cata21pol

consum volvo S60 D5 185 HP ,manuala 6 trepte

48 posts in this topic

Acestea sunt date pur experimentale ,testate de mine in conditii normale de functionare si fara a fi influentate de factori externi (drum drept ,AC-ul oprit,2 persoane in masina,lumina oprita,etc)

In treapta a 5-a :

            -60km|h,1300 rot. , 3.2%

            -70km|h,1500 rot. , 3.5%

            -80km|h,1700 rot. , 4.2%

            -90km|h,1950 rot. , 4.5%

Urmeaza si treapta a 6-a.

P.S. - nebunii de-ale mele :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

a 6-a la vreo 240 pe bord timp de vreo 2 minute imi arata intre 11.9-13.2 %

oricum in oras ia 6.8-7.8 si afara mai putin. asta daca mergi normal si nu depasesti 180.

(oras = ploiesti, nu bucuresti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

astept date asemanatoare si de la tine iulirx ,cred ca sunt foarte interesante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acestea sunt date pur experimentale ,testate de mine in conditii normale de functionare si fara a fi influentate de factori externi (drum drept ,AC-ul oprit,2 persoane in masina,lumina oprita,etc)

In treapta a 5-a :

            -60km|h,1300 rot. , 3.2%

            -70km|h,1500 rot. , 3.5%

            -80km|h,1700 rot. , 4.2%

            -90km|h,1950 rot. , 4.5%

Urmeaza si treapta a 6-a.

P.S. - nebunii de-ale mele :))

Consumul e extraordinar, dar in timp cred ca vei regreta aceasta economie de combustibil (filtru particule, valva EGR, etc...).

cel mai bine e sa adaptezi viteza la conditiile de trafic si sa nu mergi subturat. Dar, asta e parerea mea........

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-are nici o treaba mersul subturat cu viata motorului !

nu uita ca astea sint motoare care sint gestionate de un computer, care stie el ce face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu am spus ca ar influenta viata motorului, ci doar anumite parti cum ar fi turbina, valva EGR, catalizator, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu pt ce crezi ca e factuta treabta a 6 a ? Pt mers in oras?

La drum lung este normal sa mergi cat mai subturat, de acolo vine economia, doar nu o sa merg cu a 4 a de dragul de a avea 3500rpm ca sa fie turbina in sarcina ;D

@Cata ia vezi la vale cu motorul oprit cat e consumul :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai k o sa mai vin cu niste rezultate uimitoare zilele urmatoare

O sa ii fac si consumul in panta ...dar cu motorul pornit si cu acceleratia jossssss :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa se vada ce stim cu totii : d5-ul e un motor excelent la consum.

dar orice informatie e buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vreau sa vad cand da cu minus :)

Poate incepe sa iti bage si motorina in rezervor :) un litru doi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta ar fii chiar genial, ar renunta romanii la TDI ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai mic consum il are bicicleta, in rest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treapta a 6-a :

      -90km|h,1600rot. , 3.8%

    -100km|h,1800rot. , 4.3%

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

cit consuma la 4900 intr-a 6-sea ?

io, sa-ti spun sincer, nu prea am timp sa ma uit la ceas....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, cu a-6-a la 90 la ora e cam nasol, totusi nu e tir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai de asta am si pus aceste date ,am vrut sa demonstrez ca nu merita sa mergi cu motorul pana in 2000rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acestea sunt date pur experimentale ,testate de mine in conditii normale de functionare si fara a fi influentate de factori externi (drum drept ,AC-ul oprit,2 persoane in masina,lumina oprita,etc)

In treapta a 5-a :

             -60km|h,1300 rot. , 3.2%

             -70km|h,1500 rot. , 3.5%

             -80km|h,1700 rot. , 4.2%

             -90km|h,1950 rot. , 4.5%

Urmeaza si treapta a 6-a.

