ljandy20

turbina

44 posts in this topic

1. nu sunt interesat de turbina pt ca eu am un prieten bun care repara turbine Garret cu 250E si garantie 12 luni sau cu 600E turbina noua ;D

2. turbina e dusa, joc in ax, loveste de carcasa asta se traduce prin fasaitul zornait de turbo care se mai aude la unele CDIuri, consum ulei 500ml la 1000km si fuuummmm tata nu gluma .

3. eu cand am zis de joc admis m-am referit la un joc foarte mic, un joc care nu permite palelor de la compresor sa loveasca in carcasa turbinei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am adus aminte de o discutie pe care am avut-o ieri cu o reprezentanta (nu dau nume).

-Buna ziua, am vazut ca aveti un afis pe usa ca faceti verificari de injectoare.

-Da, cum sa nu!

-Si se poate si la alte masini pe care nu le vindeti?

-Da, dar ce are masina? Nu porneste?

-Ba, porneste.

-Nu trage?

-Ba trage!

-Dar, scoate fum?

-Nu stiu ca io am teava in spatele masinii (hi!)

........pauza...

-Io vreau numai sa verific daca lucreaza in parametrii nominali.

-Se poate, dar nu avem solutie acuma.

-?????Dar eu nu vreau sa curat nimic, numai verificare!

-Pai faceti o programare si vedem.

-Ok, cand se poate?

-Ce masina aveti?

-Volvo S60 din 2002.

-Diesel sau benzina?

-Diesel.

-Ahhh....La astea nu se poate!

- ;D M-am gandit eu, dar am zis sa va intreb...  ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam asa m=o ajuns si pe mine turbina noua de unde mi-a adus=o prietenu meu si referitor la jocul axial in nici un caz palele nu loveste carcasa turbinei.jocu e f mic dupa cum am spus:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan...La tine la V70 ai suierat puternic la turbina in sarcina ?Intreb  ,intrucit am un fluierat ,ceva comparabil ,cu un polizor pe aer.(erau demult unele pe aer  ce ajungeau pe la 20000rot/min.,Biax-uri asa mai popular spus)

  Suna un pic mai aparte decit alte turbo diesel de care stiu  de la alte marci.Intreb ca sa imi lamuresc acesta curiozitate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

La XC70ul meu se aude cum fluiera si e normal sa se auda dar nu foarte tare si fara zgomot metalic, problema este cand se aude fluieratul ala metalic. Oricum cand am luat masina avea probleme cu mecanismul VNT al turbinei, l-am schimbat si acum trage liniar si foarte bine . Problemele la turbina se si simt, adica trage bine pana in 3000rpm, dupa care te baga in scaun, normal este sa traga liniar .

@Parola, cu un tester se poate diagnostica rampa de injectie la D5, treaba e sa ai un Bosch KTS sau un Launch X431 si normal sa stii sa le folosesti, asta e problema cu mecanicii nostri ca au scule dar le tin in dulap .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am acel fluierat specific, se aude mai tare cam pe la 2000, 2100 RPM, e perfect normal din cate stiu\documentat eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin din nou cu o intrebare.piesele de pe motor sau motoru in general sunt de peugeot?adik se pot cumpara piese de la peugeout si se pot pune pe volvo????

"clic mi" grin.gif

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti cumpara si de citronel ;D

Motorul este facut de PSA si este folosit si de Ford care e "sefu" lu` Volvo si deh a trebuit pus si pe Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms de informatii la toti dar deja am scapat de bani.am skimbat si turbina si sonda si debitmetru.nu vreau sa mai zic cat ma ajuns.oricum le tin acolo apropo daca vreodata careva are nevoie de debtimetru si turbina sa ma contacteze.ms

