sindrom

distributie 1.6 benzina 2002

26 posts in this topic

salutare ! am si eu intrebare:

la cati chilometri se face schimbul distributiei?

la schimbul distributiei, se schimba si pompa de apa?

daca imi puteti spune si mie preturi piese distributie

ps. inca o intrbare,diferita;

ce ulei imi recomandati pt motorul de 1.6 benzina 2002?

multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

undeva la 6-700 ron, depinde de unde si ce cumperi

ulei...eu zic un castrol edge 5w30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Va rog un pic de ajutor..... m-am decis recent sa schimb distributia la volvo meu (1,6 benzina, 2003), in consecinta am vb cu mecanicul care ma ajuta la revizii si diverse schimbari. Eu ma gandeam ca imi va da o distributie (aftermarket) cu role INA si curea CONTI, si pompa de apa HEPU dar mi-a zis ca are un kit de distributie SKF, adica role si pompa de apa SKF si curea nu stiu de care. Imi poate spune cineva daca sunt ok si astea SKF sau sa ii zic sa schimbe cu INA si CONTI.

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La role, SKF este cel mai bun. Sau ma rog, unde e vorba de rulmenti sau ceva ce se invarte  :P, mergi linistit pe SKF.

La curele, Gates sunt mai buni decat Conti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult, m-am mai relaxat. E bine sa sti ca lucrul care e pus pe masina ta, chiar daca nu e original VOLVO, macar e un aftermarket bun. Nu ca nu am incredere in mecanicul meu dar de obicei ei (mecanicii) au tendinta sa cumpere piesele mai ieftine. De data asta m-am inselat si ma bucur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa, Gigi... Intr-adevar sunt buni cei de la SKF, dar cand o sa dai jos rolele tale o sa ai (ne)placuta surpriza sa vezi ca sub "VOLVO", scrie "INA Germany"... ;)

Iar ContiTech sunt fabricantii de curele pentru VOLVO...

Your choice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna si reducerea asta de costuri ;))

SKF da nastere firmei Volvo si ei incep sa cumpere de la INA doar pentru ca sunt mai ieftini  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai asta este nu stiu c sa aleg, adica eu vreau sa compar mere cu mere, daca cele 2 firme SKF si INA ce produc rolele, SKF si HEPU ce produc pompa de apa, GATES si CONTITECH pentru curele sunt 100% compatibile cu Volvo-ul meu si doar pretul difera, atunci eu sa fiu cel care decide daca aleg variantele care sunt mai scumpe si mai bune (nu cele care sunt mai scumpe si mai slabe dpdv calitativ). Bineinteles daca preturile difera si nu se justifica aceasta diferenta de pret (adica tot la fel de bine merg cele 2 iar ca diferenta platesc firma) atunci automat nu voi alege scump.

Recunosc faptul ca inainte sa imi dea pret de distributie, am aruncat un ochi pe http://www.piese-volvo.ro/catalog/index.php (multumiri Midnight Caller), sa imi fac o idee despre distributie si piese si am vazut ca INA si CONTITECH sunt ca inlocuitoare distributie din aceasta cauza am fost si eu derutat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experienta mea, cu oricare dintre acestea nu ai cum sa dai gres.

Eu am ales curea Gates si pentru Volvo datorita faptului ca am mai folosit inainte. Cu toate ca Conti era cu ~10Ron mai ieftin, am ales Gates la distributie. Dar daca nu era disponibila Gates, puneam Conti fara regrete.

Personal, cand ma gandesc la rulmenti buni, SKF e prima alegere pe lista mea.  Apoi INA, TIMKEN, FAG,NSK, Nachi, KOYO si ce or mai fi...

Dar mai mult decat numele stantat pe piesa, cred ca conteaza provenienta ei. In ultima vreme, si Volvo e chinezesc  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am conti de 50 000 km si inca nu s-a rupt :P Altfel...nush cum putea sa zici de o curea ca e mai buna ca alta,daca nu se deterioreaza...e buna,nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pt raspunsuri. In cazul acesta am sa merg pe mana mecanicului meu. Si acum ca veni vorba de stantat numele pe piesa, daca pe INA scrie made in Germany, pe SKF ce ar trebui sa fie made in Sweeden?

Totusi sper ca niciodata sa nu scrie pe Volvo made by Geely ar fi crunt si trist in acelas timp, dar asta este o alta discutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe una probabil va scrie INA Slovakia... Iar pe cealalta INA Germany... Cel putin asa e la cele pe care le vand eu. Nu ma intreba de ce.

