Posted 11 Nov 2009 · Report post Salutare. Am si eu o pronlema. Astazi de dimineata am facut opana urata la roata fata dreapta....Anvelopele pe care le am acum pe masina sunt 205/50 R17 93W.Mergend la un atelier auto mi s-a spus ca nu poate fi vulcanizat sau ceva .... trebuie sa pun alt cauciuc, implicit 2 Bineinteles ca a venit el cu o oferta 300 lei pentru 2 cauciucuri dar sunt 210/45 R17 ....Intrebarea mea este daca stie cineva daca aceste anvelope se pot monta pe jantele pe care le am acum...Multumesc mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Probabil ca ar merge insa e recomandat sa ai aceeasi dimensiune de anvelope pe toate rotile Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Am inteles. Multumesc mult; Deci mai bine dau un pic mai mult, de la cineva de incredere dar sa fie la fel toate.Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Nov 2009 · Report post Eu nu as pune, cele de 45 sunt foarte sensibile la gropi, transmit tot socul in janta si risti sa-ti strici si janta si cauciucul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2009 · Report post Bun, are cineva de vanzare 2 anvelope de vara sau mixte la dimensiunile astea cat mai ieftine? Ce parere aveti despre cele second hand(resapate, reconditionate) ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Nov 2009 · Report post Salutare. Am si eu o pronlema. Astazi de dimineata am facut opana urata la roata fata dreapta....Anvelopele pe care le am acum pe masina sunt 205/50 R17 93W.Mergend la un atelier auto mi s-a spus ca nu poate fi vulcanizat sau ceva .... trebuie sa pun alt cauciuc, implicit 2 Bineinteles ca a venit el cu o oferta 300 lei pentru 2 cauciucuri dar sunt 210/45 R17 ....Intrebarea mea este daca stie cineva daca aceste anvelope se pot monta pe jantele pe care le am acum...Multumesc mult.salutla motorizarea ta constuctorul recomanda urmatoarele dimensiuni pt o janta pe 17 205/50 R17 93W cu sarcina suplimentara (xl) pt cele de vara sau 205/50 R17 93Q/T/H/V cu sarcina suplimentara (xl) pt cauciucurile mixte.ai grija ce cumperi.unul cum ai tu pe masina costa 720 lei pe net.cauta si tu la hala galbena cand intri in constanta cand vii de la medgidia sigur gasesti ceva acolo si in plus pote ca ai sa il gasesti la un pret bun pt ca acum cererea mare este de cauciucuri de iarna.parerea mea e ca ajungi mai ieftin daca iti cumperi un cauciuc identic cu cele de pe masina decat 2 de alt tip.iti doresc succes. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Nov 2009 · Report post Scumpe rau 205/50 r17 astea. Si cand te gandesti ca niste 205/55/r16 sunt la jumatate de pret !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Nov 2009 · Report post Merci mult de tip rechi . Sincer nu m-am gandit la varianta asta care probabil este cea mai otima si ca pret cat si calitatea lor. Asa o sa fac, o sa iau unul identic cu cele pe care le am deja . Cum imi recomandati? Sa mut anvelopele de pe spate, in fata si asta nou si cu celalalt sa le mut pe spate ?Cauciucurile astea Continental Sport Contact2 sunt asa de scumpre doar pentru ca sunt de 17 sau si pentru ca au protectia aia pt janta si etc ... ?Multumesc mult. PS: offtopic Mai am o problema la stopul stanga spate. Nu functioneaza corect. cand actionez pedala frana are tendinta sa se aprinda dar nu atinge intensitatea maxima si se stinge. Cand am fost la revizie le-am spus celor de acolo, au zis ca au rezolvat problema, nementionand care ar fi fost problema, care evident a reaparut dupa cateva zile. S-a mai intamplat cuiva chestia asta? O pot rezolva si singur ? (stopurile sunt cu leduri) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Nov 2009 · Report post uite ca ne-am intalnit azi. ce mica este lumea. nu ma mai domni avem aceiasi varsta.cand schimbi cauciucurile de pe spate pe fata iti recomand ca anvelopa din stanga fata sa treaca in stanga spate iar stanga spate in stanga fata. aceiasi metoda si pt cel de pe dreapta in felul acesta nu le schimbi sensul de rotatie. aceasta metoda o recomanda marii producatori de anvelope. in caz contrar gradul de uzura va fi mai pronuntat.iti recomand sa ai la tine o creta sau un marker cu care sa scrii pe anvelopa respectiv janta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Nov 