mihai_s40

Suturi

22 posts in this topic

Am o problema la masina, la care nu-i dau de cap. de vreo 2 luni masina imi merge aiurea. la acceleratie " da in nas" , sau cum sa  va zic mai bine...accelereaza si la un moment dat parca se opreste, parca ar avea o intrerupere, apoi iar trage. e enervant rau fiindca sunt obisnuit sa merg destul de tare si nu pot sa accelerez treptat. daca accelerez treptat,cate putin merge perfect , se tureaza pana la limitare, dar cand o calc brusc, se intampla intreruperile respectiv.

Stiam de ceva timp ca am ambreiajul cam dus,si cand a inceput sa faca asa nu prea am mai mers cu ea pana l-am schimbat(placa+disc+rulment presiune).daca tot am ajuns la scoaterea motorului, am schimbat si cureaua de distributie,chiar daca avea doar vreo 20.000 km. apoi am vazut ca face in continuare intreruperi.  mecanicul mi-a zis sa schimb si bujiile. le-am schimbat. tot face .  am schimbat si filtrul de benzina , care avea cam 20000km si el, si era negru-negru. tot face. restul de consumabile sunt noi,inainte sa schimb ambreiajul ii facusem revizia cu cca 1 luna(si nu am facut mai mult de 1000 intre timp). am citit pe forum , la cineva cu o problema asemanatoare , ca si-a rezolvat problema schimband bobinele. eu le-am scos pe ale mele si par perfecte, nici macar o crapatura pe ele sau fise. 

ce ar putea fi ?

un mecanic mi-a zis de senzorul de acceleratie, dar nu mai am incredere. vreau sa fiu sigur ca comand piesa potrivita, nu vreau sa le schimb degeaba.

plus ca nu mi-a aparut nici o eroare. o singura data mi s-a aprins becul de defectiune,dar nu a ramas aprins decat cateva secunde.becul respectiv am citit ca indica defectiuni in sistemul de alimentare cu carburant,aprindere si esapament. sa fie sonda lamda sau catalizatorul? ca la alimentare si aprindere nu cred sa mai am nici o problema.

sfaturi...pareri ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am zis de cand ai venit la mine ca nu e de vina ambreiajul pentru "scaparile" acelea. Ma rog, daca tot l-ai schimbat e ok...

Ti-ai facut si un test de presiune la combustibil imediat dupa pompa de injectie si in rampa de injectie ? Am o vaga banuiala.... Trebuie sa fie peste 300kPa - in jur de 350kPa la acceleratie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai spune si banuiala nu da doar momeala  :) . pompa de benzina ? nu i-am facut test de presiune. in gr e mai greu cu testarile. dar vreau sa aflu si eu niste pareri, sa le iau prin eliminare pe toate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic totusi ca ar putea fi de la fise... e cel mai logic. Dar incearca si ce a zis Midnight cu presiunea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am uitat la fise. sunt impecabile.dar o sa iau altele sa le probez,cine stie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

parca ai acelasi motor ca si mine...

daca vrei, ne intalnim odata si iti dau bobinele mele sa probezi...

poate fi asta! la mine tot asa facea si dupa ce am schimbat bobinele si am curatat bujiile merge fara probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si eu curios de cauze, la S40-ul meu 1.6 Benzina, face un pic atunci cand schimb viteza... Asa face de cand am luat-o (2nd), ar fi bine sa fie de la buji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de oferta BOGDANDMN . daca nu o rezolv pna saptamana viitoare, ajung marti-miercuri in bucuresti si poate probam bobinele tale.eu vin cu cheile necesare :). sti cumva si un loc sigur unde as putea curata injectoarele,ca eu nu prea cunosc prin bucuresti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu care sunt cauzele la tine, dar eu am motor diesel si  face la fel. Daca accelerez mai vartos are un moment in care trage normal, dupa care parca "o tine cineva de coada".Totul dureaza cam 2-3 secunde, dupa care trage normal. In astea 2-3 secunde se simte o evidenta pierdere de putere. Nu stiu care este cauza. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow

exact asa face si a mea. tot s40 dar din 2005 cu un diesel de 2000cmc

daca rezolva careva chestia asta as fi incantat sa aflu care a fost cauza

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai baieti...

stati un pic... mi se pare ca incepem sa incurcam problemele...

eu m-am referit la ceva gen "ciupitura"... si dura maxim o secunda...

intarzierea de 2-3 secunde despre care vorbeste cristi lazar poate fi de la altceva...

adica... nah! la mine a fost clar din partea electrica... a missfire...

cunosc si fenomenul ala care dureaza 2-3 secunde... e ca si cum ai avea un turbo-lag mare ( cei care au condus masini cu turbine care dadeau cai multi stiu la ce ma refer...)

adica... in momentul in care apesi puternic pe pedala de acceleratie, masina pleaca bine si trage cum trebuie dupa care parca ramana un timp in asteptare... si dupa asta accelereaza cum trebuie...

problema asta poate avea mai multe cauze... si din pacate nu stiu ce sfat as putea sa va dau... poate fi din sistemul de alimentare cu combustibil, din electric... kkt! chiar si din mecanic... deci! m-am cam pierdut aici... ???

oricum sint convins ca problema are o rezolvare simpla... daca ma asteptati pana in wekend, promit ca ma interesez si revin cu sugestii si eventuale rezolvari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica... nah! la mine a fost clar din partea electrica... a missfire...

cunosc si fenomenul ala care dureaza 2-3 secunde... e ca si cum ai avea un turbo-lag mare ( cei care au condus masini cu turbine care dadeau cai multi stiu la ce ma refer...)

 

la mine nu dureaza mult, doar ca atunci cand se intampla chestia, masina ramane fara forta, apoi trage iar. nu e lag turbo ,ca se simte o vibratie, o intrerupere ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am fost mai atent si am oservat ca fenomenul se produce la 2700 ture si 2900 ture.

Deci pe masura ce accelerez in forta "trage normal" pana la 2700,are o usoara cadere de putere, revine, trage bine pana la 2900, are o alta cadere de putere dupa care totul este OK indiferent de turatia la care ajung. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva solutii la problemele mentionate ? sunt in aceeasi situatie si mi-ar prinde bine putin ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bobinele ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si fisele... bujiile... Suspectez ceva din aprindere, pentru ca acolo in general apar intermitentele in functionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandeam la ceva probleme pe alimentarea cu combustibil. Bobina, bujie, fisele ...pica din calcul avand in vedere ca acest defect apare si la diesel. Daca acestea ar fi defecte problema nu ar aparea in trepte ci permanent peste o anumita turatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca la aprindere a fost problema. dupa ce am schimbat si bujiile, am mai curatat mufele de la  bobine, le-am miscat, le-am frecat,am scos relee , sigurante , dispererasem si brusc nu a mai facut nici o figura.  deci nu stiu sigur de la ce a fost, dar bujiile le aveam praf cand le-am schimbat. poate si mufele de la bobine sa fi avut legatura, si in mod sigur si filtrul de benzina care avea namol in el.

ia-le pe rand, verifima, mergi pe eliminare . mie nu mi-a mai facut nici o figura de peste 10000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La genul asta de comporatament merita verificat si sitemul de reciclare a gazelor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci s-a rezolvat (la mine cel putin). Era de la bujii care mai mult nu erau decat erau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now