tm46cyp

Ambreaj volvo 440

13 posts in this topic

Salut, am de ceva timp un chitait cand e motorul rece..... se trage de la rulmentul de presiune

Trebuie neaparat chit ambreaj ca tot mai urat face.

Pentru a schimba trebuie sa dau jugul jos neaparat ?  , ati mai schimbat careva ..

Va rog sa ma ajutati dak puteti  ;D

Ms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am acelasi gen de zgomot ( chitait ) . Dupa ce am discutat cu @Adi 2727 am ajuns la concluzia ca ar putea fi pompa de apa . De unde stii ca e rulmentul de presiune ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am lasat masina vreo 5 zile locului, nu am pornit-o; dupa ce am pornit-o facea ingrozitor...dar cand s-a incalzit nu se mai auzea.

Se aude clar intre cutie si motor  :'( , mai ales cand ma joc usor cu pedala de ambreaj... ::)

e in ultima faza de a se sparge ..................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu chitaie de a 3-a zi dupa ce a fost montat. Atentie de unde il cumperi sau cine ti-l monteaza.

Se da cutia jos (se departeaza), nu ai treba cu nici un jug.

Daca schimbi rulmentul oricum trebuie sa desfaci acolo si vezi exact cum e situatia. Ideal ar fii sa schimbi tot. Daca ai uzura mare si la restul componentelor, nu cred ca te va incanta sa il mai desfaci odata peste vreo 20-30k km. Daca e si pedala tare... e cam clar: altul.

Cea mai mare problema ar putea fi uleiul din cutie. Cand o da jos, curge afara daca nu stie de faza. Oricum, banuiesc ca pana acum nu a fost schimbat si i-ar prinde bine un ulei nou... numai sa fii constient: pe mine m-au taxat cateva sute de lei bune pe uleiul de cutie, la reprezentanta.  :sad4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit k eu o sa desfac totul .... doar atat am vrut sa stiu dak tre sa dau jugul jos ... si cutia jos de tot

Deci trebuie doar indepartata de motor si e loc :D ?

Uleiul in cutie l-am schimbat , intra cam 3 litri 75w 90 am pus

Share this post


Link to post
Share on other sites

La aceasi operatie sunt si eu acuma in zilele astea schimb discu de ambreiaj si dupa cate stiu eu, nu trebuie dat jugu jos se desface suruburile de la cutie care sunt prinse in blocu motor si se departeaza cutia de motor si iese singura cutia.E ceva de munca pe acolo da merge ff repede daca ai masina ridicata pe elevator(cric) eu o sa o fac in curte si de aceea o sa fie mai greu putin pt mine si plus de asta iti trebuie o priza direct sa centrezi bine ambreiaju ca daca nu il centrezi sar putea sa faca figuri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai totul o sa se faca pe elevator :) , atunci trebuie sa fie floare la ureche 8) , de centrat am cu ce ... o scula de la hazet  ;D....

Prin urmare tre sa ma descurc ... nu exista . mi-era naspa sa desfac jug. maine imi vine chitul de ambreaj 430 lei (rulment, placa, disc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misiune indeplinita. Am reusit sa schimb ambreajul...., a fost mai greu cu scoaterea planetarelor dar a mers pana la urma ,de centrat am cetrat la ochi si s-a fixat bine .

Rulmentul chitaia ca un soarece, iar placa era putin sapat in ea si discul uzat 50 fata de ala nou

Jugul nu l-am dat jos ,dar l-am slabit din partea stanga si a mers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu are cineva din greseala cablu de ambreiaj pt pedala? ca nu as da 70 de ron pe unu nou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine te bazezi pe unu nou k nu e asa scum 70 lei

;D fata de  alte marci si nu merita complicatii  8), parerea mea. Eu dupa ce am schimbat ambreajul a  inceput pedala sa mearga mult mai usor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam aceiasi problema intampin si eu numai ca am observat o chestie foarte ciudata.La rece(adica cu motorul pornit de 1 minut)ambreiajul merge perfect,dupa ce merge vreo 5 km incepe sa scartie si sa faca ca asa numitul "soarece" iar pe langa asta incepe sa mearga si mai greu.Chestia ciudata pe care am vazuto se intampla cand acul de la temperatura apei ajunge pe la jumatate,cand ajunge acolo ambreiajul se comporta exemplar.Cum e posibil sa mearga bine atat la rece cat si la cald dar nu intre temperaturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil.. la rece gandestete si u placa de presiune este rece la cald ea se dilata si nu mai debraiaza cum trebuie ambreiaj inseamna si rulment si placa si ferodou de pe disc nu numai discu ii ambreiaju schimbal cat mai repede ca sa poti sa te bucuri de masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now