Posted 6 Mar 2010 · Report post @pol: Ai mai aflat ce masoara senzorul din carcasa bateriei?Nu.Doar ca totul este in regula.Nu am nici o eroare si totul functioneaza in parametri normali.Cand am intrebat ce este cu senzorul ala..au dat-o in balarii...ba ca masoara temperatura din FP...ba ca masoara cat de "imbacsit" este FP_ul---masurand de fapt cantitatea de noxe din aerul circulat prin filtru.Asa ca...nu am inteles nimic...si astept sa-mi apara EROAREA in bord ca sa ma duc sa completez aditivul pentru Filtru de Particule.Ce stiu sigur...furtunul ala pleaca din FP si ajunge la senzor,care este fixat pe carcasa bateriei,iar din senzor pleaca un alt furtun care intra inapoi in FP.Deci...circuit inchis si nu este nimic lichid. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2010 · Report post " senzorul " acela fixat pe cutia bateriei citeste o diferenta de presiune: inainte si dupa FP; atunci cand aceasta diferenta depaseste o anumita limita, deci FP devine murdar, comanda regenerarea filtrului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2010 · Report post " senzorul " acela fixat pe cutia bateriei citeste o diferenta de presiune: inainte si dupa FP; atunci cand aceasta diferenta depaseste o anumita limita, deci FP devine murdar, comanda regenerarea filtrului. scurt si la obiect.nu ca "meseriasii" la care am fost eu.MULTUMESC ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2010 · Report post Pe scurt...masina mea, mers numai in bucuresti intre revizii adica....frana acceleratie si iar frana...asa se imbacseste filtrul de particule. Cand am fost sa fac revizia la Brasov era filtru imbacsit aproximativ 83%...deci in concluzie, la masina diesel cu FP trebuie schimbata viteza la cel putin 2300-2400rpm.BV-Buc numai la 3000-3500rpm am schimbat si am venit pe Cheia-Valenii de Munte. Dupa 2 saptamani de mers in Buc am fost de curiozitate la Bv(eram in libere si ma plictiseam acasa:D) sa o pun pe tester iar...cand imi zice mecanicu "mi-ati ascultat sfatul de a merge turat"....deci, recomandarea mea, nu mai tine la consum schimband la 2000rpm la pragul cand iti intra turbina ca asa ti se imbacseste filtrul de particule si risti sa strici si turbina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2010 · Report post Cel mai bine schimbati pana in 2500 rpm atunci cand motorul este rece si panana n 3200 dupa.Daca vrei consum "ia ti Sdi fara suparare" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2010 · Report post Cel mai bine schimbati pana in 2500 rpm atunci cand motorul este rece si panana n 3200 dupa.Daca vrei consum "ia ti Sdi fara suparare" [/quotelol...asa mi-a zis mecanicu, bine...cu o mica exceptie; cand e rece sa nu sar de 2000rpm. Iar cat despre turatia motorului daca e infundat mai mult de 80% nu se tureaza mai multe de 3000Rpm, e o minciuna. M-am confruntat cu aceasta problema si se tura pana intra pe rosu...adica undeva la 215-220km/h Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2010 · Report post lol...asa mi-a zis mecanicu, bine...cu o mica exceptie; cand e rece sa nu sar de 2000rpm. Iar cat despre turatia motorului daca e infundat mai mult de 80% nu se tureaza mai multe de 3000Rpm, e o minciuna. M-am confruntat cu aceasta problema si se tura pana intra pe rosu...adica undeva la 215-220km/h. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2010 · Report post Pai un diesel trebuie fugarit macar 2700- 3000 rpm.DIn cate am auzit pe la meseriasi recomanda schimbarea pana n 2500 , deoarece are loc incalzirea motorului/ceva de genu.Deci daca dimineata ai trecut de 2500 sa inteleg ca vei avea parte de caldura putin mai greu.Deci ramane decizia celui care foloseste masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2010 · Report post Nu nene, daca dai dimineata pe motor rece in ea ii schimbi turbina din 25 mii in 25 mii de km. Asa ca e mai bine sa ingheti putin mai mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Bai nene, eu nu mai citesc ce scrieti voi aici ma, ca o sa ajung sa nu mai ma urc in masina de frica sa nu pice ceva, si daca o sa ma urc o sa stau cu ea in parcare ca nu gandindu-ma la ce turatie sa schimb ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Eu inca n-am vazut motor stricat de la schimbat la 4000, in schimb am vazut motoare daramate de la mers prin oras cu 1500 de ture toata ziua. Fiecare face cum vrea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Haidi bre ca exagerezi, motorul nu se strica nici daca mergi turat nici daca mergi subturat, turbina pica si aia e piesa de schimb Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Serios? Ia da-i tu in guse 4000 de ture dimineata zi de zi cum au fost frigurile iarna asta. Si mai vorbim la vara. Vorbesc de diesel+turbo. Daca pornesti masina o data toamna si apoi primavara e alta discutie. E vorba de folosirea normala a masinii. Sunt nenumarate discutii si avertismente in sensul asta pe forumul nostru si pe multe altele. Nu am inventat eu roata. Dar daca vrei sa te tii gica contra... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post @cristyan85 din partea mea da-i nene in ea cat te tine. Nu trebuie sa te iei dupa ce citesti aici. Faci ce vrei ca e masina ta, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post pai ioooooooo, pa baniiiiiiiii mei, fac ce vreau pac pac ))) Normal ca dau cum imi vine la picior, ca nu am luat-o sa o tin in vitrina...pica ceva ma plang aici, poate mai ajut altii care o sa treaca prin ce am trecut...strangem din fund dam bani schimbam si bagam iar picioru in ea...nu stiu voi dar eu cand stau in scaunu soferului la volvo ma simt "king of my castle" Share this post Link to post Share on other sites