muadDib

Nou posesor de S40 2.0T !!

71 posts in this topic

cand gasesti regulator de presiune, scrie si U aici de unde il iei, ca in la magazinele din gr nu au auzit de asa ceva si nici distribuitorii lor si-mi doresc si eu  ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intai sa identific piesa, sa am un part number,ceva si dau eu de el, pe la Meteor, Augsburg, etc. ...

Cei care aveti Vadisul si va miscati bine prin el, nu ma ajutati si pe mine?

Pana atunci, am schimbat placutele... Cum am mai zis, m-am lovit de scumpetea vestita a pieselor pentru Volvo, si am luat Ferodo originale cu 230 RON toate 8 :) Am schimbat si lichidul de frana, operatie care o recomand tuturor care nu au facut-o de cativa ani... Cel vechi era pamantiu, iar asta este limpede si frumos. O butelca de 0.5 litri Dot4 este de ajuns!

Intrebare. Frana de mana acum imi tine sus, iar cel din service zica ca se va autoregla, atunci cand incep sa se invarta cilindrii de pe spate. Asa e, sau la podidit lenea si trebuie sa o reglez de la maneta?

In afara de regulatorul ala mai imi trebuie un rulment pe dreapta fata care are un pic de joc si masina mea este "in top shape"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in sfarsit am mai ajuns si eu sa postez p-aici... deh. am un program infernal...

nu ca ar conta cine stie ce parerea mea, dar...

pt "incaltaminte" iti recomand Bridgestone Potenza... eu asta am si se comporta impecabil. si la pret sint oarecum rezonabile... eu am dat acum 3 luni 300 ron/buc. dar eu am pe 15... pe 16 nu stiu cat costa...

oricum... depinde mult de stilul tau de a sofa... daca esti vitezoman, sfatul meu e sa-ti iei ceva de calitate...

legat de regualtorul de presiune... l-am schimbat si eu acum vreo 2 ani dar am facut prostia de a-l comanda la reprezentanta... m-a costa atunci, acolo, 4,5 mil dar cum spuneam... acuratetea pretului respectiv nu este relevanta

daca la rece porneste greu, in sensul ca trebuie sa tii cuplat starterul destul de mult, asta e 100%

nu iti trebuie desen. iti spun eu unde se afla pozitionat: exact sub rampa injectoarelor in partea din stanga... are forma cilindrica si este protejat de un cauciuc negru...

lichidulo de frana trebuie schimbat din 2 in 2 ani si este f imp! daca lichidul isi pierde din proprietati, masina franeaza mizerabil ! partea care ma surprinde oarecum este ca ai rezolvat-o cu 0.5 l

mie mi-au trebuit 2 l... oricum! bine ca ai facut-o si pe asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca nu mi-au scot totul din circuit, si probabil ca tu ti-ai schimbat si lichidul din circuitul ambreiajului.

Voi proceda ca la cutiile de viteze, astept o perioada sa se mixeze noul lichid cu cel vechi, si mai fac o inlocuire, ca nu e mare lucru, 0.5 litri de Dot4 bun este undeva pe la 20 ron... Eventual ma duc la un service cu pompa de vacuum, ca sa fiu sigur ca iese tot :)

Bine ca mi-ai spus cat a intrat la tine, sa imi fac o idee despre ordinul de marime. E bine si ca mi-ai spus unde este regulatorul, miine sar cu dijitalul pe el, si daca imi confirmati ca ala e, il comand.

Vis-a-vis de rulmentul fata. Exista si aici preferinte, producatori mai buni, etc?

Motorul asta, B2402T, are intercooler? chiar nu m-am uitat atent, si ma tot intreb...

Oricum, am comandat la un amic care a plecat afara jante si ... turbo gauge, sa vaz si eu cum lucreaza turbina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numarul 7 este mother fucker-ul?

Pai daca da, am si part number, si oricum il stiu pe smecher, am dat de un frate (ma rog, var :P ) de al lui si pe BMW, dar acolo s-a rezolvat cu o curatare si cateva ciocanele :D

[attachthumb=#]

post-386-12877844729082_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact ala e! nr 7. dar ma tem ca aici nu o poti rezolva asa simplu si trebuie inlocuit, pt ca din cat imi mai amintesc eu, este o chestie capsulata... oricum... nu stiu eu n-am incercat dar merita sa vezi ce iese, in fond n-ai ce sa strici oricum in cel mai rau caz il inlocuiesti...

cu lichidul de frana... da ai dreptate eu am aerisit si intalatia pt ambreiaj... iti intra cam 1,7 l la mine au fost 2 pt ca am vrut sa fiu sigur ca a iesit tot lichidul ala vechi...

intercooler la B4204T... da! exista... l-am cautat si eu intr-o dupa-amiaza pana am innebunit... e destul de greu de reperat... si e pus ca dracu undeva la mijloc, cum te uiti... hmm! greu de explicat! de fapt nici nu sint sigur 100% ca ala este... deci e pus undeva in partea de jos, in mijloc, in spatele radiatorului din fata... fix aiurea daca ma intrebi pe mine... de ce acolo si nu in fata, nu mai stiu...

rulmentul... habar nu am! nu am avut probleme pana acum cu asa ceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit regulatorul buclucas la magazin, producator Bosch, la 345 RON . E bine? E bun? Sa mai caut alt producator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    In mod cert gasesti si mai ieftin, dar parerea mea e sa mergi pe producatori de renume. Nu stiu daca mai face si altcineva regulatoare, dar BOSCH este unul din producatorii OEM pentru VOLVO, alaturi de Magneti Marelli, HEPU, INA, Continental/Contitech, MAHLE, etc. Stii vorba aceea, "cat dai, atata face".

