Posted 14 Oct 2009 · Report post Salut la toata lumea care o sa citeasca mesajul . Am un s40 din 2005, 2.0 D. Masina are 110k km. Incepuse sa faca destul de urat uneori la motor (ca localizare de unde venea sunetul, nu stiam exact cauza). Dar numai cateodata. Oricum, am fost cu el la un service si mi-au spus ca injectoarele sunt de vina. Si ca reparatia ar costa vreo 35 mil lei vechi, componentele urmand sa le comande din germania. Vroiam sa aflu si alte pareri de cum as putea sa rezolv problema si daca pretul respectiv e ok. Sunt total pe dinafara la mecanica si cam cat ar costa diverse piese/reparatii .Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Oct 2009 · Report post cum darcu sa cada injectoarele la 110k km? mi se pare total aiurea! pai la cat costa reparatia s-a dus dracu economia pe care ai facut-o prin faptul ca ai diesel! mai bine iti luai masina pe benzina! mai intreaba si pe la alte service-uri sa vezi ce zic si altii! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Oct 2009 · Report post Stiu pe cineva cu un ford care a schimbat 2 randuri de injectoare (primul second/al doilea nou) si nu erau defecte. Asa ca atentie! Eventual daca te hotaresti pune-i sa dea scris ca iti returneaza banii daca nu se rezolva defectul dupa ce schimbi injectoarele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Oct 2009 · Report post Pai intrebarea cea mai buna este cum si-au dat ei seama ca injectoarele sunt duse ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Oct 2009 · Report post Am mai auzit eu pe cineva care-si dadea seama dupa...miros daca erau duse ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Oct 2009 · Report post Si-au dat seama punand un tester. Si 2 dintre cele 4 cica au iesit ca-s cam paradite. Si din ce au zis ei si am mai citit si in alte parti, daca e sa schimbi.. le schimbi pe toate 4, ca oricum pica probabil repede si restul. Ideea e... 35 mil costa sa schimbi 4 injectoare? . M-am tot uitat pe net, dar nu am gasit nicaieri un pret clar pt modelul meu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2009 · Report post Un injector pt motorul tau costa 280E (1200RON), deci la 3500RON nu se poate sa schimbe 4 injectoare, pretul gasit de mine este pt injectoare aduse din Germania "pe sub mana" adica fara acte si cu garantie din gura. La banii astia cred ca doar incearca sa-ti curete injectoarele, am mai intalnit serviceuri care fac din astea, oricum trebuie sa ajungi la un service bun. Eu iti recomand 2 serviceuri, http://www.pompediesel.ro/ (este al unui turc tare priceput) sau http://www.totaldiesel.ro/contact.phpCa idee la primul service recomandat si-a schimbat un prieten un injector de Astra H care in mod normal costa peste 2200ron iar la turc a fost 1200RON cu tot cu manopera si garantie. Omul este extrem de priceput si serviceul bine dotat, in schimb este full si trebuie programare . Despre al doilea service stiu doar de pe forumul opel ca a fost cineva si a fost multumit . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2009 · Report post Ma puneti pe ganduri... Dar pana la urma care este cauza pt. care cad injectoarele? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2009 · Report post Multumesc pt raspuns bogdan. Sper sa nu fie cazul sa trebuiasca sa le tot schimb la cate 1 an . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2009 · Report post Cauza pt. care cad este motorina "in standarde" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2009 · Report post Toate injectoarele CR cad, nu exista unul care sa nu cada si problema este evident presiunea mare la care functioneaza si mizeria care trece prin ele, aceasta mizerie poate fii pilitura de la pompa de injectie sau de la motorina proasta, deci cauze sunt mai multe . