Guest aura77

Ajutor. S40 -2007

65 posts in this topic

Buna ziua,

Am un Volvo S40 din 2007 cumparat recent.Problema este ca dimineata cand porneste se aude o bataie ciudata parca ceva este infundat si pana se incalzeste apa parca merge cu recul ,infundat .Parca nu se alimenteaza.(Doar Dacia cand era motrul rece facea asa)Cateodata se simte asta dar foarte usor si la viteza mare.

Mentionez ca nu se aprinde nici un bec in bord si masina prinde viteza ,motorul la relenti sta la 900 turatii deci nu sunt alte probleme .Deasemnea cand este frig afara si motorul este rece parca are si un miros specific.In rest nu scoate fum  ,deloc.

Ce ar putea fi?

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Ehh! Fie chiar si Volvo ,asta nu inseamna ca odata ce vrei sa il cumperi nu ar fi trebuit sa il duci la reprezententa sau la un atelier cu oameni priceputi  sa spuna ce si cum legat  de  motor,mecanica etc.Cum faptul este consumat  macar acum poti face asta ,ca dupa aceea sa tragi concluzia ce are intradevar.Citi km are  ,de unde provine ,citi propr. a avut?Nu este asa usor de dat un verdict ,problemei tale.

  Bine ar fi fost sa fi gasit forumul inainte sa cumperi masinuta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off daca ati sti de cate ori pe zi imi  repet acest lucru .Exact cum le repet elevilor mei ,in anul I de studiu al limbii engleze,  verbul "To Be ".(de 10 ori pe ora)

Am sa va spun toata povestea.

De vreo 2 ani imi doream o masina  si am hotarat .Vreau Volvo S40.

Am cautat in momentul in care am avut bani si am gasit asta.

S40 2007,90000 km, adusa recent din Belgia.

Pret final 10900.

Bun cumparat si la o saptamana(in octombrie) ma duc la Volvo -Reprezentanta Timisoara.

Intre timp eu am simtit ceva in neregula.La motor rece masina tremura  ,pana se incalzeste are un miros specific.,si se ineaca pana depasesti 2000 ture.Innecul se simte usor si la viteza  foarte mare.

La Reprezentanta surpriza.Dupa diagnoza mi se spune ;Filtrul de particule blocat ,pompa de aditiv -defect mecanic.(Am si foile de la diagnoza)

Eu intreb ; Pai atunci cum de se tureaza masina merge (am mers max 190 km h) 4000 ture fara probleme si de ce nu apare nimic in bord .Raspuns :Ridica din umeri.

Km reali mai spun ei 142 000.

Pentru ca mi-au facut un pret de fantome,am incercat si alti mecanici.Am schimbat kitul de distributie ,filtre ulei.

Problema persista .Masina tremura si se ineaca pana se incalzeste motrul .Tremurul se simte si dupa aceea dar mai usor.Mecanicul de azi imi spune .Probleme cu ambreiajul iar  tester-ul lui arata la fel filtru de particule cu probleme si ceva cu un senzor de presiune.

Problema este .Daca ma duc la reprezentanta aia mi-au spus clar schimbat filtrul si pompa de aditiv cu vas cu tot(70 mil lei vechi)Nu-i am acum bineinteles.Unde sa ma duc.Unii spun daca ar fi filtrul masina nu s-ar accelera ,nu s-ar tura .Nu este cazul.

Repet masina merge excelent in rest .Porneste la prima cheie.

Daca merg asa cu ea ... risc sa fac altele.De ce nu se aprinde nimic in bord.

Sunt disperata .Mi-am dorit masina asta din suflet si s-a dovedit cea mai mare dezamagire!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oof, imi pare rau sa spun asta, dar masini diesel an 2005-2006-2007 cu kilometri putini sunt o teapa clasica, mai ales in romania. Nu-si cumpara nimeni pe afara o masina diesel, mai ales din gama premium ca sa mearga doar in weekend cu ea, cei care si-o cumpara trag de ea cat pot si cand incep sa pice primele piese serioase o baga la vanzare. Filtrul de particule ar trebui sa se curete singur, trebuie gasita cauza pentru care s-a infundat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Mda cam asa este .Dar totusi clasa Premium ,la 140000 sa se strice ca o Dacie.

