Sign in to follow this  
Followers 0
danutzzz

Sfaturi achizitie 460 1,7 benzina

32 posts in this topic

Am gasit sa cumpar un 460 1,7 benzina dupa cum v-ati dat seama din titlul topicului.

Bineinteles ca vin si unele intrebari : la ce ar trebui sa ma uit la aceasta masina tinand cont ca este din 1993?...Cam care ar fi consumul la acest tip de motor?...Etc..Pretul mi se pare unul destul de bun .. 1990 euro negociabil.Masina la exterior arata destul de bine , interiorul din cate am reusit sa vad este in stare buna si el...iar maine as vrea sa ma duc sa vad masina.Astept sfaturi de la cunoscatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm here   ;) . Suportul meu moral si tehnic ( mai putin material  :D ) este asigurat . Daca ceilalti posesori de seria 400  cu motor de 1,7 ( si nu numai ) au ceva de adaugat asteptam pareri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu Gabi si iti multumesc mult.Abia astept sa mergem maine sa vedem masinuta.Oricum astept mai multe sfaturi de la cunoscatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! :)

Pai in primul rand sa te uiti la tabla f atent. Daca e model fara facelift (fara capota in L) e mai slab la tabla... eventual sa arunci o privire pe dedesubt, la praguri si aripile spate... la portbagaj si usi.

Sa verifici imobilizatorul si alarma (daca are).

Caseta de directie daca are urme de lichid pe ea... treapta intai si mansarierul daca sare... si nu in ultimul rand farurile. Intre '92 si '93 a fost un facelift intermediar... deci mai putine sanse sa gasesti faruri si semnalizatoare SH la el.

Daca are ABS verifica temeinic frana, posibil ceva probleme pe la senzorii de roata... asta nu inseamna neaparat frane bruste; observa si cum se comporta la viteze mici 10-15-20km/h, la frane usoare.

Verifica fata f atent de urme de coliziuni. Urmele de stersaturi pe bara pot spune multe despre sofer (si eu am d'astea :D ), precum si radiatorul sau radiatoarele (daca e turbo). Iar daca e turbo... stii ce mai trebuie verificat. :)

Incearca sa ii faci proba la drum mai lung... pentru a incerca sa iti faci o idee si cu consumul. Eu am avut constant consum de 18% in oras cu o astfel de masina... datorita unei defectiuni si a talpii mele prea mari. :)

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit cu omul la telefon.Masina e a unui preot ( unchiul lui zice el ) de 8 ani.Are undeva la 150.000km.Aer conditionat , 78kw , ma repet arata binisor si la exterior si la interior.Din ce mi-a mai spus bate un rulment pe fata si in rest a laudat bineinteles masina.Mai multe voi vedea maine cu Volvo 16 cand ne vom duce sa vedem masinuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mult succes!

Un rulment nu e scump (intre 100 si 200lei) si nici schimbatul nu e mare filozofie...

De incuietoarea de la portbagaj am uitat sa iti spun... la cele pana in '94 se defecteaza destul de des.

Bafta!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai multe voi vedea maine cu Volvo 16 cand ne vom duce sa vedem masinuta.

VOLVO16  :rant:  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am mai putut modifica mesajul anterior asa ca o sa scriu aici.

Am gasit si un 850 de vanzare la 1500 e numai ca in cateva luni e posibil sa trebuiasca facut motorul care acum are 367.000km.Ma gandesc serios si la aceasta varianta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat 460 mai bine 850  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce fel de 850 ai gasit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O berlina din 92.Full options.Si dupa cum arata a fost ingrijita masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aspirata, turbo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e turbo.2.0 benzina 140 de cai.Chiar nu ma pricep la 850..momentan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din poze se contureaza un prim raspuns: uita de 460 si ia-ti 850-ul.

Mai asteapta si alte pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 850 imi sta gandul si mie de aseara de cand am vazut-o...Matrixxx e turbo sau nu ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e turbo. Dar o sa-ti consume mai putin, bucura-te  8)

Sau iti gasesc eu un sticker cu turbo, sa-l lipesti pe spate  :D

Asta, ca sa mai inveselim atmosfera. Hai, nu fii trist, turbo se intretine mai greu, probleme mai multe, etc, Chiar vrei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat.Mi se pare ok si asa.La 140 de cai ( cati or mai fi vii din ei ) cred ca ar trebui sa se miste ok masinuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-s prea de ajuns armasarii daca nu esti prea sportiv, si cum a zis matrixxx e si mai putin pretentioasa, consuma si mai putin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti dau eu un 480 turbo cu aprox 160cp.

Asta ar fi chiar dragut...ar ajunge masina din nou la Galati :) Asta daca nu gresesc si e acel 480 pe care il stiu eu  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yknot iti multumesc dar sincer sa fiu mi-a luat ochii acel 850.daca va fi sa nu il i-au pe ala voi lua in calcul si alte variante.

@adi dupa cum am zis momentan as vrea sa vad in ce stare e 850-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0