Posted 3 Nov 2009 · Report post Buna Ziua.Am si eu o nedumerire.Vreau sa schimb uleiul singur la masina mea v40 1.9 di 85 kw 2001 si am crezut ca imsul care il am eu se potriveste,dar acum imi dau seama ca e diferit.Poate imi spune cineva ce fel de imbus este si ce marime ca sa pot cumpara unul.Va multumesc anticipat.Sa traiti bine!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2009 · Report post Mai exact ce cheie imi trebuie pt surubul de la baia de ulei.Multumesc!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2009 · Report post Eu am V40 benzina si nu este cu imbus La mine este cu cheie de 17 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2009 · Report post La mine sigur e un fel de imbus dar ce am eu nu se potriveste,e altceva decat hexagon Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2009 · Report post la mine se baga mecanicu si schimba,da dc te bagi si tu sub ea o sa vezi cu ce cheie iti trebuie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2009 · Report post este ca un imbus dar este patrat...eu folosesc un maner de la o clanta veche (are bara aia cu sectiune patrata) si in prelungire o teava si asa desfac de fiecare data cand schimb uleiul...iei o clanta si folosesti bara cu sectiune patrata care face legatura intre cele doua manere si limba care tine usa inchisa...sper ca am fost coerent... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2009 · Report post Iti multumesc din suflet ,cred ca o sa mearga de-si pare comic cu clanta de la usa.Ha Ha Ha super!!!!!!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2009 · Report post sigur merge...eu am schimbat uleiul pana acum asa de vreo 5 ori.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2009 · Report post si uite asa ajungem la mosor.... ca multi dintre noi suntem daci..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2009 · Report post Atentie mare la manevra cu clanta deoarece mosorul va avea tendinta sa reovalizeze patratul in hexagon si aici lucrurile se vor complica deoarece bara longitudinala care iasa din pinionul de siguranta aflat la capatul baii de ulei si foarte aproape de cele doua supape de siguranta care regleaza presiunea din baie se va toci si atunci risti sa pierzi atat uleiul din baie cat si garniturile mosorului care crede-ma nu sunt deloc ieftine.....sper ca voi fi inteles!..Succes !! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2009 · Report post Cam multa caterinca pentru perioada asta cu gripa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2009 · Report post tu cred ca nu sti unde ai mosorul la masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2009 · Report post Atentie mare la manevra cu clanta deoarece mosorul va avea tendinta sa reovalizeze patratul in hexagon si aici lucrurile se vor complica deoarece bara longitudinala care iasa din pinionul de siguranta aflat la capatul baii de ulei si foarte aproape de cele doua supape de siguranta care regleaza presiunea din baie se va toci si atunci risti sa pierzi atat uleiul din baie cat si garniturile mosorului care crede-ma nu sunt deloc ieftine.....sper ca voi fi inteles!..Succes !!Profund... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Nov 2009 · Report post Eu am V40 benzina si nu este cu imbus La mine este cu cheie de 17 Si la mine la fel la baia de ulei cheie de 17, iar la cutia de viteza e aceiasi cheie cu cea de la gama RENAULT, adica daca ai un prieten pe la service iti poate da cheia pentru 30 de min. NU dureaza mai mult Multe Succesurii!! ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Nov 2009 · Report post Va multumesc pt. toate sfaturile pe care le-am primit.Am reusit sa gasesc cheia aceia pt. schimbat uleiul, este o cheie de 8 patrata,si l-am schimbat uleiul cu succes.Va doresc bafta!!! Share this post Link to post Share on other sites