cristianc

Va rog, un pic de ajutor - probleme diverse

142 posts in this topic

Am pornit AC si merge--nu si-o fi pierdut tot freonul.Masina are faruri fara xenon si as vrea sa stiu ce becuri (mai mari-mai multi w)pot sa pun pe faza scurta?Cele montate sunt prea slabe.La cealalta masina aveam de 55w si erau bune.Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa fie oglinda nasoala sau geamul farului matuit de unde si lumina slaba.Totusi incearca dinalea de 100w,da sa nu parlesti instalatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farurile sunt noi, oglinzile curate si de la 50 la 100w ii cale lunga -nu as risca sa patesc ce a patit @Biri in urma cu ceva vreme.Ar fi pacat sa completam(cei cu VOLVO) cu evenimente stirile de la 5-prea s-ar bucura unii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa stiu care este diferenta intre gentile 6j15h2 si 5j15h2. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cat ''J''-ul este mai mare cu atat janta este mai lata,asta e diferenta.Implicit cauciuc mai lat,talon mai mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebam ptr ca am dat capacele jos sa vad placutele de frana si am vazut ca am pe fata 6j iar pe spate 5j -- cauciucurile sunt la fel-195 55 15.Discurile de frana de pe spate sunt ruginite si scartaie cand franez.Se vor curata singure(in timp prin frecarea cu placutele-care nu sunt uzate cum am crezut -au vreo 10mm)sau trebuie frecate cu ceva?La fel si discurile --in fata ventilate in spate simple -este normal asa?  Multumesc ptr raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal sa ai ventilate doar pe fata, asa e la 90% din masini, pentru ca discurile pe fata sunt cele mai solicitate la franare. De curatat se curata singure. S-ar putea sa frece placutele undeva pe marginea discului si de acolo sa fie scartaitul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o intrebare legata de functionarea ac.Care este diferenta intre ac si clima?Ma refer la modul de functionare al "climei".Daca as monta un termoregulator(cu limite on -off) in locul butonului de "pornit oprit" al ac nu ar fi acelasi lucru?Daca plaja de reglare ar fi de 2-3 grade pornirea ac nu ar fi intr-un interval de timp prea scurt care sa afecteze compresorul.Poate ma puteti ajuta cu o lamurire a acestei probleme.Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o rugaminte ptr un posesor de V40.Ma intereseaza distanta dintre mijlocul capotei-partea dinspre parbriz si mijlocul capotei -partea din fata(sub grila)-pe interior(cu ea deschisa).Masina pe care o am a fost lovita in fata si nu cred ca a fost indreptata suficient deoarece are o distanta mare(la inchidere)intre ea si bara,faruri.Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine sunt 100 cm in cap, masurat pe interior, dar mie imi cam atarna izolatia termica de pasla, s-ar putea deci sa fie 1-2 cm mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai astia 2cm ar fi problema si la mine-cam atat lipseste sa se inchida complet.La mine sunt 110cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poate spune cineva unde este pozitionata admisia aerului de ventilare habitaclu din compartimentul motor la V40?Dar cea de recirculare?Am cumparat un spray ptr curatat,dezinfectat instalatia de AC si nu stiu unde sa pulverizez spuma din el.Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe partea dreapta sub bord

desfaci polita si mai sus ii admisia pt recirculare

acolo am pus si scula aia de igienizare lasi pe recirculare (viny's sau ceva de genul asta )

mo costat 1 mil in turda

+ agent de racire verficat 1,5 mil

cred ca se poate si cu spay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut in partea dr. dar nu am gasit .Nu cred ca are filtru de polen ca-i veche.Am pornit ventilatia pe recirculare la viteza 4 dar nu -mi dau seama pe unde aspira aerul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O noua problema la masina.Ieri am ramas fara ambreiaj din cauza cilindrului receptor a carui garnitura a cedat.Am dat jos cilindrul dar am fost nevoit sa-mi fac loc desfacand si furtunele de deasupra.Unul subtire care face un bypas peste clapeta de acceleratie era infundat.In afara de modificarea usoara a turatiei de relanti nu am observat nici o alta diferenta(dupa ce l-am desfundat).Imi poate spune cineva ce rol are acest furtun?Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now