Sign in to follow this  
Followers 0
contdezactivat

Frana de mana

8 posts in this topic

Salutare!

Am o intrebare pentru ceilalti posesori de seria 400.

La voi cum merge frana de mana? Opune rezistenta mare cand se trage de levier sau...?

Intreb pentru ca saptamana trecuta am fost la iarba verde si m-am jucat un pic cu derapajele... La un momentdat am tras cam tare de levier... s-a auzit un poc si de atunci pot sa ridic maneta cu un deget.  ...Franarea are aceeasi eficienta ca si inainte de "poc", doar ca inainte cam era de tras de maneta de frana.  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine stie adi poate sa rupt cablul doar la o roata si tine numai la una si atunci maneta va merge usor pt ca nu trage 2 cabluri doar unu si ii logic sa mearga mai usor undeva sub maneta de la schimbator are un surub de reglaj cine stie poate a scapat de acolo pana nu te uiti sub ea nu ai cum sa-ti dai seama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu zic sa te uiti sub ea . Cam in dreptul locurilor din spate e o furca care actioneaza cablurile ambelor roti cind  tragi de maneta de frina . Cred ca ai reusit sa pocnesti un cablu  ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa-ti spun ca la majoritatea volvo 400, frana de mana nu exceleaza, evita fortarea ei si fericit daca iti merge :D probabil este un cablu rupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc baieti... M-am uitat pe sub ea si totul pare in regula... am tras de cabluri si sunt la locul lor.

Eu eram curios cat de tare se simte cand tragi de levier, ca nici inainte de incident nu era prea stralucita frana.

Sa se mai incalzeasca vremea un pic (sper ca nu la anul  ::) ) si o sa cercetez problema in detaliu si daca chiar e rupt vreun cablu, nu e nici o problema; am unul nou de rezerva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In etrier exista un melc, care probabil la tine s-a tocit si cand ai fortat a sarit in alta pozitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tine este bine,probabil ai avut acumulata mizerie in izolatii si in momentul fortarii a rupt startul de rugina etc.. si inca un raspuns ar fi melcul din etrier de care s-a vorbit mai sus,la mine un cablu are crapata izolatia si iarna nu o mai folosesc pt ca risc sa marg iarasi cu roata blocata!!!! dar in rest functioneaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0