P.S. - nebunii de-ale mele :))

eu am s60  d5 de 163 cp si tot asa imi arata un consum foarte scazut, dar nu cred k e adevarat. media de pe calculator cu calculul matematic nu este identic.calculatorul arata cu 1 , 2 litrii mai mult...cel putin la mine asa e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este la toata lumea stai linistit, mie imi arata chiar si cu 4L mai putin ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici se discuta de 2.4 diesel, topicul de consum benzina este in alta parte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

la fiecare plin pun in jur de 62-67 litri. merg pina se aprinde galbenul.

niciodata n-am facut mai putin de 850 km si niciodata mai mult de 1050km.

asta timp de 2 ani incheiati. as putea spune ca am un consum mediu pe acesti 2 ani (si 90.000 km) de 7.3 l/100 Km.

deci am "mincat" 6600 euro in 2 ani prin romania(20%), europa(25%), si ploiesti (55%)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 30.000 km i-am rescris softul. n-a stranutat , macar !

[un singur radar luat in austria cu 248 km/h - platit amenda pentru centuri , ca probabil asa e fata mea - si 2 mil contributie la fondul de pensii - depasit masina politiei pe linie continua cu 50 km/h mai mult decit viteza legala] in rest , bere si mici !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni !!! D5-ul de 185 Cp are consum de 10.2 in oras ............ de unde 6.8 -7.8 ???? ca nu inteleg . Sunt orase numai cu autostrazi???  :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca o completare :

Toate motoarele performante consuma. De ce?

Pai instalatia de injectie functioneaza gestionata de un calculator(asta o stim cu totii). In acest calculator exista un cip (un circuit integrat programat) care face ca motorul sa functioneze perfect in toate conditiile posibile. Curbele de injectie sunt liniare ,depind 100% de turatia motorului iar componentele mecanice (pompa de carburant ,injectoarele,etc ) sunt alese in functie de capacitatea cilindrica a motorului si de puterea maxima dorita. De exemplu la un motor de 1400 cm3 benzina aspirat,injectie multipunct sunt suficiente injectoare de 100 cm3/min ( puterea ~85-90 cp ). Pe o masina de 1000 kg acest motor va avea un consum de ~5% exterior si undeva in jur de 8.5% urban. La un motor de 1400 cm3 turbo (~125 Cp) sunt necesare injectoare de minim 150 cm3/min iar consumul urban va creste simtitor (in jur de 10%) pe cand cel extraurban va fi in jur de 5.5-6% .

La t5-ul meu de 1984 cm3 care are 5 injectoare de 395 cm3/min consumul este ~ 14% urban si 7.5-8% extraurban (85-90km/h obligatoriu caci peste .....! ). La un condus extrem de sportiv rezervorul se poate goli ff repede.

In consecinta si D5-ul de 185 Cp este dotat cu injectie de inalta performanta.Ceea ce spune producatorul (10.2 urban si 6.1 extraurban) mi se pare perfect justificat.

Si in plus o regula de aur : consumul in oras este cu cel putin 50% mai mare ca in exterior.

De exemplu :

Opel Corsa 1.3 CDTi (3.8 afara ,cel putin 5.8 in oras)

Renault Megane 1.5 DCI ( 4.5-5 afara  ,cel putin 6.5 in oras)

VW Passat 2.0 TDI  (5 afara ,cel putin 8 oras )

VW Golf 5 1.4TSI 170 CP ( 6 afara ,cel putin 9.5 oras)

Fiat Panda 1.3 Multijet ( 3.7 afara ,cel putin 5.5 oras)

VOLVO S60 D5 185 CP (6 afara ,cel putin 10 oras)

VOLVO S70 2.0 T5 226 CP ( 7.5 afara ,cel putin 13 oras)  si exemplele pot continua.

Sunt date oficiale date de producatori care respecta intocmai acea regula de aur de mai sus!!!

:director: Pentru toti amatorii :

Oficial astept pe oricine(cu 500 euroi in buzunar) cu S60D5 la IASI sa fecem un test pe 100 km (de la plin la plin .... aceeasi pompa) si daca consumul va fi de maxim 8 va pleca acasa mai bogat cu 1000 de euro (Vorbesc foarte SERIOS). Daca nu ,pleaca cu buzunarele goale.

DE ACORD ?? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

In oras, nu ? pai daca merge cu a 4-a la 50km/h (legal) probabil iti va lua banii  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now