cata21pol

consum volvo S60 D5 185 HP ,manuala 6 trepte

48 posts in this topic

Numai oras si mergem prin tot orasul. E imposibil sa mearga numai cu 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde cat de aglomerat e orasul, ai sa razi dar sunt momente in care chiar si in Bucuresti poti avea o medie orara urbana de 30kmh, moment in care consumul este undeva pe la 8% dar in mod normal media orara nu depaseste 20km/h si in acest caz consumul este undeva la 10% .

Mai departe nu mai compara mere cu pere, motorul D5 a fost conceput ca un motor foarte economic pt capacitatea lui si este mult mai economic decat 2.5L de la AUDI din aceiasi generatie cu el sau chiar decat 2.0 TDI pus pe A6 nou .

Singurele motoare la fel de economice sunt cele de la BMW .

Faptul ca se duc injectoarele si ca motorina e proasta fac din D5 un motor gurmand, dar cat e nou e super economic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu compar mere cu pere . In IASI am mers destul de mult timp cu un Logan DCI de 85Cp iar media consumului a fost de 7.5-8%  .Masina avea 26.000 km cand am luat-o. Deci un motor de ~1500 cm3 consuma cat unul de 2400 avand aceeasi tehnologie???

Si  S60-ul are si vreo 400 kg in plus.

Si din pacate D5-ul de pe Volvo nu este cel mai avansat diesel existent.

Iar diferenta de minim 50% intre consum extraurban si urban se mareste cu cat capacitatea motorului este mai mare.

Si in plus pe toate forumurile unde am intrat am constatat un fapt care ma mira f. tare. Am Volvo .... uau e cea mai tare masina  ,am Audi.... uau e cea mai tare  ,am BMW ..... supeerrr ...........etc. Eu mi-am luat Volvo si in special modelul T5 pentru ca mi-am dorit o masina aproape completa (personalitate ,spatiu ,confort ,siguranta  ,performante ,etc). Nu poti spune acelasi lucru despre motorizarea diesel sau 2.0 GLT . Niciodata nu am afirmat ca e cea mai tare masina sau sa ma contrazic din diferite motive cu altii care detin alta marca.Consuma atat cat vrea ea (nu e usor sa "hranesti" ~250 caluti) si sunt f. multumit cu ceea ce-mi ofera. Nu am mintit niciodata in legatura cu consumul ei. Mi-a luat 14 am zis 14  ,15...16...20 ... la fel . Nu avea rost sa spun ca ia 10 in oras cum am vazut la altii.

Iar la noi ,romanii prima intrebare pe care o auzi este "Cat consuma??" .De aia e plina tara de "tractorase" .... iar VOLVO.... o gramada de D5-uri iar T5-urile le numeri pe degete.

Si sa nu comparam VOLVO cu grupul VAG la motorizari ca nu exista comparatie la capitolul diversitate. V12-le TDI de pe Q7 este o capodopera tehnologica si e mai silentios in toate regimurile decat T5-ul meu. Nu poti sa-ti dai seama ca e diesel .D5-ul pe XC90 ofera prea putin .Degeaba ai personalitate, confort ,siguranta daca nu ai performante. Altfel ar fi cu un V10 de vreo 4000 cm3 si vreo 350-400 Cp.

Si in legatura cu consumul in oras ,acesta variaza destul de mult in functie de multi factori iar ca sa obtii valori mai mici decat cel declarat de constructor trebuie sa mergi noaptea intre 2 si 3.

Chiar nu vrea nimeni sa castige 1000 de euro??? Vorbesc cat se poate de serios.Daca nu ,macar declarati niste consumuri reale si in conditii normale de trafic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-a raspuns Iuli pe celalalt topic, oricum dupa ce zici tu Iasi-ul a devenit capitala romaniei, ca in Bucuresti loganul Dci nu sare de 7% consum urban iar la voi e 8%.

D5-ul a fost si ramane un motor revolutionar, bloc motor din aluminiu pe un diesel nu prea gasesti peste tot, injectoare piezo electrice adica cam tot ce au si altii.

Faptul ca nu au facut un motor mare a fost alegerea lor, oricum AUDI scoate mai putini CP din motorul lor de 2.7L si deh e AUDI .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti cred ca in privinta motorului d5 vb multe si stim putin.acest motor a intrecut mb ,bmw,vw. daca cautam pe internet comparative entre aceste motoare volvo castiga in multe, cum ar fii sonoritate consum si in special puterea de impingere la rotati mici.de ce? Pentru ca nu este un TDI foloseste sistemul numit commom rail.care face o presiune de 1600 de bari. Acesta reduce sunetul si consumul pt ca poate sa faca pana la 5 injectari de motorina inainte de explozia principala.iar daca circulam cu motorul subturat poate sa apara mesajul revizie moto si acesta intra in modul protectie si nu trece de 80km/h.de aceea este bine daca circulam mult timp prin oras cand avem ocazia sal mergem cu motorul putin turat intodeauna dupa cel putin jumate de ora decand motorul este cald. Daca la accelerati bruste iasa fum incercati ce vam spus daca mergi 10 min cu 3500rot/minut totul se rezolvo o spun din propie experienta daca vb spaniola intrati pe saitul VOLVO4LIFE.ES,aici gasiti persoane cu multa experienta in motoare volvo. Va salut