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2009 · Report post nu se poate pune vreun magnet in jurul pompei de injectie sa mai tina acolo pilitura aia ? Sau e o idee stupida ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2009 · Report post Ca la centralele de apartament, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2009 · Report post @Matrixxx nu este deloc o idee proasta chiar am vazut un vazut un V70 D5 din 2001 care avea "magneti" pe toate furtunele de la masina, astfel motorul la peste 200k km torcea ca o pisicuta si suna exceptional, pur si simplu jurai ca motorul nu are mai mult de 50k km, nu mi-a venit sa cred ce vedeam si auzeam, sistemul era unul destul de profi cu electromagneti, din pacate pe net nu am gasit prea multe informatii, avea un controler pe care scria mare MADE IN AUSTRIA Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2010 · Report post ...injectoarele sunt cam 1200 de lei bucata,dar exista in orasul alesd, jud bihor, cineva care reconditioneaza injectoare cu 600 de lei/buc.curata si inlocuieste componentele uzate.exista si in timisoara inca unu care are banc de proba specializat cu ultrasunete la fel ca asta din alesd dar cred ca e mai scump.deasemenea exista si in bucuresti dar nu stiu exact pretzul.eu am un v50 din 2005 cu 205 k km si n-am avut absolut nicio problema deocamdata(l-am luat din germania la 168 k km in 2008)...n-am ce sa-i reprosez...impecabila masina ...in curand o sa-i fac si eu cadou un test la injectoare sa vad ce si cum.sper sa scap doar cu testul ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Toate injectoarele CR pica mai devreme sau mai tarziu, este din cauza motorinei care din motive de ecologie nu mai are proprietati de ungere, o pompa de injectie care merge pe uscat face pilitura, pilitura aia merge fix in injectoare. Rezolvarea este introducerea in motorina a unei cantitati de ulei pt motoare in doi timpi, ajuta la ungerea pompei de injectie si chiar reduce consumul. Ramane de vazut cu cat si mai ales daca reduce consumul dar faptul ca unge pompa de injectie nu poate fii decat un lucru bun . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Aceeasi solutie o spusesem si eu in alt topic si unii erau foarte sceptici.Eu folosesc de cateva luni ulei de amestec in motorina si pot spune ca motorul toarce mai bine,adica a scazut zgomotul ala de tacanit al injectoarelor(cred)care se aude la majoritatea CR-urilor,merge mult mai bine la schimbarea vitezelor cat despre consum nu pot spune ca a scazut considerabil,cu 0,1-0,2/100km.Spanul nu mai exista in filtru deci nu-l mai produce pompa.Mie mi s-a spus sa bag 500ml la un plin,deci cam 100ml la 10 litri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2010 · Report post E cam mult, se pune in raport 1:300 adica in cazul tau 170ml la un plin (52L) .Si vezi ca uleiul trebuie sa fie norma JACO FC . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2010 · Report post Am inteles.Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Mar 2010 · Report post Salut!Eu am gasit ulei de amestec ce are JASO FC?cumva ai gresit tu sau asta e altceva?Am gasit de la metabond,valvoline etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2010 · Report post Nu a gresit...este si JACO FC...eu am gasit de la Prista sau Castrol Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2010 · Report post Ba am gresit, trebuie sa fie norma API TC, JASO FC. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2010 · Report post Eu am pus JACO FC...presupun ca nu e mare nenorocire si poate nici mare diferenta intre uleiuri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2010 · Report post Ba este o mare problema, JASO FC este "low ash" iar tu ai DPF deci ai nevoie OBLIGATORIU de ulei mixare LOW ASH. Si inca ceva, mare atentia la uleiul de motor si acesta trebuie sa fie LOW ASH ca si asa sunt probleme cu DPFul la 1.6D daca il si ajuti cu ulei prost e mai rau . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2010 · Report post Nu am DPF pe 2.0D...e din 2004(caci in asta gasesc pilitura in filtru de motorina)...SI nici pe aia de 1.6D care e din apr 2005....Am gasit JASO FB in loc de FC....wiki zice depsre FC:"lubricity and initial torque requirements same as FB, however far higher detergency, exhaust smoke and exhaust system blocking requirements over FB" Share this post Link to post Share on other sites