Mai ai turbina, daca da la ce pret? A mea are joc mare si fluiera. Mecanicu a spus ca pot sa o reconditionez sau sa o inlocuiesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, am si eu o rugaminte la tine, dupa ce am citit cateva raspunsuri postate de tine vizavi de divrse probleme. De cateva zile am un suierat la motor, s40, 1,6d, 2007, 150000km, drept pentru care am consultat doi mecanici si ambii mi-au spus ca am joc radial la axul turbinei si ca acesta atinge carcasa. Nu mai circul cu masina pana nu rezolv problema insa as vrea o recomandare. Am sunat la diverse firme care reconditioneaza turbine iar unii mi-au spus ca la astea cu geometrie variabila daca are joc axul nu pot fi reconditionate. Totodata la o firma din Brasov mi sa spus ca fac reconditionarea avand ceva kit de reparatie pentru turbine. Ce parere ai te rog si de asemenea spune-mi daca recomanzi si inlocuirea uleiului la motor respectiv filtru, pe care le-am inlocuit de curand si am rulat in jur de 500km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca atinge carcasa inseamna ca este atat de uzata turbina incat palele sunt polizate iar carcasa turbinei este si ea polizata iar zgomotul produs este evident de polizor nu doar un suierat.

Da furtunul de la turbo jos si vezi cu ochii tai daca carcasa turbinei este frecata .

In acelasi timp daca ai joc in turbina inseamna ca lagarul este uzat, asta inseamna consum de ulei si fum, masina ta consuma ulei ? Scoate fum ?

Eu iti recomand sa verifici cu mana si ochii tai .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitandu-ma dupa turbine am gasit una la un pret tentant, insa nu stiu cat de buna o fi.

In poza asta : http://www.car-parts.ro/sites/default/files/imagecache/product_full/2012-08-17_11-19-05_406_0.jpg inscriptiile par destul de convingatoare, insa precizia cu care pare sa fi fost taiat metalul nu denota prea multa calitate.

Voi ce parere aveti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pe turbina mea nu am inscriptia asa, este turnata in corpul turbinei. Tabla pe care e stantat Garret pare mai degraba lipita acolo. Si acel silicon verde pus drept sigiliu...<p>Bine, la 1.899

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca e refurbished si de aia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut intre timp ca oferta e foarte variata, inclusiv chinezii vand o multime de turbine.

Am gasit un site care reconditioneaza turbine, ofera garantie de un an si spun ei ar schimba componentele in miscare si ca turbinele reconditionate de ei functioneaza intre 100.000 - 300.000 km.

Pretul este de cca 1000 lei + 350 montare demontare + cost pentru ulei, filtru ulei si filtru de aer.

Site-ul este: http://www.reconditi...anta-volvo.html

A folosit cineva servicii de genul asta ? O fi pe bune ?

Edited by altom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca si provincia.

Sunt cateva zone in Romania cu traditie in mecanica/motoare/turbine unde poti avea sansa ca turbina ta sa pice pe mana unui nene, nu pe a unui "pusti" care s-a recalificat pe youtube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am auzit eu de mesteri buni din Brasov, dar ma gandeam ca ar fi incomod sa calatoresc atat de mult.

In Brasov am gasit doua site-uri:

www.turbocenter.ro

www.turbosuflante.com

Si probabil ca mai sunt.

Nu contest calificarea celor din Brasov pentru ca nici nu o cunosc.

Interesante ar fi opiniile celor ce au folosit astfel de servicii oriunde in tara.

Eu de pilda as fi interesat in primul rand daca s-ar gasi in Bucuresti un service care sa ofere servicii de calitate in sensul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu Turbocar Serv am avut o experienta din alta postura, adica ei mi-au fost clienti, acum ceva timp. Dar iti pot spune ca cine reconditioneaza turbina la ei, e un nene.

Daca vrei serviciu complet demontare/reconditionare/remontare, nu iti pot da un feedback complet, pentru ca remontarea corecta a turbinei e o alta intreaga inginerie, care de obicei, se face de catre alt personal.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now