Posted 19 Oct 2009 · Report post Salut,Stie cineva unde gasesc pozitionat releul pt bujiile incandescente (S40II 2005 2.0D)Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Dec 2011 · Report post Buna seara, Ca sa nu deschid un topic nou, postez aici. M-am jucat putin cu DiCE-ul pe masinuta mea si ce sa vezi... 284: ECM-6630 Glow plug. Faulty signal. Vida zice ca una din cauze ar putea sa fie releul de bujii, daca am inteles bine. Intrebarea mea pentru voi este: se poate face vreo manevra/ghidusie ca sa ma pot asigura ca e chiar el de vina, sau dimpotriva sa-l exclud? Mentionez ca masina nu are eroare pe bord, porneste usor. Multumesc! O seara frumoasa! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Dec 2011 · Report post @Behu Salut, de cand tot testez masina la Bogdan mereu imi apare respectiva eroare de care zici. O sterge si iar apare. In bord nimic, la pornire nimic, totul se manifesta foarte normal. La urmatoare revizie o sa schimb bujiile (are 204k km, nu le-am schimbat pana acum) daca si atunci o sa am respectivul mesaj o schimb senzorul. / sau inainte daca este cazul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Dec 2011 · Report post Suntem pe-aproape, a mea are 208.000 si tot asa nu am schimbat nici releu nici bujii pana acum. Si eu am sters-o, dar a aparut imediat din nou, ceea ce m-a pus pe ganduri... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Dec 2011 · Report post Am avut si eu eroarea aia glowplug si era de la bujii.Dupa ce le am schimbat a disparut! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Mda, ieri masina a pornit foarte greu, azi nu o mai ia deloc. Eroarea e una si aceeasi, cea de mai sus, cu bujiile. ECM-6630 Glow plug. Faulty signal. Intrebarea mea pentru voi este: care e fabricantul bujiilor originale? D4164T e motorul... Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Doar de curiozitate. Cati km are masina acum ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post 208443. Si am dus-o azi in service sa-i schimbe bujiile. Si una s-a rupt in chiulasa... Si-s plin de draci acuma. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Am auzit ca problema asta e de obicei la 2.0D,ciudat la 1.6D.... Lasa ca se rezolva,stai linistit! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Am auzit ca problema asta e de obicei la 2.0D,ciudat la 1.6D.... Lasa ca se rezolva,stai linistit! Si la 1.6D, 1.3cdti, la Mercedes, etc, la multe se rup in chiulasa . 208443. Si am dus-o azi in service sa-i schimbe bujiile. Si una s-a rupt in chiulasa... Si-s plin de draci acuma. Daca nu reusesc mecanicii sa o scoata frumos si se ajunge la dat capac\chiulasa jos ATENTIE SA PUI garnituri noi cand le remontezi, de preferinta Victor Reinz sau OEM, nu Elring, Ajusa si alte cele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Roberto, pot sa te contrazic ? Elring face chestii foarte bune chiar ! Si Ajusa la fel, tocmai ca eu nu recomand Victor Reinz ! ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Multumesc de sfat. Sper totusi sa nu se ajunga acolo. O sa vina luni un nene care stie si are cu ce sa o scoata. A vazut azi masina si a zis ca se rezolva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Si la 1.6D, 1.3cdti, la Mercedes, etc, la multe se rup in chiulasa . Si eu care ma gandeam ca numai la motoarele astea face asa... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 (edited) · Report post Roberto, pot sa te contrazic ? Elring face chestii foarte bune chiar ! Si Ajusa la fel, tocmai ca eu nu recomand Victor Reinz ! ) Multe din service-urile cu care lucram refuza schimb de garnituri chiulasa in afara de OE sau Victor Reinz, am patit-o nu odata cu Elring\Ajusa\altii, pur si simplu se "ardeau" si fasiile multistrat se desprindeau una de alta, incovoindu-se, le dadeai jos felie dupa felie. Hint Desfa o garnitura multi strat VIctor Reinz si una Ajusa pentru un BMW 316i de ex si ai sa vezi despre ce vorbesc . La multe masini doar VR produc garnituri in cote de reparatii multiple, ceea ce nu gasesti la alti producatori. Parerea mea e ca sunt peste Ajusa si Elring in materie de "sealant products". Credca toti mecanicii stiu de vestitul silicon gri VR . Nu ma intelege gresit, eu daca as fi sa schimb la masina mea personala, as luat OE indiferent cine l-ar produce . Edited 3 Feb 2012 by Roberto Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Da, s-ar putea sa ai dreptate. Pe de alta parte de ex. pentru 440 nu am gasit cota 1,2,3 de reparatie la garnitura de chiulasa decat OE sau ELRING Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Da, s-ar putea sa ai dreptate. Pe de alta parte de ex. pentru 440 nu am gasit cota 1,2,3 de reparatie la garnitura de chiulasa decat OE sau ELRING Facem un topic separat