Sign in to follow this  
Followers 0
papi

Problema evacuare

4 posts in this topic

Sall to all..o mare rugaminte intr-o problema care ma cam irita din cauza zgomotului: de cateva zile mi se aude in zona motorului, mai exact inspre dreapta, la evacuarea din motor, un zgomot mai tare decat cel de pana acum si cel normal..ca si cum ar fi ceva spart sau fisurat.nu e de la toba ca am verificat.plus ca atunci cand o turez, cu masina pe loc, se aude ca si cum ar fi infundata teava, ca si cum ar avea un dop pe undeva..in auto nu-mi intra gaze. am fost la cineva, s-a uitat si mi-a zis ca e de la evacuarea din motor, adica un burduf de la evacuare fisurat, crapat. a mai avut cineva astfel de probleme? va rog sa-mi spuneti si mie, ca e aiurea rau cu zgomotul asta. si daca da, cum se numeste acea piesa si unde pot sa o gasesc? am cautat o poza sa o postez pentru a avea o imagine clara aupra prob, insa nu am gasit si nici nu am avut cum sa fac eu una. mc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de burduf la evacuare eu nu am auzit, sincer

eventual poate fi vreun racord flexibil , sau ti-a crapat galeria de evacuare.  in ambele cazuri,gasesti sa cumperi respectiva piesa. dara ar trebui sa te duci si tu la un mecanic, ca sa stii ce sa cauti de cumparat. asa , noi [e forum putem sa ne dam cu parerea de unde e zgomotul in 100 de pagini, dar degeaba. oricum "burduf"  la evacuare nu exista

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma rog, nu m-am exprimat eu corect..am zis si eu in termenii mei "nemecanici" ;D..ai dreptate, e vb de acel racord flexibil, acela e dus..am fost la cateva firme si mi-au zis k nu gasesc doar racordul flexibil, ci ca vine cu tot cu catalizator :(..o sa incerc sa gasesc un model apropiat de racord flexibil pentru galerie si o sa-l sudez in CO2. sper sa mearga.mc pt raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai faci in felul urmator : masori lungimea racordului de pe masia, ala rupt, ii masori si diametrul, si apoi te duci la un magazin de piese.....unde ceri un racord cu 1-2 cm mai lung decat ai avut tu pe masina, si de acelasi diametru. 

apoi te duci la un nene sudor, sau la un service , ti-l taie frumos pe ala de pe masina, si il monteaza pe ala nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0