tazar

Injectoare s40

74 posts in this topic

Din cate stiu eu modelul asta de injectoare, ca si cele de pe 2.0D nu se pot repara. Se poate incerca o curatire cu ultrasunete sau se inlocuiesc.

Putin off topic - Valabil la motoarele 2.0D (probabil si la altele nu stiu sigur) - pentru cei care inlocuiti injectoare atentie ca pe fiecare injector, in afara de codul ala din multe cifre, mai apare o cifra care poate sa fie 4, 5 sau 6 scrisa cu caracter mai mare. Este important ca cifra respectiva sa fie aceeasi la toate injectoarele. Nu conteaza care e cifra (4,5 sau 6) dar e important sa fie aceeasi la toate injectoarele. De asemenea daca cumva inlocuiti injectoarele si cifra respectiva se schimba, de exemplu atunci cand schimbati toate injectoarele, este necesara o recalibrare cu ajutorul unui DICE.

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se numeste clasa de injectoare, este identic ca la D5-ul vechi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie insa, tot in zona aceia este murdar datorita busonului de ulei care nu etanseaza bine .

pe acolo scapa? la mine in zona injectorului ala e plin de ulei (balta) si automat nivelul uleiului scade. Exista vreo solutie pentru asta? Tocmai am lasat masina la service pentru schimbarea garniturii la capacul culbutorilor crezand ca pe acolo scapa deoarece injectoarele nu sufla(la cat ulei e pe acolo s-ar vedea bulbucind ) .

Edited by darian007

Share this post


Link to post
Share on other sites

este vreo solutie cu care sa curat mizeria de pe injectoare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vorbesti de mizeria ce se depune pe chiulasa in jurul injectoarelor eu am curatat-o cu o sulutie de la sano. e ceva intr-un pulverizator negru si cica e recomandat pentru cuptoare. :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la motorul meu nu am observat diferente intre aia scumpa si aia ieftina, oricum de obicei bag Rompetrol Efix, dar mai bag si Petrom sau OMV .

La benzina am simtit diferenta intre EFIX si ALTO 101, la diesel nu .

Ca sa simti diferenta si la motorina ,lasa sa se termine aproape tot ce ai in rezervor si dupa aceea mergi la o statie Rompetrol si pune motorina ALTO 55 ( acest tip de motorina are Cifra Cetanica 55 fata de Efix care are minim 51.5 ,maxim 52 unitati).La o diferenta de 3 ,5 unitati de Cifra Cetanica vei simti diferenta .

este vreo solutie cu care sa curat mizeria de pe injectoare?

Injectoarele nu prea sunt murdare ,daca e o problema e in interiorul injectoarelor ,si asta duce la infundarea duzelor. Teoretic se pot curata ,se baga intr-o baie cu ultrasunete si s-ar putea sa se desfunde ,dar aceasta metoda nu da intotdeauna cele mai bune rezultate .Depinde si cine le testeaza ,de exemplu mie cei de la Service Rune (Bucuresti ) mi-au spus ca sunt infundate si ca au incercat sa le curete dar n-a mers.Am cumparat alte injectoare ,dupa care am constatat cu stupoare ca masina merge la fel de prost .Am mers la un alt service ( Trans Atlantis in Constanta) ,ei mi-au spus ca injectoarele sunt bune (mi le-au testat pe toate 8).Problema e turbina ,a scazut puterea motorului si-mi dadea si un mesaj la bord ,avea un senzor defect si joc la paleti.Asa ca mare atentie la ce Service-uri mergeti.Volvo este o masina la care nu se pricep toti Ciocanarii care se cred meseriasi.V-o spun din proprie experienta.Pe langa ca m-au pus sa cumpar injectoare ,mi-au rupt si conducta de motorina de la filtru de motorina la injectoare (conducta costa 500 lei) pentru ca nu i-a dus capul cum s-o demonteze .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adita, la motoarele mari nu simti diferenta de carburant . La Volvo doar la 1.6 D se simte, la 2 L nu se mai simte .

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Adita, la motoarele mari nu simti diferenta de carburant . La Volvo doar la 1.6 D se simte, la 2 L nu se mai simte .