cu pareri despre producatorii de piese aftermarket ? credca ar fi util pentru toti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Dap... dar parerea mea e ca o sa iasa iar o mare harababura pt. ca nu ai cum sa dai un feedback pe baza unei singure piese / experiente negative. Eu care am primit NOU NOUT rulment LuK si curgea, sa tarasc LuK-ul prin gunoi, cand e singurul producator de volante pt. VOLVO ? N-ai cum Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Dap... dar parerea mea e ca o sa iasa iar o mare harababura pt. ca nu ai cum sa dai un feedback pe baza unei singure piese / experiente negative. Eu care am primit NOU NOUT rulment LuK si curgea, sa tarasc LuK-ul prin gunoi, cand e singurul producator de volante pt. VOLVO ? N-ai cum Hmm, e si asta o chestie Poate face Heim un sondaj )))) Gata, am poluat destul topicul omului Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Multe din service-urile cu care lucram refuza schimb de garnituri chiulasa in afara de OE sau Victor Reinz, am patit-o nu odata cu Elring\Ajusa\altii, pur si simplu se "ardeau" si fasiile multistrat se desprindeau una de alta, incovoindu-se, le dadeai jos felie dupa felie. Hint Desfa o garnitura multi strat VIctor Reinz si una Ajusa pentru un BMW 316i de ex si ai sa vezi despre ce vorbesc . La multe masini doar VR produc garnituri in cote de reparatii multiple, ceea ce nu gasesti la alti producatori. Parerea mea e ca sunt peste Ajusa si Elring in materie de "sealant products". Credca toti mecanicii stiu de vestitul silicon gri VR . Nu ma intelege gresit, eu daca as fi sa schimb la masina mea personala, as luat OE indiferent cine l-ar produce . Salut! acel silicon gri se vede si la mine de cind mi-au schimbat destepti chiuloasa.Mam pricopsit cu una nou nouta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post 208443. Si am dus-o azi in service sa-i schimbe bujiile. Si una s-a rupt in chiulasa... Si-s plin de draci acuma. Salut Behu...exact asta am patit si eu astazi, s-a rupt o bujie (partea incadescenta) a 3 a de la stanga la dreapta. Masina merge bine, am mers cu ea asa in speranta ca va iesi afara prin compresie dar degeaba, inca nu a sarit si am mers vreo 150 km in Bucuresti. Maine ma duc pe autostrada sa vad poate iese acolo PS: ce bujii ti-ai pus? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post Salut, si la mine a treia de la stanga la dreapta cum te uiti la motor. Mie mi-au oferit Bosch, NGK si Champion, astea le aveau pe stoc. Am luat Bosch, ... O fi bine, o fi rau? Ei mi-au recomandat NGK desi erau cele mai ieftine din cele trei. Eu am inteles ca ar fi si o posibilitate sa nu o scuipe afara, ci sa intre in motor. Nu ma pricep, asta povesteau pe langa masina. Asa ca am lasat masina acolo pana luni cand vine nenea cu scula si "know-how"-ul... Daca nu reuseste el, tusti pe platforma si ata-n reprezentanta sa desfaca baietii motorul. Bat in lemn... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post De intrat nu cred ca are cum sa intre (cel putin nu cred) , in mod normal presiunea o impinge afara...si tacane ca si cum masina ar merge ca un scuter in 2t Doar sa nu o bage ei in interior...si sa desfaca motorul, asta mi-au propus si mie...sa demonteze distributie, injectoare, admisie, chiuloasa si ce-o mai implica pe langa . Tot asa...mai vad daca sare maine bine, daca nu...la demontat ca nu stau cu ea asa sa ma lase cand mi-e "lumea mai draga" Bat si eu in lemn cu tine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Feb 2012 · Report post @Behu, fii pe pace, nu are cum sa o traga inauntru pt. ca spre deosebire de motorul pe benzina care merge "gatuit" si in vacuum in general, diesel-ul nu are vacuum pe admisie (de-aia se pune pompa auxiliara de vacuum pt. servofrana). Deci sigur nu "ti-o suge" @Dinoco: eu zic sa nu-ti faci rugaciunea sa sara bujia aia, pentru ca o sa ai nevoie de o capota noua. Retine ca pe langa raportul de compresie de 20:1 al diesel-ului, care creste la "forja", mai aduni si cei 2000 de bari la care lucreaza injectoarele si o sa-ti iasa un mic dezastru. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2012 · Report post Am avut si eu eroarea respectiva si mi au depistat 2 bujii nefunctionale. Le a masurat direct ca sa excluda releul ( nu am fost atent cum). Le am schimbat si totul OK. Am avut noroc ( dupa cum a zis si mecanicul) si nu s a rupt niciuna). La 2.0D originale sunt Bosch. Eu am luat tot asa. Dinoco cred ca nu e bine ce faci. Vezi ca e o procedura sa le scoti fara sa desfaci chiuloasa. Mi a zis mecanicul dupa ce i am spus ca daca le rupe eu nu desfac motorul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2013 · Report post La 1.6D originalul este Beru . Share this post Link to post Share on other sites