rulugulu

sa cumpar un volvo care are 282 200km ?

24 posts in this topic

Este vorba despre un V40 din 1997

1900 cmc, rulaj 282.200 km, hidramata, geamuri elctrice, oglinzi electrice, scaune incalzite, computer bord, pilot automat, alarma, inchidere centralizata....

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde de starea masinii, de felul cum a fost intretinuta (carnet service) si de pret, nu de

... hidramata, geamuri elctrice, oglinzi electrice, scaune incalzite, computer bord, pilot automat, alarma, inchidere centralizata....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e diesel nu are nici pe dracu nr de km, conteaza mai mult cum au fost facuti acei km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te sperie nr de asta de km,pot sa iti dau eu tot un V40 tot din 97 doar ca 1.8 benzina si doar cu 214 000 km  ;D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxa de prima inmatriculare?LA masina mea ajunge in jur de 1800 E max.Dar cica vor sa o scoata astia,cel putin asa mi-a zis un prieten care e seful unui ARR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxa nu se scoate.

Daca masina e inmatriculata meritamaxim 2000 de euro.

Neinmatriculata, mai mult de 80--1000 de euro nu merita sub nici o forma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la cit de "foame" le e guvernantilor n-au sa scoata taxa, au s-o mareasca !

sau au s-o scoata si au s-o inlocuiasca cu cine-stie-ce- bazaconie mai scumpa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

la cit de "foame" le e guvernantilor n-au sa scoata taxa, au s-o mareasca !

sau au s-o scoata si au s-o inlocuiasca cu cine-stie-ce- bazaconie mai scumpa !

Cum ai spus si tu...le e prea foame.....dar cica de anul viitor o vor mari!!!  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-40,2002,19d,195000 km-7000 e

negru,piele,tempomat,computer bord,AC,xenon,navigatie,incalzire scaune,trapa el,jante aliaj+tabla

Share this post


Link to post
Share on other sites

La banii astia iti iei S60.

Un S40 modelul vechi nu merita mai mult de 4000E, deja vremurile sunt grele si masinile se vand la preturi ridicol de mici .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu bogdan,nu e chiar asa >:(.De meritat merita,numai ca nu se inghesuie nimeni sa t-il ia daca tii la pret ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am luat cu 100 de mil unu cu 258000 de 1,6 benzina din1998 si fata de ce mai am chiar nu pot sa compar.Sper sa nu ma puna la cheltuieli in viitorul apropiat ca am .... :'(javascript:void(0);

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratioare...uite o solutie.....V70/1999,2,4 benzina,clima, scaune incalzite fata+spate,alarma bla bla....cu doar 294000km!!!!!!Vino cu o oferta si....discutam!!!!!!!!!!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu Claudiu, succes la vanzare domnule, apropo ai dat si tu vreun Volvo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu Claudiu, succes la vanzare domnule, apropo ai dat si tu vreun Volvo? 

;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

au trecut vremurile alea cand faceai 1 milion de km cu volvoul.am avut un volvo 940 2.0 auto din 91.lam cumparat cu 200 de lire si avea pe bord 149000 mile(238000 km).din ianuarie pana la mijlocul lui mai in fiecare zii 120mile,plus weekendurile.in acest timp benzina si consumabile.lam vandut in iulie cu 200 lire la184000 mile(294000km).aici in nw londrei suntem un mic club neoficial fan volvo.un negrotel are un 240 cu vreo 600000mile si mai merge.dar dupa 96-97 volvourile au inceput sa se decline de la faimoasa calitate suedeza.ultimul bastion a fost 850 ul care mai e patratos si e tanc.as prefera mai bine un 850 decat un s40 dar nu imi permit sa bag benzina.pana atunci ma multumesc cu s40

Share this post


Link to post
Share on other sites

- lumea s-a schimbat

- mentalitatea s-a schimbat

- preferintele s-au schimbat

- asa ca de ce sa mai tina o masina, cat a tinut pe vremuri? eu unul nu mi-as dori o masina veche fara abs, esp, airbag-uri, clima, geamuri electrice, mp3 etc...

deci de ce sa mai tina o masina actuala 1milion de km? cine sa o cumpere peste 15-20 ani la cat de mult evolueaza tehnologia?

oricum fiabilitatea se bate cap in cap cu performanta: cu cat mai performant un motor, cu atat tine mai putin (cel mai bun exemplu este formula 1: ai un motoras de 2400 cm3 si are o putere de ca. 800 cai sau peste la 18-19.000 rpm - si asta fara turbo; atunci nu e de mirare ca tine doar cateva curse, desi este intretinut la maxim).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fan-volvo..La F1 sint in mod expres facute sa tina citeva curse,nici mai mult nici mai putin ,teoretic cel putin, dar avind max de performanta.Se fac planuri la inceput de sezon si nu se face treaba din mers.Stii asta bineinteles.

Cele comerciale unde intra si ale noastre Volvo ,sint facute sa aiba o fiabilitate rezonabila doar daca le intretii si le cumperi consumabile  tot originale iar daca cumva le-ai pocnit asa mai gospodareste,iti poti lua atit cit si banii din asigurarea facuta si cumperi alta noua.Asta este situatia acum la vremuri noi de dupa 2000-2001.Eu cel putin asa vad situatia

@rulugulu  Daca este benzina  nu lua un rulaj mai mare de 150000-175000km iar diesel sub 50000-75000 dar este un pic riscant.Chiar daca este Volvo.Abia  te obisnuiesti cu ea de cum o cumpweri si incep sa cada ,abreiaj,discuri de schimbat ,bucsi ,furtune articulatii..

La Diesel  poti avea mari surprize cu pompele de combustibil  in plus fata de ti-am zis anterior la benzina.Si cind incepi sa bagi bani nu te mai opresti..Masina care este veche ,tot veche ramine  chiar daca este Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@v50saphir

ok, facand abstractie de formula 1, si masinile noastre au alte performante decat acum cativa ani. vez de ex. d5: candva avea 136 cai (daca nu ma insel), acum are 205 cai. si cum s-a obtinut aceasta crestere? prin 2 turbo-uri (care se invart cu viteza mult mai mare decat turbo-urile de acum 15 ani, deci si pica mai repede), presiunea din sistemul de injectie marita cu mai multe injectii pe tact ale motorului (si apoi se mai minuneaza cate unu' ca pica sistemul), intercooler (care iar se duce daca sare o piatra), electronica din masina (de la clapeta electronica de accelerare pana la ecu) etc etc.

daca vrei masina sa tina, doar cu privire la bani, ia-ti o masina istorica, la aia poate chiar castigi in timp un ban... dar nu te plange daca nu ai confort si siguranta - si nici de costuri in caz de accident, daca vrei sa readuci masina in starea originala.

dar oricum cred ca suntem putin pe langa subiect si la intrebarea daca "merita masina cu aproape 300.000 km" eu as raspunde cu "eu personal nu as cumpara!!! mai bine o masina mai putin "premium", dar pentru aia mai noua si mai putini kilometri". stiu ca e usor sa dai asemenea sfaturi, daca nu esti constrans de bani, dar asa vad eu in ziua de azi situatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now