Posted 12 Nov 2009 · Report post Nu mai bine il imprumut eu!? STERGE TOT nu doar ce spui tu..Pacat ca nu locuieste in Buc. Eu mai am nevoie de el ca sa ma pot lipsi o per. .Sigur se vede ca esti comerciant abil In fine tu stii mai bine..Daca tu crezi ca Roberto face "afaceri" aici, te inseli. Se pare ca nu ai aprofundat forumul si nici nu ai citit acest toipc de la inceput. O "Cola rece" este un pret pt. tine? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2009 · Report post Roberto este filantrop cu noi!! Eu propun canonizarea lui ...si doar peste 100 de ani, sper, sa se realizeze, caci pana atunci, avem nevoie de el!! @aura77 sper, sa reusesti pana la urma remedierea tuturor problemelor la masina ta, si sa ne dai cat mai curand, aceasta veste buna!! Succes, rabdare si incredere!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2009 · Report post Ma pun sa scot toate facturile ? Dar le verifici singur ! eu nu te ajut Ai chef sa le citesti pe toate si sa convertesti in lei ? HahahahaMai sunt unii care mi-au lasat in plus ceva banuti, de ex daca produsul era 90 de lei mi-au depus 100 si intotdeauna m-am oferit sa le returnez restul inapoi dar nu au dorit. Eu acea contravaloare denumita "cola rece" as putea-o pune la cheltuielile mele care ar fi "plicuri rezistente la soc in care ambalez produsele ca cele cu care vin din anglia nu mi le accepta posta", "timbre in cazul in care trimit ca si plic, la produse micute", "benzina pana la posta ( 7km dus 7 intors ) ca eu stau in afara Aradului", "timp pierdut", "favorurile pe care trebuie sa le fac postasului ca imi pune coletele pe gratis, altfel aici as putea pune si costurile de trimitere, dar ca am o "pila" cam la 80% din voi vi le-am trimis pe gratis cand era amicul meu de servici".Cei care vor cu FanCurier, eu merg pana in partea cealalata a Aradului ( aprox 12-13km ) ca acolo au sediul.Ce zici ? Ma fac bogat de pe volvo-club ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2009 · Report post Roberto, eu nu zic decat ca esti un tip de nota 10+990. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2009 · Report post OFFF !!!Cum luati voi numai partea negativa a unui raspuns si il intoarceti pe toate fetele... Chiar luati totul asa la rece?!!...Nu ca m-as lauda dar i-am dat cuiva dupa forum VIDA sa incerce sa isi rezolve cite ceva.Am dat bani pe el dar eu facindu-mi treaba efectiv l-am donat si m-am bucurat ca omul a fost multumit ... Am citit despre multe lucruri bune facute de Roberto, de cit de mult ajuta forumistii in necaz cu una alta ,legate de masinutele lor.. Cred ca mai bine am sa citesc si sa nu mai comentez nimic ca deja am fost inteles gresit odata de cineva f. vechi dupa forum. Nu ma supar pe cineva dupa forum dar mai bine ma ocup de masinile mele ... Poate modul meu de comunicare este indoielnic pt unii.De cind ma stiu am incercta sa ajut nu sa dau in cap cuiva.Doamne ajuta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2009 · Report post OFFF !!!Cum luati voi numai partea negativa a unui raspuns si il intoarceti pe toate fetele... Chiar luati totul asa la rece?!!...Nu ca m-as lauda dar i-am dat cuiva dupa forum VIDA sa incerce sa isi rezolve cite ceva.Am dat bani pe el dar eu facindu-mi treaba efectiv l-am donat si m-am bucurat ca omul a fost multumit ... Am citit despre multe lucruri bune facute de Roberto, de cit de mult ajuta forumistii in necaz cu una alta ,legate de masinutele lor.. Cred ca mai bine am sa citesc si sa nu mai comentez nimic ca deja am fost inteles gresit odata de cineva f. vechi dupa forum. Nu ma supar pe cineva dupa forum dar mai bine ma ocup de masinile mele ... Poate modul meu de comunicare este indoielnic pt unii.De cind ma stiu am incercta sa ajut nu sa dau in cap cuiva.Doamne ajutaLol dar nu te acuza nimeni de nimic, mai glumim, mai una alta.Eu doar am vrut sa lamuresc un lucru si atat.Acum hai sa nu mai poluam topicul si sa revenim la problema pe care o are aura77 cu S40-ul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Nov 2009 · Report post Eu sunt "ajutatul" cu VIDA si in continuare il astept pe Saphirutz sa ma revansez, daca nu financiar, macar moral fata de el. Da' se da ascuns pe dupa plop si ete ca nu apare pe la intruniri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2009 · Report post Eu zic ca amandoi sunteti volvisti adevarati (si V50Saphir si Roberto) si nu isi au rostul astfel de discutii. Vis a vis de ceea ce a scris Saphir eu am inteles ca te-a laudat, Roberto, ca esti un bun negociator, ca te pricepi la marketing, nicidecum nu te-a suspectat de "imbogatire necuvenita", ce naiba. Asta probabil ca l-ai lasat si pe el, cum ne lasi pe toti, cu gura cascata de ce oferte teribil de bune gasesti. Iar referitor la scuzele tale pentru cheltuieli, ai uitat sa mentionezi ce este cel mai important: timpul tau. Asa ca nu e cazul sa dai explicatii. Cine are ceva in cap intelege, cine nu - sa nu iti solicite ajutorul!Iar tu Saphir nu mai lua decizii asa drastice (ca nu mai scrii nimic) caci avem nevoie oricand de un sfat bun.Asa ca fiti buni si dati-va mana peste forum! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2009 · Report post Si tu Alex de unde stii ca de tine era vorba?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2009 · Report post In cazul asta suntem doi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2009 · Report post Of,Haideti mai baieti ,nu va mai certati pentru nimicuri.Eu am scris aici in speranta ca cineva s-amai lovit de aceasta problema si as putea primic ceva sfaturi.Am inteles parerile voastre si va multumesc tuturor.Si nu m-am gandit nici o clipa ca cineva ar putea scoate profit din asa ceva. Deocamdata astept sa primesc acea piesa de care va spunseam de la filtrul de motorina si apoi daca nici de aici nu este ,mi-a iesit la un tester ca ar fi o supapa de gaze. O sa vad si asta .Daca nu ma gandesc serios la un test ori la Szeged ori la Bucuresti.Vreau sa va spun ca atunci cand e cald afara si cand motorul este cald am cea mai tare masina din lume.Face doar cand este motorul rece.Daca o accelerez intr-n anumit mod usor fara sa ajung la 2000 turatii face dar foarte usor.Nu stiu ce sa mai zic.Astept sa schimb vasul acela si va tin la curent.Inca nu mi-a venit.Multumesc mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2009 · Report post Eu iti recomand sa faci o diagnoza la sistemul de injectie, iti recomand un service foarte bun, www.erlendieselservice.ro, nu sunt chiar ieftini dar sunt mai buni decat reprezentanta, sunt experti in motorul tau si cred ca asta e cel mai important .Au Bosch KTS deci iti pot diagnostica masina fara probleme, ba mai mult pot calibra injectoarele etc etc . Tinand cont ca eu sunt din Buc si am auzit de ei inseamna ca sunt chiar buni Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Nov 2009 · Report post putin offtopic...scuzeam observat ca cel putin 2.0D al meu are injectoare Siemens???cel putin dupa codul care era la vedere dupa ce am ridic capacul de plastic al motorului....pompa ce natie o fi?acest Bosch KTS este pt toate natiile de injectoare?LE:ultima intrebare m-am documentat putin...se pare ca merge pt toate natiile... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Nov 2009 · Report post La mine pompa e Denso (Japan). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Nov 2009 · Report post Eu iti recomand sa faci o diagnoza la sistemul de injectie, iti recomand un service foarte bun, www.erlendieselservice.ro, nu sunt chiar ieftini dar sunt mai buni decat reprezentanta, sunt experti in motorul tau si cred ca asta e cel mai important .Au Bosch KTS deci iti pot diagnostica masina fara probleme, ba mai mult pot calibra injectoarele etc etc . Tinand cont ca eu sunt din Buc si am auzit de ei inseamna ca sunt chiar buni Multumesc mult pentru informatie.Dipa ce imi vine piesad ecare spuneamc cred ca este primul lucru pe care o sa-l fac.Mi-a mai sugerat coneva sa verific injectoarele.Este si aproape Timisoara o stiu ,o sa merg fara doar si poate .Maine o sa-i si sun. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Nov 2009 · Report post @blueazimut Bosch KTS (seria 5) este un tester auto care stie toate marcile auto si care in cazul Volvo poate depista erorile stocate, poate face test de rampa comuna la CR, poate diagnostica sistemele AIRBAG si ABS, poate calibra cutiile de viteze automate si evident poate reseta orice eroare, pe romana poate face exact ceea ce face VIDA mai putin partea de programare .@Aura cu multa placere, astept rezolvarea problemei tale. