Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Shorty

Vand V70 2.5 T 1998

20 posts in this topic

Salutare,

Dupa cum scrie in titlu, vand vaporul :)

Motivul este ca de cand am luat-o in vara, am constatat ca nu o folosesc decat ca sa merg pana la servici si inapoi, pentru ca din oras nu prea am iesit cu ea. Vara pretenii merg cu moto si nu-mi place sa ma tin cu masina dupa ei, pe frig nimeni nu vrea sa luam masina mea "pentru ca are consum mare" :P Prin urmare, intrucat nu pot sa justific pastrarea unei asemenea masini doar pt mers la servici, m-am hotarat, cu parere de rau, sa o vand si sa ma intorc la moto si o masina mica.

Masina se prezinta in urmatorul fel:

An 1998, 200300 km momentan, motor B5254T, grena

Consumabile schimbate la 198000 (filtre aer, ulei, polen, ulei, bujii, fise, un rulment fata, incarcare instalatie A/C)

Ca dotari: 4 geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, climatronic cu 2 zone, cruise control, ABS, traction control, computer de bord, piele bej, scaune incalzite, bancheta incalzita, proiectoare, eleron haion, jante aliaj (inclusiv rezerva), stergatoare faruri, plasa si grilaj spatiu bagaje si poate mai sunt si altele de care am uitat.

Ca probleme: cruise control nu merge, contactele de la pedale par ok, nu m-am uitat la furtune; spalatorul de luneta nu merge, pompa se aude, la mana parca s-ar simti ceva pe furtun, e posibil sa fie infundat undeva; problema cea mai mare, in ultima vreme au inceput sa se arinda becurile de ABS si TRACS, deci cred ca a capatat faimoasa buba a modulului de ABS.

Ca istoric: pe cartea veche (a fost schimbata cand am luat-o eu, nu mai era loc pe ea :) ) a avut 3 proprietari: un cetatean strain, din cate am inteles fost director la Volvo Trucks, care a adus-o de afara cu el, urmat de Volvo Romania si un al 3-lea proprietar, de la care am luat-o eu. De la ultimul proprietar am primit si un intreg catastif de facturi care formeaza istoricul pe cativa ani buni, plus cartea de service.

Ca pret, eu propun ca discutia sa inceapa de la 4000 EUR si vedem la fata locului daca se mai ajusteaza sau nu suma. Am sa pun si niste poze in seara asta, sau maine.

Pentru contact, aici sau 0745093699, va raspunde Radu.

Cele bune  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

As pune si pozele, dar nu reusesc, ca-mi da eroare de sesiune expirata. Are cineva vreo idee?

Nu depasesc limita totala per post. E vreo limita de marime per fisier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

As pune si pozele, dar nu reusesc, ca-mi da eroare de sesiune expirata. Are cineva vreo idee?

Nu depasesc limita totala per post. E vreo limita de marime per fisier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca, cunosc masina... Am discutat acum ceva timp... mi-ati trimis si poze.

A fost si pe autovit, nu? :)

Frumusica masina... are un interior deosebit si nici din afara nu arata rau.

Pozele nu trebuie sa depaseasca ~200-300k si la dimensiunea asta, accepta vreo 4-5.

Mult succes!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci Adi, am sa incerc sa le fac resize, sunt destul de mari pozele.

Nu cred ca ai vorbit cu mine, dar probabil ai vorbit cu fostul proprietar :) A fost pe autovit pana cand am luat-o eu, in iunie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa mai adaug ceva: ma intereseaza si schimburi cu masini mai mici, de oras, cu consum mai mic (ma gandesc aici la Tico, dar neaparat in stare foarte buna), atat timp cat primesc si o diferenta de minim 2000 EUR. Sau, daca se intampla sa fie cineva pe forum cu asa ceva, motoare dual sport / trail, in special Yamaha Tenere 2008. Pentru asta pot sa ofer si o oarecare diferenta.

De asemenea, legat de pret, pentru ca nu sunt un mare adept al sistemului "pretul e de X negociabil", am sa spun ca ultimul pret sub care nu scad este de 3500 EUR calculat ca: 3300 EUR (suma pe care am platit-o eu) + 500 EUR (suma data pe piese) - 300 EUR (suma pe care o scad pentru utilizarea intre timp).

Am sa incerc sa mai remediez si din problemele pe care le mai are masina, insa functie de cat voi plati pentru asta, e posibil ca pretul sa mai creasca (evident cu mai putin decat suma investita).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere nenumaratele oferte primite (nenumarate adica n-au existat) si evolutia pietei, m-am gandit sa cobor pretul.

Deci, pret nou 3000 EUR. Sau schimb cu masina mai mica sau moto enduro-touring. Diferenta de care spuneam initial nu mai e un criteriu necesar pt schimburi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca valabil.