La fel la farurile ORIGINALE VOLVO. Pe unul scrie "Made in Czech Republic" iar pe celalalt "Made in Slovakia". WTF ??? ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci cand am luat Vlolvo-ul mi s-a zis k a avut un "eveniment minor", oricum se vedea cu ochiul liber ca a fost "rezolvata" de mecanicii romani (am pus mai jos o poza nu stiu daca se intelege prea bine exista un spatiu intre far si bara fata) si am crezut ca din cauza aia am faruri fabricate in 2 tari diferite unu in Slovacia si unu in Cehia. Acum m-am lamurit ca e bine sa fie asa.

post-2650-1287787291954_thumb.jpg

post-2650-12877872920113_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin cu un update, adica ieri am bagat masina in service pt imbunatatiri si pe langa discuri si placute de frana si revizia traditionala am schimbat si distributia. Asa cum am scris si mai sus am mers pe mana mecanicului adica distributie SKF. Am desfacut cutia cu role+curea si ce sa vezi inauntru in loc de mult asteptatele role SKF am gasit role INA (una in Slovakia si una in Germany), si curea Gates Powergrip, toate ambalate intr-un frumos carton albastru cu alb si cu scris SKF pe el. Pompa de apa, la fel in traditionalul ambalaj SKF, dar nu mi-am dat seama ce marca este, nu scria nicaieri. Am gasit doar un made in Italy pe cutia de la pompa de apa SKF. Deci SKF rullez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Data viitoare poate-mi dai si mie un telefon ;D

Te scoteam (curea + 2 role + pompa) cu distributia pe la 600RON. Curea ContiTech, role INA (fix ca alea ale tale) si pompa HEPU (made in Germany insa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am nimic de castigat sa-i fac nici-un promotion lui Midnight Caller ,dar decat sa-ti comanzi piese de afara sau sa cauti cel mai bun pret prin toate site-urile cu profil=aceleasi tarife+transport sau te miri ce"surprize"poti avea cand desfaci cutia respectiva...pe experienta proprie.Iar cand e vorba de distributie sau altele de aceasi importanta e bine sa nu te "zgarcesti",e doar o parere proprie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kitul de distributie SKF+Gates+Pompa apa??? (SKF cica) era mai scump decat unul INA+ContiTech+Hepu, dar surpriza a fost ca odata venit kitul SKF am avut surprinderea sa gasesc INA, deci nu din economie am ales pentru SKF, ci pt ca mecanicul meu a zis k SKF e mai bun si merita mai mult. Oricum am dat distributia jos si am gasit curea ContiTech (made in EU)+role INA(made in Germany si Slovakia) + pompa apa HEPU(made in Germany), deci era schimbata.

Nu am avut cum sa iau de la Midnight Caller pt ca am schimbat mai multe adica pe langa distributie am schimbat si placute+discuri fata spate si de facut revizia traditionala. La toate astea am avut un pret pt ca le-am luat prin mecani si un adaos mai mic. In plus de asta mi-era greu sa iau de la Midnight Caller si sa mi le monteze mecanicul meu (a se intelege ieseam mai scump si cum in vremurile astea totul se masoara in bani e destul de greu).

Cu tot respectul pentru Midnight Caller, chiar am vrut sa iau de la el ceva (m-a ajutat mult in luarea mai multor decizii pt volvo-ul meu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ai dreptate depindem si de "alti vectori",dar producatorii INA,CONTITECH,HEPU sunt"sub acoperire"la unele subansamble VOLVO,la cele mai multe modele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun inteleg asta INA CONTICECH SI HEPU sub acoperire la VOLVO, e vorba de reducerea de costuri care o pomenea rand mai devreme "SKF da nastere firmei Volvo si ei incep sa cumpere de la INA doar pentru ca sunt mai ieftini", dar sa cumperi de la concurenta (INA) rolele si sa le vinzi sub numele tau (SKF) mi se pare mai mult decat jenant, penibil..... completati cu ce cuvant doriti. Adica SKF recunoscut pt rolele bune cumpara de la INA pt ca sunt mai ieftini, deci ne intoarcem tot acolo adica "reducerea de costuri, economia de piata, capitalism s.a.m.d.".

Bun cumperi ambreiaj volvo, deschizi cutia frumoasa, albastra si scrie pe el Valeo, nu te superi ca sti ca nu face Volvo ambreiaje dar sa deschizi cutia SKF sa gasesti role INA in ea ??? WTF ??? Lasand la o parte faptul ca dai mai multi bani pe ele. Unde am ajuns  ??? Pana la urma te bucuri ca nu au pus ceva made in Xiag Yng si ajungi nu mai ai invredere in nimik din ce e pe piata la ora asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam de complimente baieti, fac si eu tot ce pot !

@Gigi1: Placute ATE fata + spate = cam 400RON. Discurile nu le stiu acum pe de rost. Daca ti-ai pus discuri BREMBO + placute MINTEX roaga-te sa nu se ovalizeze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropos,e mult...2mm(aprox) la discuri sau mai bine zis mai merg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2mm buza ?!?!?!? E mult !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din fericire nu mi-am pus Brembo + Mintex, dar din pacate mi-am pus (bineinteles la recomandarea doctorului) discuri fata+spate Delphi lockheed si placute de frana Delphi..... In fine l-am intrebat mai in gluma mai in serios: ma tin si pe mine 10k astea?? si mi-a zis ca da, fara probleme, sa nu imi fac griji ca sunt bune. Mai multe nici eu nu stiu, am incercat sa ma interesez pe net dar nu am gasit mare lucru.

Cu placutele Mintex cred k mi-am bulit si eu discurile, aveam inainte originale si cum erau pe la 400 lei doat pt fata, am optat pt Mintex fata si spate si uite-ma dupa 20k ca am schimbat discurile. Bine, acum trebuie spus k masina are 105k, deci poate sa fie doar coincidenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tre'sa ma gandesc de p-acum la"curatenia de primavara"...ba de m-ar ajuta si Tociu cu Palade ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-i vorba de curatenia din portofel, sa-ti fac o oferta pe mail ? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now