Sotul meu are un Opel Astra H pe care l-am cumparat din Germania in 2007 avea atunci 92000 km si an de fabricatie 2004.,si care acum are 160 000 deci vreo 70 000 rulati in Romania care nu a cerut decat schimb de ulei si distributia in tot acesti ani.Este adevarat nu se poate compara la confort...dar cred ca acum as da confortul pe fiabilitate.Masina  mea nici macar nu fusese inscrisa in Romania Era adusa de  cateva zile cand am cumparat-o eu ,mai precis pe 30 septembrie.Asa deci ,nici nu mai stiu ce sa cred.Eu sper ca o sa rezolv problema si ca ma voi putea bucura de ea .Eu merg mult cu masina si vreau sa spun ca momentan nu am curaj sa ies cu ea din oras(plec tot cu opelul).Daca raman cu ea pe drum ce dracu fac.......... Ma uit la ea  ca la tablou.

Tocmai ca era din clasa Premium cred ca as fi cumparat-o si daca as fi stiut ca are 140000.

Si dilema mare este de ce nu arata nimic in bord.?????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea, dar nu garantez, ca o forja sanatoasa sa declanseze regenerarea la filtrul de particule, desi n-am diesel si la volvo nu stiu cum functioneaza, cu postinjectie sau alfel. Probabil o sa-si dea cu parerea si cineva mai avizat ca mine.  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  S40 /2007/90000km dar ce capacitate are ?.Inteleg ca esti din Timisoara.Masina diesel este f. fiabila si doar in Romania daca s-a bagat motorina de pe oriunde, posibil sa ii creezi probleme inutile. Este de tot risul o parte din motorina de la pompe la unele benzinarii ,daramite altceva!Am sa incerc sa te ajut cu vreun sfat util daca stiu .

    Legat de DPF(filtru particule) este o mica chestie  in ceea ce priveste curatarea lui.

  Pe vreme rece trebuie atinsa temp optima de mers a motorului 89-92grade(temp apei) ,sa zicem ,dupa care trebuie mers cam 20 minute continuu pt a se reface filtrul si a se arde reziduurile,particulele din filtru .Asta daca ar fi 80% incarcat de particule  si ai avea mesaj pe bord.Cam asa se zice cu alte cuvinte in manualul de exploatare al autoturismului.

    Nu ai insa mesaj pe bord  dar ar fi bine sa incerci totusi ,sa faci un drum de 20-30 min  ,viteza  constanta ,sa vezi ce si cum .Pui si niste  motorina premium.

       

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motrul este de 2.0, .Am pus motorina ecto de la Luk oil.Am pus de pe toate partile si nimic.Dar intr-adevar nu-mi afiseaza nimic in bord.Am mers chiar mai mult cu masina constant Am deja vreo 3000 km de cand  o am.Vreo 1500 facuti in afara orasului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au incercat cei de la reprezentanta o regenerare fortata prin soft ? Intr-adevar, DPF-ul se curata prin post-injectie, dar mai exista un rezervor mic de aditiv, care trebuie umplu la un nr. de km (in jur de 40.000), si ulterior masina resoftata. S-ar putea sa nu fi facut fostul proprietar acest lucru, si de-aceea sa existe acum probleme.

Incearca si la Iatsa Brasov, sunt mai destoinici baietii acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca este de la filtrul de particule pentru ca si eu am aceeasi problema dar nu am filtru de particule.Masina mea a facut asa de noua, am fost cu ea in service la reprezentanta si nu au gasit problema ramanand sa merg cu ea pana se agraveaza ca sa o poata descoperi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca  filtrul de particule este blocat peste 80% motorul va fi restrictionat undeva la 3000 RPM, deci iese din calcul. Eu am avut problema asta la un motor de 1.6 si nu se mai tura deloc. drumurile scurte mai ales pe vreme rece sunt de obicei cauza acestor probleme si de aceea este recomandat un drum mai lung cum spunea cineva mai devreme as zice eu saptamanal; probabil si motorina e de vina dar nu bag mana-n foc .

atunci cand am luat masina in foaia cu intervalul reviziilor filtrul de particule trebuie schimbat la 120000 KM. 

post-1831-12877869691111_thumb.jpg

US6666020.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,stiti ca problema este ca nu afiseaza nimic la bord.Daca ar lipsi aditivul nu ar trebui sa afiseze in bord?

Cei de la reprezentanta mi-au spus c aau incercat acea regenrare fortata si nu se poate ,dar normal ca ei vor sa-mis chimbe filtrul v-am spus cat costa.

Masina se comporta mai rau ,adica nu se accelereaza constant pana la viteza a 3 dupa aia nu se mia simte.Dar este asa de dernajant .Daca o apesi mai tare adicsa mergi cu ea mai sportiv acest lucru nu se intampla.Dar daca fac pe smechera cu ea la semafor si in fata am pe cineva risc sa-l lovesc pe ala sa-i arat ca sunt smechera :( :( :( :( :(.Ce mai rau se simte cand treci din treapta a 2 a intr-a 3 a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu dispera ca o rezolvi pana la urma.

