Posted 14 Jun 2007 · Report post Daca am motorul cald, nu mai pot porni masina. Bateria este incarcata full (odata pornit, motorul merge fara probleme) dar o descarc, fara ca motorul sa proneasca. La rece, o ia fara nici o problema. Cauza... Tocmai asta e. Nu stiu o cauza. Am avut (asa sper, c-au trecut) probleme la partea de aer conditionat. Pus pe direct, mergea tot: compresor, ventilatoare, etc. Cind refaceam circuitul electric normal, la pornirea motorului pornea si A/C, dar pentru max 1 secunda. Am verificat: circuitul - nu are pierderi, exista freon la presiunea normala; compresorul - ma gindeam c-ar fi electromagnetul si din aceasta cauza nu pleaca, nu s-a adeverit; senzorul care verifica starea freonului, este ok; circuitele propriu-zise (firele) - ok; butonul de comanda din habitaclu - ok; placa cu circuitele imprimate din bord - ok; sigurante, interne si externe habitaclului - ok; relee - ok. Era sa uit: problemele cu A/C au aparut cind am scos de pe circuitul electric unul dintre stergatoarele de faruri, motorasul facea un scurt si scotea fum. Motorasul merge acum, in schimb au aparut "bucuriile" la A/C.Am calat motorul la un semafor si n-a mai pornit. Am descarcat bateria - degeaba. Am luat-o la "cravata" si a plecat. Ocazie cu care A/C si-a revenit. Dar... nu mai porneste motorul la cheie. Poate fi ceva din calculator? Sa se fi inregistrat vreo avarie pe vreun senzor (are mult prea multi, din pacate) si sa fie nevoie de o resetare? Dati-mi va rog o solutie (in afara uneia corozive cu care s-o stropesc )care sa functioneze, eu nu stiu ce sa-i mai fac.Iar despre asa-zisul service din reprezentanta Brasov... Sint doar habarnisti, se uita ca rata dupa tren sub capota si emit cujetari gen "Aici e ceva stricat" sau "Mda, nu merge", de-mi vine sa-mi iau cu banii de piese un Kalashnikov, sa le provoc o mica, da' cit se poate de sanatoasa infectie cronica cu saturnism.Revin, dupa 2 ore:Am facut cam 25 km, 20 in afara orasului. La intoarecere NU MAI MERGE A/C!!!!!!Ce se-ntimpla aici? Nu s-a atins nimeni de nimic si ea face iar scheme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2007 · Report post Stimate confrate! Stiu un service ieftin. Iti va pune masina pe tester (costa vreo 30-40 ron) si iti spun ce ai. Top Auto Group pe Feldioarei... in fata Temad. Au si mecanici buni. Macar sa vezi ce are si cat te costa "distractia". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2007 · Report post Am mai citit de ceva asemanator la un Renault. Asta nu are motor de Renault? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2007 · Report post Am mai citit de ceva asemanator la un Renault. Asta nu are motor de Renault?"asta" nu are motor de Renault! are motor de Volvo! numai ca a fost dezvoltat impreuna cu cei de la Renault! serios acu'! pe mine chiar ma deranjeaza indolenta asta...ai Volvo? daca da, ridica-i dracului capota si o sa vezi ca motorul are stantat pe partea din spate Made in Sweden... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2007 · Report post Un prim inceput ar fi o diagnosticare pe calculator...cred ca-ti vor aparea o serie de defecte...unele se vor putea reseta din calc. si altele nu....cred ca ar trebui sa vezi defectele care nu se pot reseta din calculator, sa le elimini pe rand...In Autodata 2006 (cd3) sunt majoritatea schemelor electrice (inclusiv AC), plus valorile majoritatii senzorilor de pe masina (ce pot fi masurati cu un multimetru...eventual un osciloscop). La un service care se respecta, dotat cat de cat bine d.p.d.v. tehnic sigur vei gasi raspuns la probleme...Pe viitor cumpara si o carte de intretinere si reparatii de pe site-ul:http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?products_id=2325Eu o am de vreo 2 saptamani si imi pare destul de interesanta....mai ales ca are schemele electrice. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2007 · Report post "asta" nu are motor de Renault! are motor de Volvo! numai ca a fost dezvoltat impreuna cu cei de la Renault! serios acu'! pe mine chiar ma deranjeaza indolenta asta...ai Volvo? daca da, ridica-i dracului capota si o sa vezi ca motorul are stantat pe partea din spate Made in Sweden...BOGDANDMN nu te supara, totusi defect (foarte) asemanator l-am vazut la un Renault, care pana la urma a fost trimis in Franta la reparat. Poate ce face probleme nu e "Made in Sweden"... Scuze pentru "off-topic". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jun 2007 · Report post Intrebare: Daca sunt erori inregistrate, nu trebuie sa ramana becul ala in bord aprins? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2007 · Report post Ba da... asta in cazul in care becul nu e ars (ar trebui sa se aprinda cand pui prima data contactul pe pozitia II, si sa se stinga la pornirea motorului.). Ca localizare, este DEASUPRA becului care indica starea IMMOBILIZER-ului (masina taiata cu un X) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2007 · Report post Pe viitor cumpara si o carte de intretinere si reparatii de pe site-ul:http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?products_id=2325Eu o am de vreo 2 saptamani si imi pare destul de interesanta....mai ales ca are schemele electrice.nu vrei sa facem un share cu cartea asta? cred ca sunt mai multi interesati si dispusi sa te cinsteasca.