Am fost la Augsburg pentru o citire de coduri si am gasit asa:

- senzor turatie (ABS) dreapta spate, semnal intrerupt / scurt circuit - nu stiu daca e chiar senzorul sau lipiturile de pe placa aferente acelui senzor

- senzor temperatura lichid racire, lipsa semnal - si-a revenit, dar am si sonda noua cumparata, trebe doar montata

- ventilator senzor temperatura climatronic - uneori nu porneste, vreau sa incerc sa-l curat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg eu gresit sau s-a ajuns ca o astfel de bijuterie turbo de 193 CP sa nu se poata vinde la 3000 de euro ????? :-[:-\ :-X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inteleg ca o masina din 98 cu peste 200.000km se vinde cu 3000E.

No offence dar asta e adevarul!Chiar daca e o masina f.buna,f.bine pastrata si ce e cel mai important are carte de service,din pacate e criza are 12 ani si o caruta de km.Daca as avea bani..as lua-o eu(desi e breack si am zis ca nu mai vreau )!

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci inseamna ca a mea valoreaza cit o tuse seaca  :angry9:

Asta e, ce sa fac, o sa o pastrez pentru nepoti  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu pentru copii  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e deschiderea pentru o discutie care poate sa ajunga foaaaarte lunga, pt ca sunt sigur ca fiecare ar putea aduce nenumarate argumente in favoarea punctului de vedere propriu. Nu stiu, insa, daca ar aprecia administratorii sa purtam discutia pe topicul asta :)

Rationamentul meu a fost bazat pe 2 factori: preturile pe piata si cheltuiala proprie.

Dpdv al cheltuielii proprii, stiu ca in teorie nu ar trebui sa fie un factor, dar sa fim seriosi, oricine vinde o masina are in vedere si asta. Situatia e urmatoarea: am dat 3300 EUR pe masina care statea pe loc de ~5-6 luni, am mai dat ~500 EUR pe consumabile plus inca niste piese, am folosit-o 7 luni. La pretul pe care il cer in momentul de fata, imi asum ca pierdere costurile pieselor plus o suma pentru uzura adaugata in 7 luni. Pe scurt, o vand mai ieftin decat am cumparat-o, dar intr-o stare mai buna, per total. Iar cumpararea a avut loc tot in perioada de criza, deci pretul deja era scazut.

Dpdv al preturilor pe piata, la noi nu prea am vazut sa se vanda modelul asta. Am vazut ca s-a vandut un diesel al colegului fffff (sper ca atati f erau :) ), care daca s-a dat la pretul cerut pe forum, inseamna ca probabil si eu ar trebui sa cresc pretul (nu e un comentariu malitios sau critic, doar o constatare). Pe langa asta, un search pe mobile.de astazi pentru masini similare gaseste ~30 de exemplare. Chiar luand in calcul cele mai ieftine 2 (~2000 EUR), daca adaugam taxa de ~2000 EUR ajungem la un pret mai mare, iar asta facand abstractie de restul de costuri pentru aducerea din Germania. Urmatoarele masini de pe mobile.de pornesc de la ~3000 EUR si urca. In final, un search astazi pe Autovit pentru masini fabricatie minim '98, minim 170 CP (presupunand ca in 12 ani 23 din ei au mai murit), inmatriculate, maxim 3000 EUR gaseste un Fiat Seicento de 1100 CP (cel putin interesant  :D) si un Hyunday Sonata 2007 avariat, unde avariat inseamna scurtat cu cativa cm buni.

Cam asta a fost rationamentul prin care am stabilit eu pretul, iar mie mi se pare unul rezonabil. Intr-adevar, masina mai are unele probleme (expuse, nu o sa intru in discutia cu ce costuri mai apar atunci cand se cumpara o masina cu hibe pe care avnzatorul "a uitat" sa le mentioneze), iar asta ma face si pe mine sa ma gandesc daca pretul e corect, dar, pentru moment, eu asa il consider.

Ca sa inchei, si sa fiu sigur ca nu exista neintelegeri, nu ma cert cu nimeni, e doar o discutie civilizata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceea ce am vrut eu sa reliefez este ca termenul de "bijuterie""este valabil doar pentru cunoscatori!Restul populatiei care isi cauta o masina(oricare)intelege exact ceeea ce am scris eu!Si asta e cruntul adevar!Oricum pretul asta(daca masina nu are si alte bube)este unul mai mult decat decent!

PS.Nu am vrut sa jignesc pe nimeni cu aceste posturi.Am vrut doar sa imi expun parerea.Daca cumva se simte cineva lezat de afirmatiile mele,imi cer scuze,si rog un mederator sa stearga posturile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect de acord. Asta am realizat si eu si banuiesc ca atunci cand / daca se va vinde, va ajunge tot la cineva care o va lua din pasiune si nu din motive rationale. Pt ca intr-adevar, motive rationale pentru a cumpara masina asta mai greu se gasesc, stiu cat le-am cautat si eu cand am luat-o :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@daann... dupa parerea mea e bine ca are peste 200 000 km. Cine o cumpara o poate calca linistit, masina avand rodajul facut !! ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina s-a vandut, ramane in Bucuresti.

Felicitari noului proprietar si multi km fara probleme :)

Multumesc tuturor pentru aprecieri si ajutor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.