Sign in to follow this  
Followers 0
yonutz_2010

cine stie ce trebuie facut

10 posts in this topic

ca sa schimbi un motor sa pui un motor dizel in loc de benzinar trebuie schimbata instalatia electrica si calculatorul masini cine stie ce trebuie schimbat si ce trebuie facut sa imi poata spune si mie ii ramin dator ca practic mam saturat de benzina si nu ma indur sa schimb masina sau sa trec la alta marca si nici gpl nu as pune va rog spunetimi si mie ce trebuie facut sa pot sti si eu la ce sa ma astept daca este sa fac schimbul ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deja operatia de inlocuire cu un motor identic e destul de spinoasa , inlocuirea unuia pe benzina cu unul pe motorina ar trebui sa fie o adevarata aventura datorita RAR-ului . Mai bine cumperi alta masina . Off-topic , parca ziceai ca pui gaz pe ea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-ti gpl si nu te complica inutil cu diesel, e mult prea mare bataia de cap cu schimbatul motorului si cu umblatul pe la rar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu iti recomand sa pui gpl...cauta o instalatie de calitate si niste meseriasi buni sa ti-o monteze. plus ca beneficiezi de confortul motorului pe benzina. ca sa pui diesel trebuie practic sa schimbi tot grupul motopropulsor (motor+cutie), prea complicat. si insonorizarea masinii este pentru benzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie schimbat si rezervorul. Am impresia ca am mai vazut o intrebare ca asta pe un alt forum si am inteles ca nu s-ar putea face trecerea de la benzina la disel pe motiv ca, caroseria la diesel este mai solida- lonjeroane mai tepene & stuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

treci pe gaz

prea mare bataia de cap

sau cumpara una diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

normal ca un motor diesel supune sasiul la solicitari mai mari decit un motor pe benzina. principalul motiv ar fi cuplul mai mare si, in cele mai multe cazuri, greutatea mai mare.

daca sasiul nu e conceput sa suporte un motor diesel atunci masina se va comporta anormal cu trepidatii si, posibil, tendinta mare sub viratorie. deasemenea si motorul va avea de suferit din cauza vibratiilor care nu mai sint absorbite de tampoane si sasiu, deci le absoarbe el insusi , asta ducind la uzura prematura. cutia de viteze trebe schimbata neaparat deoarece cutia de benzina este TOTAL incompatibila cu motoarele pe motorina (turatie,cuplu,rap de transmisie final,etc), deci alta belea...

nu pune diesel pe sasiu de benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa nici nu intre in locul celuilalt. Cunosc un caz, la un renault, nu a intrat motorul , era altfel conceputa caroseria....Pe langa munca , si stresul RAR, dar si bani la greu acolo, in final:NU MERITA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbi ecu , instalatie electrica , cutie viteze ( nu trebuie sa schimbi rezervor sau conducte ) iar motorul cred ca intra perfect eu nu am vazut sa fie caroseria modificata la diesel si daca te gandesti la trepidatii o sa fie dar nu sa iti crape masina ca doar daia ai amortizor pe suporti de motor , toata treaba e ca o sa te cam coste eu zic sa te interesezi la un mecanic bun , avem si noi unu pe forum dar nu mai tin minte exact cum il cheama stiu doar ca are un nr de orange am vb cu el mai de mult . succes 

    ps. cu bani pe care ii bagi in motor diesel aia sunt bani de benzina :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca motorul diesel pe care vrei sa il pui,a mai fost montat de fabrica pe acelasi tip de caroserie,se poate monta linistit,se potrivesc toate,suporti motor,suporti cutie.iar in ce priveste schimbarea,se schimba cu absolut toata instalatia alectrica fata,pt a se potrivi la locul lor.spun asta din propie experienta.chiar acum 1 luna de zile am facut eu o schimbare.doar ca eu am pus tot motor pe benzina,doar ca am pus de capacitate cilindrica mai mica.a fost nevoie sa pun tot ansamblu,motor+cutie,suporti motor si suporti cutie,cardan tot.in cea ce priveste RAR.prea mult nu o sa ai de alergat.1 singura zi termini totul.costuri omologare motor,la mine a fost 600 lei total.asta pt ca motorul pe care l-am pus,a mai fost montat de fabrica pe acelasi tip de caroserie.daca motorul pe care vrei sa il pui,nu a mai fost montat pe acelasi tip de caroserie,te costa destul de mult.600 lei+ inca 1200-1300 RON testul dinamic.sper sa iti fie de ajutor aceste informatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0