Share this post


Link to post
Share on other sites

esti sigur ca presiunea de common rail e 1600 bari ?

si da, ai dreptate, vorbim mult si stim putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvo D5 este 1600bar la alte motoare CR este chiar mai mare mai ales la generatiile noi cu injectoare piezo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze iulirx nu vreu sa jignesc pe nimenea poate ma-m exprimat gresit dar tot ce stiu de volvo intento exponerlo aici si da d5 are 1600bari (foarte sigur)si daca nu ma insel honda ajunge la 2000 bari.inco odata imi cer scuze daca am gresit .Sunt sigur ca aici suntem pentru a ne ajuta ca sa rezolvam pb de masinile noastre.si sincer ma bucur ca exista un club volvo in romania.aici in spania nu prea sunt vazute bine masinile volvo.toata lume crede ca sunt masini de bunici si de oameni cu bani,dar nu este asa.aici ca si in romania prefera masini nemtesti( mb bmw,vw si audi )noi cei care avem volvo le numim salchichas alemana tradus(carnati nemtesc)nu zic ca nu sunt masini bune dar dupa un drum de spania romania cu un vw passat si dupa 2 ani cu un volvo s60 acelas drum iti zic eu ca se simnte diferencias.pentru orice informatie despre volvo si pot ajuta voi fii aici .un salut si inca odata scuza-ma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan G:  ,,Mai departe nu mai compara mere cu pere, motorul D5 a fost conceput ca un motor foarte economic pt capacitatea lui si este mult mai economic decat 2.5L de la AUDI din aceiasi generatie cu el sau chiar decat 2.0 TDI pus pe A6 nou ''.

pentru ca tot am deschis topicul acesta ,in care am vrut sa arat raport motorului D5 -185Cp ,iata ca nu ma astampar si noptile trecute ,bagdane, am fost sa ma ,,plimb '' un pic pe Sisesti.

Pentru amatori :Audi a4 ,2002 ,2.5D ,4x4,180 CAluti a fost facut pe 400m cu 2 lungimi

                      vw golf Gti,2.0,150 caluti a fost facut la vreo 3 lungimi

in ideea in care toti soferii avem aceeasi experienta in liniute,sa nu va imaginati ca suntem incepatori :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cata21pol

poate ne intilnim si noi 2 odata sa vezi si ce poate a mea....

vor fi 2 d5-uri : unul cu 185 cp, altul cu 225 cp. as fi curios cu cit imi iau propria masina...

sa fac reclama la tuner... ;D:D

(ca idee : biriV m-a batut cu un s40 benzinar de 240 cp - cred - cu 6-8 metri de la 20 la 180)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fac eu cinste cu traseul ;) si normal si cu redbulul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cata vezi ca ti-o furi de la Iuli rau de tot ;D

Sa-mi dai si mie un semn sa vad si eu cu ochii mei cum iti iei bataie ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cata vezi ca ti-o furi de la Iuli rau de tot ;D

Sa-mi dai si mie un semn sa vad si eu cu ochii mei cum iti iei bataie ::)

pai, poate vii si filmezi. si ar fi interesant si un consum compartiv, caci cred ca am si consumul mai mic, in aceleasi conditii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine mai are bre timp sa se uite la consum ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai avem timp berechet inainte...

se poate calcula cu 2 zecimale consumul de whisky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa dai un semn cand ajungi in bucuresti,cat despre invingator nici nu se pune problema,dar o facem asa pt placerea noastra:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru mine cel mai bun consum scos pana acum Cluj-Napoca -> Deva 4,3% viteza maxima 110Km/H. S60 D5 5 trepte .

Recunosc ca am fumat juma de pachet  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru mine cel mai bun consum scos pana acum Cluj-Napoca -> Deva 4,3% viteza maxima 110Km/H. S60 D5 5 trepte .

Recunosc ca am fumat juma de pachet  ;D

Ce an de fabricatie si cati km are s60 ul? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

PIATRA NEAMT-BUSTENI DUS INTORS SI PLIMBAT PRIN BRASOV AM SCOS UN CONSUM DE 5.8L/100KM AM FACUT IN TOTAL 640KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu atatea radare..... sa vedeti voi ce economici o sa fim toti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

consum mixt 2,4 d este la mine de la 6,2 la 6,4 mers echilibrat in oras si in afara

la fostul proprietar era de 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

consum mixt 2,4 d este la mine de la 6,2 la 6,4 mers echilibrat in oras si in afara

la fostul proprietar era de 8

Salut asa e si la mine am scos pe drum muntos 6,4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now