Sign in to follow this  
Followers 0
radutudor

probleme service Cluj

12 posts in this topic

Acum aproximativ doua luni am cumparat un Volvo XC90 nou de la reprezentanta din cluj.

Dupa o luna s-a defectat senzorul care indica nivelul apei pentru spalatorul de parbriz.  Am fost la ei si au spus ca trebuie inlocuit, fapt care s-a si intamplat.  Vrea sa precizez ca dupa inlocuirea lui, am urme de surubelnita pe ornamentele de langa aripi. Adica, asa au scos masca fata afara, au fortat cu surubelnita. Nu imi vine sa cred ca asa sse procedeaza. Am revenit si le-am spus ce s-a intamplat. Raspunsul este unul foarte senin..........cica sunt cam meticulos. Nu pot sa cred ca se intampla asa ceva.

Vreau un sfat.......pentru ca nu pot si nu vreau sa accept acest comportament.

Au precizat ca imi comanda ornamentele si ca le schimba, dar........nu mai am incredere.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate aici te confrunti cu o supradoza de nesimtire pur romaneasca. E normal sa nu mai ai incredere si nu te contrazic, insa nu prea ai ce face pentru ca depinzi de ei si nu cred ca ai vrea sa-ti lasi masina pe mainile unor mecanici din alte service-uri neautorizate. Cel mai bin ar fi sa rezolvi problema local sa ceri sa vorbesti cu unul dintre sefi si sa ii spui ce s-a intamplat. Daca nu se rezolva trebuie sa cauti o metoda sa intri in legatura cu compania mama, departamentul care se ocupa de clienti si sa faci o reclamatie. De asemenea, la service, trebuie sa poti completa un chestionar (ceva legat de satisfactia clientilor), cere sa ti-l dea, completeaza-l, fa-ti o copie si pentru tine sa-l ai si vezi ce se intampla mai departe....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns Enkindlers , dar, daca voiam o masina cu mici retusuri, luam un second hand la 25000 euro, nu una noua.

Am sunat-o pe reprezentanta lor de vanzari chiar acum , dar nu mai raspunde la telefon.

Oare ce sa credem despre atitudinea asta?

Un singur raspuns exista.....din pacate.  ; Sunt la fel ca si ceilalti. Pana cumperi sunt lapte si miere, dupa aceea.......'

Nici nu am cuvinte sa relatez modul in care m-a luat seful de service. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa vorbesti cu doamna aceea, poate o sa raspunda in timpul saptamanii. Oricum o reclamatie catre superiori, in aceasta situatie, e mai mult decat necesara.

Mai mult, sunt obligati sa-ti schimbe ornamentele (gratis), iar in caz contrar poti apela direct la Oficiul de Protectie a Consumatorului.

Ideea e sa nu cedezi pana se va rezolva problema. E vorba de bani, pana la urma si daca nu respecta clientul atunci sa respecte suma pe care ai virat-o in contul lor cu ocazia achizitionarii masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lla OPC am de gand sa apelez oricum, iar de schimbat oranmentele e clar ca trebuie sa o faca gratis.

Problema este ca am platit o caruta de bani pe o masina noua, inca ei, scuze de expreisie si-au bagat picioru.

Si ma repet.....seful de service......, lucrez in vanzari de 20 ani. Rar am intalnit asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma cam mira situatia ta pentru ca de fiecare data cand eu am avut o nemultumire pe partea de service, seful departamentului a avut intodeauna grija sa plec multumit din reprezentanta si sunt sigur ca la fel ar proceda si in cazul tau Radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa sti ca si pe mine ma mira situatia mea, cornel_gav . In cazul meu nu au procedat asa, motiv pentru care mi-am exprimat aici nemultumirea. Dupa postarea mea pe forum am fost contactat azi pe rand de catre seful departamentului service, de catre domana Cristina, reprezentant vanzari si de catre administratorul firmei.

Seful de servive si-a exprimat regretul pentru cele intamplate si m-a invitat sa-mi schimbe ornamentele, dar dupa cum am spus nu prea mai am incredere;

Doamna Cristina face tot ce poate ca sa-si ajute si sa-si pastreze clientii, asta e clar;

iar domnul administrator si-a exprimat regretul pentru cele intamplate. Mentionez ca apreciez acest gest precum si continutul discutiei telefonice avute , din care reiese ca-i pasa de clienti.

Cel mai bun lucru este ca cineva se sesizeaza daca ai o problema. O sa vedem daca vom reusi sa o si rezolvam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radutudor,

pana la urma a contat mult faptul ca ti-ai facut publica problema. Dovada ca cei de la Volvo s-au sesizat si au inceput demersurile in vederea remedierii.

Am apelat si eu de cateva ori la service-ul de aici din Cluj pentru masina mea si am fost multumit mereu. Chiar nici un repros nu am sa le fac. Sunt convins ca in fond sunt bine intentionati si nu vor sa piarda business prin reclama proasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovirus , nu stiu cata experienta ai avut prin service-uri, dar pot sa iti spun ca la un momentdat te saturi sa vezi ca numai daca te certi se poate face treaba. Trebuie doar sa ne facem toti treaba, nimic mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Poate sa-mi spuna cineva daca baietii din service-ul din reprezentanta Volvo Cluj(imediat langa METRO) apartin de firma respectiva s-au au doar spatiul de lucru?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna......

cred ca ar fi bine sa il cititi tot ca e important

in legatura cu nesimtirea pur romaneasca.....l-am trimis pe tatal meu la service sa imi schimbe saboti de frana ca unul din ei freca...dupa ce a fost si a dat comanda pers de acolo i-au spus sa mearga a 2-a zi sa i le monteze . a 2-a zi cand a mers dupa ele persoanele de acolo nu i-au dat voie sa stea cu ei in timp ce i le schimbau dar tata a insistat si pana la urma a iesit ca pe spate au schimbat saboti dar din ce au comandat ei pe fata nu se potriveau si pana la urma am platit doar cei de pe spate si am platit 180 cu manopera.

ce vreau sa spun cu asta e ca daca mai mergeti cu vre-o masina la service e de preferat sa stati langa ei cand schimba piese ca s-ar putea sa nu puna ce trebuie pe masina si s-ar putea sa aveti surpriza sa mai si ia piesele bune si sa le inlocuiasca cu piese vechi( stiu cateva cazuri in sensul asta si nu exagerez)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0