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Nov 2009 · Report post Am sa va spun ce am mai facut intre timp.Am vorbit la Tm acolo unde mi-a spus Bogdan si mi-au spus ca pentru motorul meu nu au softul exact pentru seria motrului meu,dar ca ei pot incerca la fata locului sa vada daca pot face ceva.Eu intre timp tot mai astept suportul pentru fltrul de motorina care nu mai vine.M-am hotarat sa plec la Tm la verificare dupa aceea.Dar stati sa vedeti .De vreo 3 zile masina merge de parca n-ar fi avut nici o problema vreodata.Dimineata la rce sau ziua la cald este acelasi lucru.Merge perfect.Se pare ca se intampla fenomene ciudate.Dar azi mi s-a aprims semnul exclamarii in bord cu mesajul engine management -gestion moteur -reparation urgente.Mesajul era in franceza dar am pus si in engleza.Eu am softul in engleza.Am oprit si am pornit din nou a disparut .Am mai facut vreo 10 km si nu s-a mai aprins.Ce insemana acest mesaj:Stiu sa-l traduc normal ,dar stiti cumva la ce se refera.???? ;) ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Nov 2009 · Report post Necunoscute sunt caile Volvo. Eu apreciez la masina mea ca se "autoregenereaza" singura. Apar tot felul de mesaje (putin importante daca se sting dupa 10 sec.) si merge ca noua. Am incetat sa imi fac griji din cauza lor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Nov 2009 · Report post Incepe sa-i fie frica de "doctor" ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Nov 2009 · Report post It seems so, ;) ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2009 · Report post Cu siguranta ii este frica de doctor, cumva in ultimele zile a fost mai cald ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Dec 2009 · Report post Salutare!!! Vazand ca se vorbeste aici de filtre de particule si desi masina mea este din 2005, nu o sa mai deschid un alt topic, pe care l-as fi "intitulat"..."Am imbulinat-o???sau am dat de dreaq???".Pentru ca nu reuseam sa trec de 2900-3000 ture , dupa 2 "vizite" la tester si mai multe pareri ale "specialistilor" am decis sa schimb debimetrul(pe care nu l-am mai schimbat).La demontare am vazut un furtun ars(topit,copt...etc).Furtunul este atasat de o teava care iese din filtru de particule(la momentul ala nu stiam ce este ala...si nici "specialistii") si merge la un senzor atasat de carcasa bateriei(ce o fi masurand si asta???).Am inlocuit furtunul si acum masina trage bine(cu a 4-a, turatia 4400 , 160 km/h).Acum problema mea...:am cumparat masina cu 75k in bord si cu revizia de 60000 facuta la 66k(la un service oarecare...(nu reprezentanta)...dupa stampila de pe cartea service).In cartea service este scris doar schimb ulei si filtre, nu se pomeneste nimic de aditiv_ul pe care-l foloseste filtrul de particule.Acum am sarit cu vreo 3000 de 100k , in bord nu am avut nici o eroare legata de aditiv, nici pe tester nu se vede nimic despre problema asta(cel putin pe testerul la care am fost eu).Intrebarea "care este"...Cum pot sti daca aditivul a fost completat? sau daca FAP_ul foloseste intradevar aditiv? ,iar daca foloseste si nu a fost pus aditiv de unde a avut pana acum?de ce nu a aparut nici o eroare in bord?Daca a "copt" furtunul ala inseamna ca este pe moarte? Daca vreti si ma puteti "lumina"(macar in parte) ...va si multumesc!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Dec 2009 · Report post Pai simplu, se pune testerul again si se vede nivelul aditivului. Problema este ca este posibil sa nu poti diagnostica modului DPF decat cu un tester Volvo (VIDA DICE) .Oricum daca nu mai ai lichid iti apare eroare in bord . Si inca ceva, acel aditiv nu tine 60k km ci este normat sa tina vreo 120k km, problema este ca poate tine si 30k km daca mergi numai in oras, drumuri scurte + bara la bara . Daca s-a mers cu masina numai la drum lung, s-a mers normal (100-130km/h) si mai ales s-a mers constant atunci nu trebuie completat pana la 130k km . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Dec 2009 · Report post Pai simplu, se pune testerul again si se vede nivelul aditivului. Problema este ca este posibil sa nu poti diagnostica modului DPF decat cu un tester Volvo (VIDA DICE) .Oricum daca nu mai ai lichid iti apare eroare in bord . Si inca ceva, acel aditiv nu tine 60k km ci este normat sa tina vreo 120k km, problema este ca poate tine si 30k km daca mergi numai in oras, drumuri scurte + bara la bara . Daca s-a mers cu masina numai la drum lung, s-a mers normal (100-130km/h) si mai ales s-a mers constant atunci nu trebuie completat pana la 130k km . Multumiri!!! dupa sarbatori ma duc la reprezentanta(cu tester pt volvo...nu pt masini de copii).SARBATORI FERICITE si masini fara probleme!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2010 · Report post @pol: Ai mai aflat ce masoara senzorul din carcasa bateriei? Share this post Link to post Share on other sites