siguranta.Daca insisti sa apesi pe el, butonul ramine apasat.Eu am sters azi praful pe linga buton si am insistat in aceea zona.Am inchis usa fara sa imi dau seama si inchisa a ramas.Celelalte usi erau deschise(adica cu butonul sus).E un defect la mine sau....? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2006 · Report post ma voi interesa. interesanta intrebare. postez deseara Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2006 · Report post Am facut proba cu celelalte usi inchise.Se ramine pe afara, nu mai las cheia in contact de acum incolo...face unu vre-o gluma....... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2006 · Report post poti ramane pe afara cu conditia sa inchizi si blochezi usa de la sofer prima si pe dinauntru si abia apoi pe celelalte.daca toate usile sunt blocate si cea de la sofer e ultima butonul trebuie sa sara singur cand inchizi usa. daca nu e asa inseamna ca e o problema in broasca. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jan 2007 · Report post O poza care imi place. Share this post Link to post Share on other sites