Motorul ala trebuie sa zboare nu alta, e un motor ff bun.

Acum o mai poti tura si mentine acolo pt cateva secunde ?

Dupa ce faci un drum si e motorul cald cand ajungi acasa, inainte sa o opresti ia tureaz-o asa pe la 4000 si mentine-o putin, cateva secunde, apoi uitate sub masina si vezi daca miroase a incins pt ca ziceai ca se simte cateodata si un miros.

Daca se simte inseamna ca e infundat filtrul, problema e cat de infundat si de ce nu da eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du-te cu masinu' la unguri, la Szeged sau in alta parte, gasesti detalii pe alte subiecte, astia din romania vor doar sa desfaca piesa, s-o scoata din cutie pe aia noua si s-o puna la loc. Nu cred ca e problema asa grava daca nu ti se aprinde nimic in bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare foarte rau pentru ce ai patit si cred ca este un caz foarte bun pentru cei are vor masini bune pe bani putini si mai si cred in km reali. Nu vreau sa poluez acest post insa tare as vrea sa citeasca si cei care imi contesta mie pretul de vanzare al s40-ului meu. Ce sa mai zic, iata de ce nu vand eu masina mea cu 10 000  de euro - si as avea o intrebare pentru detinatoarea topicului care sa-mi clarifice pozitia aici pe forum: Daca ai putea sa dai timpul inapoi si ar trebui sa alegi intre masina pe care ai luat-o deja cu 10900 de euro stiind de problemele ei si una tot din 2007 tot diesel dar cu km reali nu "reali" 30 000 si fara probleme dar la 13500 de euro - pe care ai alege-o???

Mersi mult pentru raspuns si scuze de offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto ,Asa este ,motorul zboara.Masina este super legata si merge super.Singurele probleme sunt cele la care m-am referit. Imi place din suflet masina si chiar am facut o pasiune pentru ea.Dar sunt asa dezamagita cand vad ce probleme imi face.

Am sa fac ce mi-ai spus.

Pentru Cojocaru 27,cred ca pretul mai mare nu inseamna neparat ca masina este se foarte buna.Poti pati si atunci ce patesc eu .Dar daca as fi sigura ca masina este fara probleme nu as ezita as plati mai mult fara discutii.Oricum si asa ma costa destul ,si nici macar  nu stiu ce are.

Depinde si de unde cumperi si de ce noroc ai.Daca as fi avut bani nu as fi ezitat nici o clipa . Mi-as fi luat una noua.Dar tot Volvo S 40 ca asta imi place.Sunt pasionata de condus.Am o  programare la un alt service mai tarziu.Daca nici astia nu -mi spun nimic o sa ma reorientez.Oricum multumersc mult de sfaturi ,daca o rezolv va spun si cum 8) 8) 8) 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns si multa bafta cu reparatia, sper sa se rezolve cu bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut tuturor

aura 77

si eu am cumparat un s40 de curand cu 9700 tot din 2007 si inca sunt incepator in ceea ce priveste condusul dar mai ales intretinerea!

De 2 saptamani tot stau pe net, pe forum si caut tot ce se poate sa aflu despre masina. Din pacate eu am manualul de utilizare in olandeză si ma descurc foarte greu.

de cand am citit problemele tale incep sa ma ingrijorez desi s40 meu nu imi face probleme.

m-ar interesa si pe mine cat ma costa revizia la reprezentanta in Timisoara pentru este mai aproape de mine (Tg Jiu) incepand cu distributie si terminand cu placute de frana  (fara sa ma gandesc la testul de diagnoza)!

  vreau sa spun ca, si eu cand am cumparat-o, am fost atat de faÅŸcinat de ea incat nu am mai verificat-o, desi oricum eram paralel.

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu Te-as sfatui daca poti sa mergi in Ungaria( Szeged sau Debrecen). Eu la Debrecen merg cu a mea si sunt profesionisti. Sigur de Oradea este aproape...

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri,

Pentru Pizzi  Nus tiu ce sa zic daca n-ai probleme nu ti le creea singur!!!Ce mi s-a intampalt mie nu este o regula generala.Ai vazut ce am zis de Opel.

O diagnoza de motor a fost 180 lei cu verificari punte fata si spate cu tot.

Nu am idee cat ar cost restul dar cred ca enorm.

Acum sa va spun ca am facu tazi .Am ofst la service-ul unde am schimbat filtrele si pentru ca atunci nu aveau pe stoc pe cel de aer mi l-au schimat azi.Avea pamant in el.S-au minunat aia.Dar nici dupa asta nu s-au schimbat lucrurile.