Nu te contrazic ,probabil asa o fii.Ca om care lucreaza intr-o Rafinarie ,incercaam sa ma gandesc la specificatia /calitatea combustibililor .Teoretic ar trebui sa se simta o diferenta ,stiu sigur ca la benzina se simte ,la Diesel nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la benzina care ar fi accea,ca eu unul nu am simtit-o la nici o masina...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de clase...Vad ca in Vadis apare cate un cod pt fiecare clasa 4,5 sau 6....In Vida insa apar 2 coduri pt fiecare clasa(un cod pt injectoarele 1 si 2 si un alt cod pt inj 3 si 4)...ciudat...de ce oare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua la toata lumea!Am nevoie de un mic ajutor din partea voastra daca se poate!Detin un Volvo S40 2007,1.6 Diesel.S-a infundat un injector(masina nu mai are puterea care o avea).Doresc sa aflu ce este de facut...se poate curata?daca e sa schimb injectorul,trebuie schimbate toate 4?Pot achizitiona unul second,sau unul de ford focus 1.6 tdci?Multumesc! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum mergea intrerupt,este aprins becul Check in bord,imi apare mesaju RENDEMENT MOTEUR REDUIT...o simt ca merge in 3...ah...si uneori nu ma lasa mai mult de 3000 de ture,cred ca din cauza filtrului de particule...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Pune testerul pe masina si vezi mai exact ce are!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine,bine...il voi pune...dar as vrea cateva raspunsuri la intrebarile mele legate de curatarea sau schimbarea lor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce? Ca sa ne injuri dupa ca te-am sfatuit prost? :P

Ai primit un raspuns ca la carte! Mergi si fa o diagnoza cap coada, si iti va spune de la ce este problema, nu schimba de capul tau caci vei da de alte belele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca nu vreau sa le schimb la reprezentanta si vreau neaparat sa stiu daca se poate schimba doar cel defect sau trebuie neaparat toate cele patru,sau daca se pot curata intr-un service autorizat,nu sa le curat eu de capul meu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obligatoriu inainte de toate fa o diagnoza si apoi trage concluzii dar, daca insisti cu schimbatul unui injector atunci trebuie sa tii cont de anumite aspecte. Poti schimba si numai un injector dar recomand testarea celorlalte 3 pe un banc de probe pentru a fi sigur ca toate lucreaza in parametrii corecti. Injectorul nou schimbat trebuie sa fie din aceeasi clasa cu celelalte trei (vezi ca ai o cifra scrisa pe ele 4,5 sau 6). Apoi tot trebuie sa treci pe la un tester pentru a-i "spune" ECM-ului ca ai schimbat un injector...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aditza, cine ti-a spus tie ca este un injector defect ? La 1.6D pica foarte greu injectoarele, are 300.ooo km masina ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cauza motorinei care am bagat-o(am bagat un timp din bidoane),tot am vrut sa curat rezervorul dar serviceul de la mine din oras nu s-a bagat(stau intr-un oras mai mic,de aceea nu i-am facut nicidiagnoza)si o simt cum merge "in 3",asta imi pot da si eu seama...si imi apare in bord becul check si mesaj RENDEMENT MOTEUR REDUIT.Si am observat ca 2 din cele 4 injectoare sunt murdarite cu motorina.In legatura cu ce a zis Iarahau...iti multumesc frumos pentru toate sfaturile,e normal sa ma asigur ca se potrivesc,ca celelalte injectoare sunt OK, etc...am vrut sa stiu daca se poate schimba doar unu,doua,trei...sa nu le schimb pe toate patru,daca de exemplu 2 sunt bune din cele patru...Si inca o nelamurire...la injectoarele pentru 1.6 -le de la volvo,ford etc,se pot schimba doar supapele retur? :)Va multumesc pentru raspunsuri ! :smile: @Bogdan : Am 149 000 km

Edited by Aditza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut doua injectoare cu probleme. Le-am reconditonat (pe toate 4 ca sa stiu o treaba ) intr-un Bosch Diesel Service. Au si stand de proba, cu asta se ocupa. Pe mine din reprezentanta m-au trimis la ei. Cauta unul langa oraselul tau si fa-le o vizita. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat costa reconditionarea pompei inalte si a injectoarelor la un volvo v50 1.6 , daca stie cineva sa imi spuna multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele de 1.6d cedeaza greu.

Reparatia costa in jur de 400-450 lei.

Pompa de inalta nu se strica, poate regulatorul de pe ea.

Ce se strica la sistemul de injectie este FRP = fuel rail pressure. Este pozitionat in capatul rampei de injectie.

Ca idee...la 260oookm (reali) am dat jos injectoarele a 2 a oara si le-am dus la verificat si erau in parametri.

*am eu o pompa de vanzare daca te intereseaza, 100e.

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieftin 100 euro :D

Mare atentie la pompa de injectie , mecanici tind sa le schimbe cu totul (mie as mi-a propus) si de fapt se strica regulatorul de presiune .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now