Godfather

New S60 - primele fotografii oficiale

51 posts in this topic

deci.

1.City safety se poate dezactiva. Pornesti motorul, dai de computerul de bord pana scrie City Safety ON, tii apasat RESET 3 secunde si voila, City Safety Off. Daca opresti motorul, la repornire sistemul este default ON.(aviz posesorilor de pe forum :P ) Singura limitare este ca daca ai cam 30 de activari de city safety pe ciclu de pornire de motor, sistemul se dezactiveaza pentru ca mai rau faci masinii si esti un sofer care trebuie sa se tempereze, have a break, have a kitkat.

Gen: Bine ca esti tu destept, hai da cu masina de zid. Nu stau eu in calea fericirii tale.

2. City Safety franeaza din ABS + Placute, nu placute + abs. Deci pe polei este la fel de eficient ca si pe asfalt uscat.

3. Daca masina simte ca te lovesti de ceva, dar tu apesi pe acceleratie mai mult de 30% din pedala, si/sau virezi de volan (cred ca 30 de grade), sistemul te lasa in pace pentru ca te crede pe tine mai destept,

Psihic ajuta soferul care trebuie sa stie ca masina POATE PREVENI un accident, nu PREVINE 100% ORICE accident. Tot psihic, doar daca esti posedat sa iti placa sa dai cu dintii de volan, masina bruscheaza bine la franarea prin City Safety, tocmai sa nu se repete si sa te bazezi pe ea la semafoare.

Nu vorbiti in necunostinta de cauza ... Sistemul e genial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu neg ca e genial, insa io ma refeream la pietoni , nu la city safety.

daca si ala se poate dezactiva, e ok. oricum, tintele sint complet diferite :

pietonii pot veni din orice directie sa intre in fata masinii, radarul care-i detecteaza trebuie sa deceleze intre pietoni si tinte false, si aici ma refer in primul rind la situatia cind iei o curba la 90-100 grd la stinga si in fata , pe trotuar , ai copii care alearga. tare mi-e frica (,) ca te vei pomeni frinat in situatii in care cel din spate nu se asteapta si...priceless

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu neg ca e genial, insa io ma refeream la pietoni , nu la city safety.

daca si ala se poate dezactiva, e ok. oricum, tintele sint complet diferite :

pietonii pot veni din orice directie sa intre in fata masinii, radarul care-i detecteaza trebuie sa deceleze intre pietoni si tinte false, si aici ma refer in primul rind la situatia cind iei o curba la 90-100 grd la stinga si in fata , pe trotuar , ai copii care alearga. tare mi-e frica (,) ca te vei pomeni frinat in situatii in care cel din spate nu se asteapta si...priceless

Da dar parca nu mai intra peste viteze de 30Km\h.

Asta daca voiai sa zici ca iei o curba de gradul ala in viteza, deci in cazul ala nu "se baga"

Daca iei o curba dinaceea la viteze sub 30Km\h atunci nu vad ce ai putea pati iarasi, logic ar fi ca si cel din spate sa aiba tot aceeasi viteza daca tu mergi cu <30Km\h intr-o curba, si aici e vb de atentia si timpul de reactie al celui din spate, daca nu e atent da, se poate lasa cu individul in "fund"  :D

Dar overall e un sistem extraordinar dupa parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFF TOPIC total

Un sistem asemanator este la Honda (noul Accord), este atat de genial sistemul incat baietii de la Honda au considerat ca nu e nevoie sa tina pe stoc o bara fata de Accord (una singura in Olanda) pt ca vezi doamne este imposibil sa lovesti masina in fata, ei bine asemenea gandire duce la marirea nr de accidente, nu poti spune clientului ia masina asta ca nu o poti lovi in fata ca te faci de rahat .

A patit asta un cunoscut de al meu si de 3 luni asteapta bara aia .

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Car safety technology, for all its good intentions, has also been theorized to have negative psychological consequences. Some studies have shown that drivers will increase risk-taking behavior as a result of a perception of increased safety. It would be nice to think that people aren't that stupid! The car companies themselves point to the obvious fact their technologies are most effective when used with an alert, responsible driver."

Honda Acord si Legend (09) ofera CMBS (Collision Mitigation Breaking System)...numai pe anumite motorizari..."la pachet" contra ceva mii Euro

Mercedes (S Class/E Class) ofera DISTRONIC PLUS..."la pachet" ..cam 2.200 Euro

Volvo XC60 include City Safety...standard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bun sistem de evitare a coliziunilor este soferul, suedezii nu cred ca au conceput city safety pentru copii care se joaca printre masini, cai, carute, etc. Ochii-n 4 si piciorul jumatate pe frana  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Car safety technology, for all its good intentions, has also been theorized to have negative psychological consequences. Some studies have shown that drivers will increase risk-taking behavior as a result of a perception of increased safety. It would be nice to think that people aren't that stupid! The car companies themselves point to the obvious fact their technologies are most effective when used with an alert, responsible driver."

Honda Acord si Legend (09) ofera CMBS (Collision Mitigation Breaking System)...numai pe anumite motorizari..."la pachet" contra ceva mii Euro

Mercedes (S Class/E Class) ofera DISTRONIC PLUS..."la pachet" ..cam 2.200 Euro

Volvo XC60 include City Safety...standard.

Si Volvo are Collision Warning with Break Support, in curand pe S60 si cu pedestrian break in acealsi sistem. Mai intai un warning , dupa care actioneaza. O sa explic mai tarziu cum functioneaza.

