Posted 9 Nov 2009 · Report post Salutare oameni buni!As avea nevoie de o parere de la voi sau daca cineva a mai patit ceea ce am patit eu sa ma ajute cu un sfat.Am schimbat uleiul acum 1000 de km si neavand ce face sambata m`am uitat sa vad daca este la nivel.Surpriza de proportii! Pe joje era o spuma ca de cappucino.Am sters , am bagat joja inapoi crezand ca am mers mai in forja cu toate ca nu s`a intamplat , am desfacut si busonul de sus sa vad daca si uleiul de acolo are spume.Cel de sus era lacrima.L`am sunat pe mecanicos sa`l intreb care ar putea fi problema si el mi`a spus ca mai are un Volvo S sau V 40 la reparat care a avut aceeasi problema de la epuratorul de ulei sau mai bine zis oil trap`ul.Garnitura de chiuloasa nu cred ca ar avea de ce sa fie ciupita deoarece antigelul din vas e lacrima.Daca aveti sau v`ati intalnit cu astfel de probleme v`as fi recunoscator daca m`ati sfatui.Va multumesc anticipat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2009 · Report post Inainte sa schimb OilTrap-ul (anul trecut) - am observat si eu intr-o dimineata asta, la mine. Verifica joja vreo 2 zile la rind si vezi daca mai apare "spuma" - e un fel de condens mai pronuntat, albicios (insa verifica doar cu motorul rece-lasat peste noapte, eventual).Insa eu stiu ca ti-ai schimbat OilTrap-ul parca... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2009 · Report post Eu nu aveam problema asta si nici nu am mai vazut-o, fie infundat sau nu oil trap-ul... Aburii de ulei vin pe sus, sunt filtrati de oil trap si bagati la loc in baie. Ce stiu eu (si i-am zis si lui Ame) e ca atunci cand oil trap-ul e infundat, da presiune CEL MULT pe la joja, nicidecum nu se face uleiul spuma.Amedeo, cand ti-ai luat ultima data compresia la cilindri ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2009 · Report post daca a aparut odata cu sezonul rece-mizeaza si pe condens. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2009 · Report post Clar are apa in el ,si am inteles ca si oiltrapul face condens Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2009 · Report post Nu l-am schimbat Matrixxx ca am fost ,,smecher" sa arunc acum 6l de ulei si un filtru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2009 · Report post Am patit si aceiasi problema numai ca eu am schimbat oil trap-ul.Pana acum s-a intamplat doar o data. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2009 · Report post pai eu zic sa-l schimbi...plus ulei nou... Acum tu faci cum crezi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2009 · Report post Eu l`am schimbat astazi si am pus un ulei pe care vreau sa`l arunc dupa 500 km si in aceasta perioada sa vad daca mai face.Era praf mi`a spus mecanicul.O sa urmaresc sa vad daca mai face cu toate ca nu cred deoarece mecanicul mi`a spus ca o probabila cauza ar fi condensul care se face.Oil trap`ul la Volvo fiind pozitionat cam aiurea , adica mai in fata.La alte masini am inteles ca e mai protejat si din cauza asta face condens mai greu.Asta mi`a spus mecanicul.Imi pare rau de uleiul care avea 1000 de km , dar asta e.Daca nu l`am ascultat pe Matrixxx sa`l schimb la timp...Mecanicul mi`a spus ca nu era foarte praf uleiul , dar daca a intrat apa , clar trebuia aruncat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2009 · Report post sa speram ca ai scapat ! Oricum trebuia sa schimbi OilTrap-ul ala, acum vreo citiva ani nu mai ai grija lui. Mai verifica diminetile astea joja, dupa ce masina a stat peste noapte, ok ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Nov 2009 · Report post Asia o sa fac i-am ,,dat" acum si maine o sa ma uit sa vad ,sper sa fii scapat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Astazi m-am uitat si uleiul este curat .Multumesc pt sfaturi Share this post Link to post Share on other sites