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2007 · Report post Salut.Multumesc pentru interes si raspunsuri.Daca nu s-ar comporta aleatoriu, n-as fi asa suparat. Dar acum o face, de 2 ori nu, sau invers, iar comportamentul asta aiurea ma scoate din minti. Dac-ar fi ceva troznit definitiv, as schimba si gata, asa nici nu stiu de unde s-o apuc. Iar cind ajung cu ea la doctor, nu se mai comporta anapoda, parc-ar fi o durere de dinti.Lamuriri:- am VADIS, 2 versiuni (doar lucrez in IT si inca de multi ani...). Luat la intrebari, da rezultat c-ar fi sondele lambda si catalizatorul. Dupa repetate incercari, m-am dus si la service cu ea (ma gindeam c-oi fi gresit ceva pe undeva), au pus-o pe tester si a iesit acelasi rezultat.- nu e Renault. Este dezvoltata pe platforma de Mitsubishi Carisma, o mare gramada de piese si subansamble sint identice.- al meu cel putin, nu e SWE ci NL. Scrie mare cit toate zilele c-ar fi facut in Olanda. Oricum, nu cred inscrisurile de pe etichetele astea - stiu prea multe despre el.- am manual de service, un cartoi cit toate zilele, cu poze si scheme. Aici sint 2 bube: m-a costat cit nu face; e al naibii de incomplet, desi paginile vin la rind, nu e o lipsa din tipografie sau o vandalizare.- in bord se aprinde doar semnalizarea de bec ars, si sta aprinsa si dupa pornirea motorului cam 1 minut.Ce s-a mai intimplat cu caruta: cum ziceam, daca motorul e cald, nu mai face cam nimic: nu porneste, daca totusi reusesc - merge ca o drujba sparta, parca lucreaza vreo 3 pistoane, partea electrica (ventilatoare, A/C) se comporta haotic, intr-un cuvint, ma face sa-mi iau cimpii sau bicicleta.Banuiala mea (si va rog sa ma corectati daca gresesc) e c-ar fi oarece senzor sau sonda de temperatura: daca sesizeaza ca motorul e prea cald, nu te mai lasa sa-l pornesti. Asta cu toate ca ventilatorul principal merge-n draci, turatie mare si timp indelungat. In momentul in care motorul e rece, toate dispar - dar nu merge A/C.Miercuri, fierul are programata o intrare in service. Mecanicul mi-a zis ca este o mare probabilitate ca garnitura de chiulasa sa fie cu bube - coapta, pe punctul de a ma lasa, sau alte asemenea. Va tin la curent. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2007 · Report post Inainte de a te lansa in faramarea motorului... Fa-ti un test de presiune la rampa de benzina. Turbo-urile de la Volvo sunt destul de cunoscute pentru problema asta (regulator de presiune in rampa iesit din parametri). S-ar putea ca masina sa-ti porneasca si sa mearga bine cu motorul rece pentru ca oricum are nevoie de mai multa benzina pentru asta. Probleme apar cand este motorul cald si ii vine prea multa benzina. Ar trebui sa fie in jur de 300-350kPa presiunea in rampa de injectie (la injectoare). Celelalte probleme... Verifica punctele de masa (grounding points), desfa suruburile, curatza bine sub si pe langa ele si strange-le la loc. Le ai pe toate specificate in VADIS. Lui Shpeedy i se aprindea jumatate de bord si nu invartea demarorul pe faza asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2007 · Report post Pornirea la cald proasta... Acum mi se aprind niste beculete!! Am intalnit problema asta la mai multe masini (BMW, AUDI, OPEL), si toate erau generate de acelasi defect: Masina are in principiu, 2 sonde de temperatura lichid de racire. Ambele situate undeva in zona termostatului, daca nu chiar pe carcasa lui (remember, vorbesc la general, la principiu, ca nu sunt INCA familiarizat cu motoarele noastre)Unul din senzori da semnal pt. indicatorul din bord, altul catre ECU. In absolut toate cazurile de mai sus problema era la asta din urma, si in cele mai multe cazuri o curatare a mufei cu spray de contacte + resetare eroare a rezolvat problema.(din cate am inteles, ECU blocheaza rampa de injectoare daca senzorul asta da informatii razna)Ia verifica!PS - In manualul BMW aveam inclusiv valorile de rezistenta la rece/cald pe care trebuie sa i aiba senzorul asta, deci am putut sa il diagnostichez cu un simplu ohmetru. Cum a dat valorile corecte, a fost limpede ca mufa era beleaua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Oct 2007 · Report post Frate ai probleme cu un injector si e cam 10 mil unu nou si motoru e 100%renault daca e diesel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2007 · Report post sper ca ai rezolvat-o, si eu am patit la fel al s40-ul meu. problema era : BOBINA DE INDUCTIE!!!!! pana sa povestesc eu, ne poti spune care a fost cauza?M. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2008 · Report post Proplema e urmatoare ai unu sau mai multe injectoare bulite si sant de laguna 2 Share this post Link to post Share on other sites