Insa mi-au propus sa schimb suportul de la filtru de motrina.Eu nu prea stiu ce este dar eu mi-au spus ca daca acela este fisurat atunci masina se manifesta asa cum se manifesta a mea sau mai rau nu porneste. Mi-au spus ca acesta are un capac  de silicon care la mine este imbibat cu motorina.L-am comandat 550 lei cu tot cu filtrul de motrina ca vine la pachet.Desi pe asta l-am schimbat acum 2 sapt.Dar asta sa fie paguba Macar de-ar merge de data asta.Ce ziceti de asta.Sper ca am explicat bine daca nu asta e eu predau engleza.Cam greu cu tehnica asta .Oricum de cand cu pasiunea pentru masini am mai invata catre ceva.

Fac haz de necaz acum.. :-X :-X :-X :-X :-X;) ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aura, sincer, du-te in ungaria cu ea la o diagnoza, astia din romania cand nu stiu ce are o masina nu recunosc,  baga un diagnostic din burta si dup-aia se spala pe maini. Daca masina are erori e imposibil ca dupa o diagnoza corecta sa nu se gaseasca cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.autoscan.ro/PPC__Echipament_diagnoza_Volvo.htm....

  Risti bugetul cu niste bani si apoi metodic ,ca esti profesoara ,nu ai decit de urmat  instructiunile in folosirea acestui mic gadget ca sa vezi ce si cum cu masinuta ta.In cazul defavorabil cind nu vei avea erori la diagnosticare ,abia atunci  sa faci acea excursie la service.Iti va fi de folos acest mic tester in viitor.Si intr-un caz  si in celalalt bani tot dai . Sotul  tau  nu are ceva veleitati tehnice  sa iti dea o mina de ajutor!

    Bafta!  sau Good Luck!  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.autoscan.ro/PPC__Echipament_diagnoza_Volvo.htm....

   Risti bugetul cu niste bani si apoi metodic ,ca esti profesoara ,nu ai decit de urmat  instructiunile in folosirea acestui mic gadget ca sa vezi ce si cum cu masinuta ta.In cazul defavorabil cind nu vei avea erori la diagnosticare ,abia atunci  sa faci acea excursie la service.Iti va fi de folos acest mic tester in viitor.Si intr-un caz  si in celalalt bani tot dai . Sotul  tau  nu are ceva veleitati tehnice  sa iti dea o mina de ajutor!

    Bafta!  sau Good Luck!  :D

Wooo, daca vrei code reader iti aduc eu la sfert de pret si care merge pe S40\V50, e testat de catre mine si AVX si Rebelu la intrunire, e cam 30 de lire pe ebay din anglia deci nu 6 mil.

Singura diferenta e ca PPC poate sterge si erorile de ABS si airbag-uri.

Si daca vrei am gasit si kit complet de aditiv pentru filtru de particule pentru motorul 2.0D, contine bidon cu aditiv, scule necesare de umplere, furtun, instructiuni tot ce vrei, doar indemanare sa ai sau un prieten mecanic. La reprez iti cere cam 7 mil pe umplerea lui, eu ti-l pot lua din anglia cu 65 de lire total cu tot cu transport adica in jur de 300 de lei.

Bineinteles original Volvo, doar Volvo face aditivii aia.

Asta daca afli ca sigur e de la aditiv sau ceva de genul ( dar nu cred ), altfel nu are rost sa dai banii pe el.

Si cu code reader-ul, e o idee buna, eu tot am zis ca imi iau dar tot cheltuieli am avut si probleme la masina NU  ;D ;D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Nu mai bine il imprumut eu!? :D STERGE TOT nu doar ce spui tu..Pacat ca nu locuieste in Buc. Eu mai am nevoie de el ca sa ma pot lipsi o per.

  .Sigur se vede ca esti comerciant abil  :D

In fine tu stii mai bine..

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Nu mai bine il imprumut eu? :D STERGE TOT nu doar ce spui tu..Sigur se vede ca esti comerciant abil  :D

  In fine tu stii mai bine..

Pai de ce nu ai spus asa de prima data :D

Nu sunt comerciant ca nu castig nimic din ce va aduc voua pe ebay, in afara de cola cea rece :D.

Am facturi la toate produsele daca vrea cineva sa verifice. Sa nu credeti ca castig bani din "adusul" de pe ebay, da de unde, aduc doar pt membrii clublui, mie personal si inca catorva prieteni in rest nu.

Am o firma de webhosting, de acolo pot sa zic ca fac ceva bani, nu din eBay  ;D ;D, eu cu ebay-ul doar ajut pe cine pot cum pot.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now