    Vezi ca mai sunt si 2 o-ring-uri pe-acolo, unul mai subtire intre regulator si rampa de injectie, si unul intre regulator si carcasa lui, recomand sa le iei si pe acelea si sa le schimbi odata cu regulatorul. Nu se stie ce se intampla cu ele dupa ce le scoti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu spun ca asta e cel mai bun...

si daca te ambitionezi sa-l comanzi original, poti avea surpriza ca produsul din cutie sa fie tot bosch... :D

eu am patit asa cu un senzor... cutia originala volvo, albastra, sigilata cu totul in regula si pe senzor stantat "made in Germany Bosch" asa ca...

de shimbat se schimba f usor... spor la treaba! totul e sa nu stai mult dupa el... probabil depunde si unde il comanzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija sa faci operatiunea cu motorul rece, altfel risti ca atunci cand scoti conducta de tur din regulator, sa-ti tasneasca benzina pe galerii si sa faci un mic gratarel ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaa daaa!!  ;D ca bine zici!

dar pt asta exista ventilul ala din capatul rampei care sustine injectoarele... la mine e asemanator cu cel de masina si are un capacel albastru... scoti capacul, apesi pe ventil, benzina sare pe o carpa pe care o pui tu sub si gata... nu mai ai presiune in rampa si deci nu-ti mai sare nimic...

totusi e de preferat sa faci operatiunea cu motorul rece asa cum spunea Alex... asa elimini orice surpriza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc la toti pt. raspunsuri! :) Cand va hotarati de un munte, pun berea la rece si gratarul la incins. Nu, nu la motor, am facut asa ceva la o alta masina si atunci am inteles ca stingatorul ala este mai mult decat o chestie urata din portbagaj...

Deci am comandat regulatorul buclucas. Ideea este: vine cu o-ring-uri, sau trebuie sa le comand si pe alea? Sau nu sunt ceva special, si se gasesc pe stoc peste tot? Daca trebuie sa le comand, care sunt (de pe schita aia)?

PS - Interesant... La BMW regulatorul asta este pe RETUR!!! (piesa 22)

2283_p.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Din cate am observat eu in VADIS, exista cate un cod pentru fiecare piesulica. Eu am comandat plasticul ala pe care scrie SIPS din dreapta-jos-ul scaunului de la pasager (avea un cod) si mi-a venit FARA capacelul care acopera surubul de la prinderea centurii de siguranta. Ceea ce ma face sa cred ca nu iti va veni si cu O-Ring-uri, cel mai bine e oricum sa le comanzi si pe acelea (cat pot sa fie, 50 de bani bucata ?), ca sa fii sigur.

    Ca si dimensiuni chiar nu le stiu, trebuie scoase cele vechi si sa le masori. Si chiar daca le scoti si pe acelea, nu mai sunt la cote, pentru ca materialul din care sunt facute in timp se usuca, se dilata, si nu mai sunt stranse pe tzevi odata ce le-ai scos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti vine fara!

eu l-am comandat original si a venit fara...

interesanta ideea de la Bmw... pe retur, dar stau si ma gandesc...

cred ca are dezavantaje mai multe... unul dintre ele ar fi ca in cazul defectarii, masina incepe sa-ti consume haotic!

si la mine a crescut consumul cand s-a defectat micutul asta, dar imi inchipui ca la o astfel de instalatie, in care regularizarea presiunii se face la valva de iesire, consumul ar creste mult mai mult...

f interesant de stiut daca exista si o valva la intrare sau daca debitul pompei poate fi ajustat in caz de avarie.

daca da, atunci se explica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit, si cum a venit a si plecat. Nu stiu cum dreaq se face ca, la "regulator presiune combustibil" pe S40 a venit o piesa care se aseamana, dar nu rasare. Iar dupa codul original nici Meteor nici Bosh romania ( !!!!! ) nu sunt in stare sa mil gaseasca.

A inebunit lumea???? Aveti voi vreun cod pt piesa asta, altul decat 9404583 (cel pe care l-a pus Vadisul in poza si care este scris si pe piesa, ca m-am uitat) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca si in sinaia e la fel de "bine" cu magazinele de piese  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti vine fara!

eu l-am comandat original si a venit fara...

interesanta ideea de la Bmw... pe retur, dar stau si ma gandesc...

Bogdane, unde l-ai comandat? La Augsburg, sau unde?

Si la Volvo tot pe retur este smecherul asta :D

Am aprofundat un pic problema, m-am si uitat pe acolo (ca am dat jos rampa de injectoare sa pot citi codul de pe el) Apropo, am regulator WEBER 9404583 acum pe masina. O fi original sau e si asta schimbat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor, imi bag picioarele...  :-[

Nimeni nu imi poate da un cod, sau un magazin unde pot gasi regulatorul asta? Cu un numar de telefon?

Prin zona mea (si, firar.... nu pot pleca pe nicaieri ca am treaba ca la balamuc, zi si noapte) nu am gasit decat la un singur magazin, care mi-l aduce pt. ... 750 RON. Ceea ce mi se pare cam mult...

PLEASEEEEEE!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dat un telefon la REMCO ? Stiu pe cineva care de-acolo si l-a luat... Nu stiu pretul, dar stiu ca aduc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dat online la Augsburg si acum caut telefonul celor de la REMCO.

10x, Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am si eu regulatorul ala stricat. Pornea uneori la o doua cheie, cand era frig si mirosea si a benzina la pornire. Intrebrea mea este daca ai vazut vreo eroare la tester legata de problema asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now