City Safety e bonus ;)

Mie mi se pare culmea cum puteti sa spuneti

Cel mai bun sistem de evitare a coliziunilor este soferul,

Si in acelasi timp tot soferul este motivul pentru care s-a inventat asa ceva, si airbagul, si clima, si servodirectia si masini scumpe si masini ieftine, si biciclete, si locuri de parcare, si malluri cu parcari subterane, si garaje foarte scumpe la subsolul blocului, si spalatorii fara atingere, si spalatorii rapide, si produse de curatare, si covorase de cauciuc,

nu cred ca au conceput city safety pentru copii care se joaca printre masini

Corect, nu au inventat city safety pentru pietoni, ci pentru secunda de neatentie pe care o putem avea cu totii. Pentru pietoni au scos altceava in premiera pe S60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Credeam ca nu o sa ne arate multe parti din masina asa cum spuneau in clipurile cu artistu ala orb pana la lansarea oficiala probabil...

Parca nu ma mai incanta chiar asa de mult...am vazut si o mica bucata de scaun fata pasager..parca tot ala de vechiul S60 imi place mai mult

Ce nu imi mai place sunt si vitezometrul si turometrul cu displayul in ele...vad ca e noua gaselnita la volvo...pe scurt parca nu prea imi place ideea celor de la volvo in ceea ce priveste designul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceasurile sunt de la noile modele Volvo si sunt foarte utile, totul intr-un singur loc, oricum alte modele au direct display LCD color care simuleaza turometru si vitezometru asa ca ne multumim cu asta ;D

Pana nu o vad in carne si oase nu comentez .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda...stiu ca face parte din noua tendinta volvo...am obs atat pe S80 cat si pe XC60...nu zic ca nu sunt utile,dar nu imi place dessingul...as fi preferat un mic display intre ceasuri eventual

Share this post


Link to post
Share on other sites

ba ce carcotasi sunteti i-ati si gasit defecte....sa va vad dupa un test drive ce mai ziceti.....

Eu unul sunt mandru de s60 asta ...arata foarte bine si daca o sa vina cu un pret sub rivale...va fi un succes enorm...va rupe in 2

Fac si un pariu!!!

pt Andy.....

cate bucati preconizati sa vindeti in 2010 sau 2011? (nu stiu de cand e available)

si daca aveti comenzi platite pt masina asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot pt Andy.ro eu ma ofer timp de o saptamana (zi lumina)  sa plimb noul s60 prin Bucuresti (moca fara sa fiu platit)....cu o camera video montata ca sa vezi ce impresie o sa faca (mai nou se fac si astfel de teste)...dar cel mai important ...sa creasca vanzarea.... ;D ...doar sunt gata sa pariez ca se vinde foarte bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex,

Sunt cel putin trei posturi in care se vorbeste despre noul S60..inchidem si noi 2 din ele ? ;D

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemele cred ca sunt f bune si a fost o idee buna sa le implementeze.

In bucuresti insa, in afara de City Safety si ala doar pentru masina din fata..... nu stiu cat o sa fie de eficiente.

Sa nu uitam la cat e de aglomerat si ca in general sunt f multe masini parcate pe treceri de pietoni uneori si masini mari, iar acele sisteme nu cred ca vad si dupa colt.

Nu stiu pe ce tehnologie se bazeaza insa ..... nu cred ca pot sa vada un pieton "inteligent" care tocmai se pregateste sa se arunce pe trecerea de pietoni camuflata de o masina mare.

Si inca una.... la cat de dezordonati sunt pietonii nostrii..... s-ar putea sa franeze tot timpul.

Astea sunt sisteme pentru tarile civilizate.....  in Bucuresti..... o sa trebuiasca dezactivate.

Oricum.... bravo volvo. City Safety mi-ar fi fost si mie bun cand am intrat in cel din fatza...... si nu mai dadeam banii pe un far nou.

Eu zic ca isi merita banii. Te salveaza cand nu esti tu atent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu se pune problema de a vedea "pietonul dupa colt". sistemul reactioneaza doar mai repede decat soferul - cu atat mai mult, daca soferul se uita dupa ceva fusta in alta parte...

si city safety presupun ca va fi ca si la xc60 inclus in pret, adica standard la toate modelele, asa ca nu poti spune ca isi merita banii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta vede sistemul

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut si eu azi acest topic. poze cu noul s60 vazusem de ceva timp si sper ca nu deranjez pe nimeni daca imi spun parerea :

e groaznic. e chiar mai urat decat mondeo pe care se bazeaza. asemanarea cu mondeo e mult prea evidenta, linia laterala si inaltimea colosala a spatelui monstruos o dau de gol

partea din fata arata ceva imaginatie, interiorul si dotarile sunt un pas in fata zic eu , si imi place

nu pot intelege de ce spatele e atat de inalt si hidos....vazuta din spate se vad bratele suspensiei...chestia asta mi se pare normala doar la tot-terenuri cu garda la sol maaaaare in nici un caz la clasa medie de lux.

in sfarsit, fiecare cu gusturile lui. din gama actuala, doar s80-ul mi se pare a fi caracteristic volvo, urmat de c30 si s40.....restul sunt de umplutura iar s60-ul e pe lista masinilor pe care le-as lua mult sub c-class , a4, serie 3.  ba chiar prefer un passat cc , lexus is...ati inteles ideea, orice altceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ai vazut doar pozele, in realitate arata altfel,adica foarte bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci stai sa inteleg :

Dar nu trebuie uitat totuÅŸi că S60 a fost proiectat în Suedia, inclusiv cu ingineri de la Ford.

E doar o baliverna tipica site-urilor romanesti sau e adevarat ?

Ce %#@&^$ ^#@# cauta numele Ford acolo ? Sa nu imi spuneti ca si pe asta vor exista piese FoMoCo ca tot ma tai  8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Pe dinafara, din poze, mi se pare ca seamana cu noul Megane. Iar usile seamana a Audi. Iar spatele e Mondeo tunat. Interiorul pare OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now