2009 · Report post ...Deci eu am ajuns la Iulian doar cu gandul sa il mai stresez un pic,aveam ceva timp liber.. el avand niste treaba am luat-o la drum catinel, asa iar la intoarcere ...ce-mi vad ochii ? rechi la plimbare... clar lumea este mica . Ai mare dreptate, trebuie sa ne organizam intre noi sa ne vedem si noi la Constanta. Asta poate fi totodata un apel al colegii nostri din C-ta(aia care citesc macar)poate iese ceva, ceva O seaera minunata la toti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2009 · Report post salut.1. mashina daca nu ti porneste sau a crapat motorul te duci in casa si ti bagi picioarele...dar daca un cauciuc prost iti face surpriza la 100 km/h....poti shifona mashina...pe tine si chiar pe cei din jur din pacate...........2.nu pune sh....nu pune reconditionate......nu te juca cu viata ta si a celorlalti...3.indiferent cat de scumpe vor fi anvelopele tale...sunt mult mai ieftine decat ar putea sa te coste daca folosesti un sh sau rec....4.vezi ca si cele noi din magazin pot fi VECHI.......BATRANE.nu cumpara decat daca saptamana de fabricatie este in cel mult 6 luni vechime......ptr detalii intra pe anvelope.ro si studiaza......dimensiuni, modele, preturi, calculator de dimensiuni etc.bafta multa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Nov 2009 · Report post Ms mult pt sfaturi. Nu am mai scris dar am cumparat 2 Continental SC2 identice cu ale mele, noi si cu 550 ron bucata de la A la Z din C-ta. Cea mai buna optiune. Multumesc mult inca o data. Ramane sa rezolv problema mea veche cu stopul stanga. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2010 · Report post Sper ca se potriveste intrebarea mea cu numele topicului... Vreau sa cumpar niste anvelope de iarna cam pana in 425RON /buc.Ce parere aveti de anvelopele cu tinte metalice (ex. Nokian Hakkapeliitta 7) sunt exagerate pentru conditile de iarna din tara noastra?Fac zgomot mare din cauza tintelor metalice? chiar nu am mai vazut astfel de gume si nu stiu mare lucru despre ele, rog cunoscatorii sa ma informeze.Singurul mic dezavantaj care l-am descoperit pana cum la modelul asta este ca indicele maxim de viteza este T (190Km/h) dar oricum nu circul eu cu viteza mai mare de 190 pe timp de iarna...cred. Ar ma fi in banii asita Nokian WR G2 205/55 R16 91H si Goodyear Ultra Grip Performance 205/55 R16 91H care par cat de cat ok.Voi ce recomandati, ce sa aleg? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2010 · Report post Lasa cauciucurile cu tinte pentru cei din tarile nordice. Aici, in cea mai mare parte din timp nu o sa faci altceva decat sa atragi atentia celorlalti la "sfaraitul" care se va auzi de la rotile tale. Daca se fabrica pe dimensiunea ta, eu recomand Goodyear Ultra Grip 7+. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2010 · Report post Se gasesc Goodyear Ultra Grip 7+ de 205/55R16 cum imi trebuie mie, singura problema ar fi ca au ca si indice de viteza T (190Km/h).In principiu nu merg eu pe timp de iarna cu viteza mai mare de 190 dar ma intreb...ce se intampla daca pentru un timp scurt trec de viteza maxima indicata de indicele de viteza (in acest caz "T" 190Km/h)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2010 · Report post 190 iarna... De ce ai face asta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2010 (edited) · Report post Madness I teel you.... Viteaza ucide nu uitati! La ce drumuri avem e periculos si de la 100km in sus Edited 26 Nov 2010 by vita_fresh Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2010 · Report post Cele cu tinte fac zgomot. Si in plus de asta, dupa cateva mii de km pe asflat curat, tintele zboara. si raman doar gaurile lor. Care fac zgomot la randul lor... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2010 · Report post Ok. dar intrebarea ramane: Ce se intampla daca depasesti limita maxima de viteza data de indicele de viteza al cauciucului?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2010 · Report post Nu mai ai siguranta ca anvelopa va rezista peste viteza care este indicata. De aceea se numeste indice de viteza.Producatorul recomanda anvelopa pana in acea viteza,ce e peste te priveste personal ca sa zicem asa Share this post Link to post Share on other sites