nickdmx

engine system required

43 posts in this topic

am vrut sa zic tot bordul inclusiv consola (sau cum ii zice) dintre scaune

Share this post


Link to post
Share on other sites

belea

azi dimineata la fel

ma duc iarasi la service

Share this post


Link to post
Share on other sites

SWM, CEM. Ce sunt astea?

Daca ma duc la service aia stiu ce e aia de la SWM la CEM ?

Imi poti spune unde sa incerc?...... cineva care a mai avut problema si a rezolvat-o.

Multumesc :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tizule iar vorbesti codat mah ?

SWM=steering wheel module

CEM=central electronic module

Problema la tine este de electronica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa mergi la orice service tre sa mergi la Volvo sau la unul care sa aiba macar un tester pentru masina ta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok

maine sun la Volvo sa fac o programare.

multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca la mine problema s-a remediat singura. Nu-mi mai apare mesajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la Primus, s-au uitat baietii au curatat pe la CEM-ul ala, auzis ca este capacul spart si din cauza asta intra umezeala  ;) acolo la contacte, au mai ,,studiat" ei vreo 2 ore si mi-au zis ca trebuie urmatoarele piese:

- calculatorul  :-[:-[

- radiatorul    ???....... nu stiu ce legatura are cu treaba de electronica

- alternatorul  :-[

              ............. si parca mai e ceva

Daca vezi devizul de constatare  te ia inima direct................. vreo 200 milioane.

Nu-ti vine sa crezi

o sa scanez devizul ala si-l pun aici  . Multumesc mult pt. informatia cu CEM-ul pt.ca ei barcaiau pe langa masina ca blondele la saorma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e CEM-ul busit e nasol ca e una din componentele care nu merg luate de la demontari

Share this post


Link to post
Share on other sites

@K

CEM-ul este in habitaclu si nu are nici un capac, cred ca tu zici de ECM care se afla la motor(in dreapta cum te uiti la motor) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fii de la orice, oricum sa ne spui si noua ce ai gasit, eu spun ca este de la senzor pedala ambreiaj .

BINGO !!! bogdanG ai avut un fler... De o saptamana mi-a aparut iar mesajul, am pus testerul si mi-a dat senzorul mentionat de tine mai sus. Unde gasesc acest senzor? As vrea original. Cam cat costa ?

ps: Se merita de la dezmembrari? Se schimba greu?

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merita sa-l iei de la dezmembrari pt ca nu stii ce cumperi iar nou nu este o avere (300 RON) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema asta este frecventa la volvo s80,60? offtopic: Cam la ce sa ma mai astept avand in vedere ca am 139k?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu stiu cat de frecventa este DAR este o piesa supusa uzurii mai ales daca mergi numai in oras si tot apesi ambreiajul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAL ALL AM SI EU O PROBLEMA DACA POATE CINEVA SA MA AJUTE DETIN UN VOLVO S60 2003 SI SINGURA PROBLEMA,DACA E MOTORUL RECE ADIKA SA NU SA FI RIDICAT APA LA JUMATE ADIKA 90DE GRADE O TUREZ PESTE 3000 SI MERGE DAR DACA APA ESTE LA JUMATE SI O TUREZ PESTE 3000 IMI DA O EROARE IN BORD ENGINE system required SI NU SE MAI TUREAZA DECAT PANA LA 2500 CHIAR DACA PEDALA E BLANA SI CA SA IMI DISPARA MESAJUL SI EROAREA TREBUIE SA OPRESC MOTORUL SI DUPA AIA MERGE NORMAL ADIKA TRE SA O TUREZ MAXIM 3000 SA NU DEPASEASCA DACA DEPASESTE ACE-IASI PROBL. VA ROG SA MA AJUTATI DACA STIE CAREVA O IDEE VA MULTUMESC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit!. In primul rand NU MAI STRIGA. In al doilea rand folosesti excesiv si inutil litera k. In al treilea rand masinii ii trebuie o diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da o fuga la reprezentanta si vezi ce si cum . Poate fii de la orice .....chiar si de la senzorul pedala ambreiaj .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

ma poate ajuta cineva cu problema aparuta la un S 40 1.6 D 2007 98K ,am facut a doua revizie schimb ulei+filtre de cand am masina la acelasi service de cartier si pe langa mesajul TIJD VOOR REG SERVICE - de revizie , a aparut indicatorul de simbol primul din stanga sus -Fault in car's emissions systems , in treptele 3, 4 masina nu se mai accelereaza de la 2500 turatii abia ajunge la 3000 si atat fara putere. Care ar fi cauza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now