nazkamike

Statii de combustibil

16 posts in this topic

ce preferinte aveti in privintza statiilor de combustibil?

astazi am schimbat statia, mi-a recomadat un prieten sa bag de la OMV diesel sprint, pana

acuma alimentam de la LUKOIL. astept sa vad diferentze.

bafta baietii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu bag Eco Premium 95 Fara Plumb de la Petrom ca e mai "ieftin". Dar cred ca ma reprofilez, pentru ca simt ca nu prea trage masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu ma dau cu 99 de la petrom si sunt multumit.

alternativ, folosesc 98 de la mol sau 95 de la omv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de curand am facut un drum de Satu Mare si inapoi  (1400 km) alimentat de la OMV si surpriza am constatat ca masinuta alearga un pic mai bine. Am alimentat cu premium nu am incercat sprintu inca. Pana acum alimentaam numa de la Petrom dar se pare ca o sa-mi schimb prefereintele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O vreme am alimentat de la OMV, dar am avut probleme cu aprinderea (este vorba de Dacia) si am schimbat cu MOL, de unde alimentez de mai bine de 2 ani fara probleme.

Am mai incercat LukOil, dar rezultatele au fost mai proaste decat la OMV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe diverse forumuri auto se incearca o boicotare a OMV / Petrom. In special datorita faptului ca ne-au scumpit gazele, fara motive reala, ci pentru ca asa vor muschi lor si pentru ca pot. Si sunt multe de spus de catre austrieci si intereselor lor in Romania, despre modul in care s-a facut privatizarea, despre repatrierea unor bani grei, dar nu e locul aici.

Therefor merg pe Rompetrol efix, si cand ajung in zone cu MOL, fac plinul. Macar ii cresc gusa lui Patriciu, ca e romanas de-al nostru... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu alimentez de la rusi(Ucraina)... Am alimentat de vreo doua ori pana acum si parca merge mai bine decat cu mototrina din Lukoil. Consuma putin mai mult,pt ca are cifra octanica mai ridicata,este mai uscata zic "specialistii".

Ce se poate intampla in cel mai rau caz datorita motorinei prea "bune"????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am luat numai de la OMV. Premium Diesel. Am alimentat de multe ori si afara (OMV sau BP) si pot sa spun ce nu e nici o diferenta intre ce pun afara si ce pun in RO. Ultima data cind am schimbat filtrul de motorina era curat si nu era nici urma de apa. De restul nu stiu ce sa zic pentru ca nu am pus de la ei. Stiu ca un prieten a avut probleme cu motorina de la MOL ca firma lui are carduri MOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo despre tipul de motorina se poate discuta multe. La munca avem un Renault Master si un Ford Transit Conectiar problema motorinei este destul de interesanta. Renault-ul de la bun inceput a fost ivatat cu Lukoil si se pare ca in momentul de fata daca ii torn altceva parca se ineaca. Am incercat Petrom, OMV, MOL si nici un rezultat favorabil. Pe cand Ford-ul a trecut mai intai pe la OMV apoi Lukoil, Petrom si se pare ca nu este deloc pretentios. Concluziile va las pe voi sa le trageti dar dupa parerea mea poate ca pan la urma conteza si cu ce iti obisnuesti masina. Sau cum se adapteaza motorul la diferiti carburanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In T4 s-a folosit in Romania exclusiv MOL 98, cu rezultate bune. Adica nici o problema.

In T-ul meu am bagat MOL 95 (folosita anterior pe Laguna) si Top Premium 99+ de la Petrom cu care Laguna mergea mai bine decat mol 95. Inca nu-mi dau seama de difrente la Volvo, o sa incerc 4-5 rezervoare de 95 si api trec pe 99+ sa vad daca merita diferenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea mea e ca pe masina turbo sa NU pui benzina de 95, mai ales ca pe capacul de la rezervor si in specificatiile tehnice scrie clar CO98 ! Cand intra turbina apare un plus de presiune care iti poate da detonatii, si pe langa faptul ca nu te bucuri de intreaga putere a motorului, mai pot aparea si probleme la pistoane (vezi baiatul cu T4 cu pistonul spart si biela indoita).

E mai scumpa intr-adevar, dar daca tot ti-ai luat T, da-i ceea ce merita :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, aici e o mica problema. Si eu m-am gandit la detonatii DAR:

La T4 pe capacul rezervorului scrie mic minim RON91, si cu litere mari recomandat RON98.

La T, tot pe capacul rezervorului scrie minim RON91, recomandat RON95 !!!

De aici dilema mea... si vreau sa vad daca se simte diferenta intre 99+ si mol95, astfel incat sa trec peste recomandarea producatorului

Share this post


Link to post
Share on other sites

tind sa cred ca scaderea aia de turatie in momentul franarii e de la motorina de la LUKOIL. de cand am pus de la OMV

nu a mai existat sa faca asa. acum ca plec maine la timisoara am pus tot diesel sprint de la OMV si vreau sa vad

diferenta. daca nu mai face e clar de la calitatea indoielnica a motorinei de la rusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu le-am incercat pe toate dar singura benzina de la care nu mi se aprinde becul din bord [injectoare,aprindere]este benzina efix de la rompetrol.de un an alimentez numai efix si nu mai am probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now