Astazi mi-am propus sa dau fata de usa de la o usa din spate jos ca sa vad de ce imi face fite difuzorul la volume mici. Este foarte simplu, e acelasi lucru si pentru usa din fata, singura diferenta e ca acolo sunt 3 suruburi Torx 25 fata de spate unde sunt 2. (Click pe imagini pentru marime mare) In primul rand avem nevoie de THE SPECIAL TOOL ROBERTO EDDITIONÂ In partea interioara a manerelor exista un capac de plastic, pe ala tinem degetele cand tragem sa inchidem\deschidem usa. Pe dedesubt cu degetele goale scoatem capacul tragand de el inspre exterior, adica inspre fata de usa, daca nu merge puteti folosi The Special Tool. Pe poza am ilustrat cum arata si cam pe unde sa incercati sa trageti. Asa arata capacul Apoi folosind The Special Tool bagam pe laterale si tragem in sus de panoul de control al usii, acela unde se afla butonul de la geam si manerul de care tinem. Incepem usor de pe laterale si continuam inspre partea din spate, necesita ceva forta. Atentie cand trageti tare de el sa nu sara dintr-o data si sa rupeti cablul. Odata scos panoul deconectam mufa din buton apasand pe clema speciala a mufei. Asa arata "santierul" fara panou Aici avem 2 suruburi Torx 25 ( 3 la panourile de la usile din fata ) pe care le desfacem. Dupa ce am desfacut suruburile luam The Special Tool si incepand de jos jos, introducem usor intre panou si usa si tragem ( necesita ceva forta ) de panou inspre noi pana iese din clips-uri. Sunt 9 clips-uri si se vad daca te uiti intre panou si usa cand tragi. Atasez o poza sa va dati seama unde sunt si unde sa trageti. Dupa ce ati terminat cu clips-urile, in partea de sus usa e fixata pe niste alte clips-uri din metal, trageti usor folosind degetele de partea de sus inspre voi pana cand incepe usurel sa iasa de pe sine. Atentie sa nu lasati panoul sa cada si sa se rupa firele. Apasati tamburusul pt blocat usa Dupa ce ati scos panoul, faceti cumva sa il tineti cu o mana sau cu piciorul si incepeti in a deconecta prima data cablul de la maner, e un sistem ca si cel de la bicicleta cu o bila in capat, imposibil sa nu va dati seama cum se scoate, apoi cablul de la tweeter ( daca aveti ) care are acelasi sistem de mufa pe care trebuie sa ii apsati pe capsa si....cam atat. Cam atat, cam asta e operatiunea de demontare. Montarea se face in ordine inversa, conectati inapoi cablul de la maner, conectorul tweeter-ului, bagati cablul de la panoul de control ( nu uitati de el ), fixati panoul prima data pe sinele de sus apoi apasati in zona clips-urilor pana cand intra la loc. Insurubati cele 2 ( sau 3 ) suruburi Torx 25, conectati panoul de comanda, plasati panoul de comanda si apasati-l pana cand intra la loc apoi puneti capacelul. Eu din nefericire nu am reusit sa rezolv nimic cu difuzorul, este in stare absolut perfecta, atat el cat si conectorii, membrana e intacta, bobina pare sa nu frece, am apasat membrama si nu "zgarie", nu stiu ce poate avea de se "infunda" si "baraie" doar la nivele mici, posibil totusi sa fie bobina aceea, rog specialistii sa imi dea un sfat ce sa fac cu ele. Merg beton la volum peste 30% sa zic, cand puterea electromagnetica tind sa cred ca invinge rezistenta creeata de frecarea bobinei, nu stiu, nu ma prea pricep la difuzoare. Sunetul e clar si bun la volume mari, adica sincer sa fiu nu stiu cum trebuie sa sune acest sistem in stare perfecta, ma gadesc ca totusi le afecteaza problema asta. In orice caz e demential, am primit multe complimente chiar de la "luzi" cu nspe mii de wati in masina si toti m-au intrebat "ce subwoofer ai?". Intradevar unele melodii cu bass adanc le face sa distorsioneze cateodata, dar nu urat ci "ciudat" cumva, nu ca si cum ar fi la capatul puterilor.