Guest dantee

Costuri Revizii

51 posts in this topic

Consider ca e necesar acest subiect pentru a sti cam la ce pret ( orientativ) se ridica reviziile periodice in acestea find incluse si consumabilele .

PS:Cel putin eu as dori sa aflu cit costa prima revizie, a doua revizie etc la S40 sau la V50 . Pt ca in vitorul apropiat doresc sa achizitionez un Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este destul de greu de raspuns la intrebarea ta, pentru ca totul depinde de CE se strica, CAND se strica si mai ales de CALITATEA pieselor cu care repari problema.

Ca exemplu, cei de la Volvo mi-au dat un pret de 10-12 milioane pentru o revizie la V40-ul meu din 2000 (schimb ulei + toate filtrele), iar eu am platit 4 milioane pe schimbat toate filtrele PLUS bujiile (care numai acelea erau 1 milion toate 4).

Ultima revizie (de 180.000km) m-a "costat" fix 2.5 milioane, asta insemnand uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si manopera.

Concluziile le tragi singur :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 30000 km la volvo s40 generatie noua, la reprezentanta volvo mi-au spus ca ma costa in jur de 20 de milioane.

Am inteles insa ca este daca merg in alta parte ar fi mult mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cam asta era ideea sa stiu cam la cit ajunge manopera la o revizie normala nu la o reparatie pt ca astea le pot face si eu, dar cind esti cu masina in garantie nu poti face reviziile unde vrei. Iar consumabilele le poti lua din alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie 30000Km

Schimbat:

Ulei Castrol

Filtru ulei

Buji 5 bucati

Filtru polen

Filtru aer

8 milioane cu tot cu atentie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"8 milioane cu tot cu atentie..."

Asta la ce service ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un service pe undeva pe langa parcarea Vitan Moll pe Calea Dudesti cand mergi spre Posta Vitan faci dreapta pe o strada care are o florarie si faci dreapra...

oamenii sunt foarte de treaba si sunt corecti. Parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ar fi mult dar cu garantia la masina ce faci ? sau service-ul respectiv e agreat de Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina nu mai are garantie ...si acum serios cate masini ai vazut tu stricate si reparate in perioada de garantie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Volvco nu am auzit dar la alte marci am intilnit. ( injectoare infundate sau stricate la nici 17mii de km, pompe de injectie defecte - astea la diesel, iar la benzina - pinionul defazor de la axa cu came, flanse de amortizor fata, si mai pot sa iti enumar si alte defecte), bine fiecare masina are defectele ei de fabricatie. Parca si aici pe forum am auzit ceva de o cutie de viteze blocata sau cam asa ceva - masina fiind in gartantie. Asa ca ori ce ar zice alti garantia trebuie respectata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vali daca nu dai masina la buy back merge sa o faci la coltul strazii. Eu la S40 nou luat din Otopeni am platit l a30.000 km vreo 980 de ron. Fara atentie. Am avut o problema la ansamblul pedalier, nimic grav dar am beneficiat de garantie si am schimbat totul la Otopeni. Nu a costat nici macar ora de service pentru ca era pe garantie. Cit despre cele 20 de milioane la 30.000 km e o exagerare, cred. Eu am platit 980 de ron la Otopeni. Poate a mai schimbat una alta. Reviziile sunt intre 980 - 1400 ron. Repet fara atentii. Va pup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te sperii

Pe mine reviuzia de 30.000Km la service-ul volvo din Baia Mare (filtre+ulei) ma costat cateva sute de mii sub 12 milioane lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, eu nu mai inteleg nimic, o sa ziceti ca astia din Deva au doua perechi de "oua". Am schimbat filltrele, uleiul (150 RON filtrul de Polen, 90 Ron Filtrul de aer, 130 Ron Filtrul de Motorina si 6l ulei / 32 RON/l). Stiti cat mi-au cerut la Service??? 20 Ron. Le-am dat 25 sa las loc si de buna ziua. Ieri am fost sa-mi verific directia si uleiul in cutie, imi trebuia elevator. Cost? 15 Ron cu tot cu bani de tigari! Eu ma sperii cand aud ce preturi se practica la voi!. Bine, cand am fost la reprezentanta in Tm, 100Ron/ora fara T.V.A. Dar mai poti taia si de acolo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai tu ai schimbat la un service regulat, eu fiind in garantie am mers la service Volvo iar preturile acolo sunt de genul....fugi cat mai poti......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar m-am interesat in Iasi la o prima vedere. VOLVO S40 2005 2.0. Schimbat filtre, ulei, distributie=45 mil.(+/-5%). Manopera peste 150 ron/h. Se castiga asa bine in Moldova sau este o marca echivalenta cu Ferrari? Poate ca sunt HOTI? De unde aceste diferente de pret? Prefer sa dau pe benzina (pt. a merge in alt jud. sau tara) atatia bani si sa fiu tratat ca OM decat sa fiu furat pe fata!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt. S40/2006 1,6D.

HU 716/2 x - Filtru ulei MANN - 37RON

C 28 110 - Filtru aer MANN -  42RON

WK 939/2 - Filtru motorina MANN - 140RON

CUK 2440 - Filtru polen cu carbon activ - 82RON

Ulei Castrol 5W30 - max 300RON/4litri

Total aproximativ 600 lei, problema este unde resetezi calculatorul pentru a scapa de mesajul de revizie necesara. La reprezentanta Volvo Buc. manopera + materialele respective = aprox. 1200 lei

Schimbare kit distributie la reprezentanta = aprox. 2000 lei

Catalizatorul costa la ei aprox. 4200 lei, la un magazin de piese costa 3800 lei, stie cineva alta sursa? E rupta teava de iesire, la 20cm de el, merge sudata?

Aditiv diesel costa la reprezentanta 500 lei, stie cineva alta sursa, mai ieftina? (E vorba de lichidul pentru regenerare FAP, am intrebat la un magazin de piese si nu stia despre ce e vorba).

Preturile de reprezentanta sunt de pe factura proforma emisa de ei, nu vorbesc din auzite, am fost la reprezentanta de la Otopeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea-s preturile pe care ti le-am oferit eu parca, nu ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la un service pt.revizia la 140k.

Am schimbat: filtrele, uleiul, cureaua de distributie, placutele de frana fata si spate + manopera = 1600 RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea-s preturile pe care ti le-am oferit eu parca, nu ? ;)

Intradevar si sunt preturi foarte bune insa o  sa apelez la un service, am observat ca nu se mai schimba filtrele ca la masinile mai vechi pe care le-am mai avut. De exemplu pentru filtrul instalatiei de climatizare am citit ca se demonteaza pedalierul, nu stiu cum se face aerisirea dupa schimbarea filtrului de combustibil, etc. Poate daca vad o data la cineva ....Cand merg la service poate aflu codul aditivului, poate voi beneficia pe viitor sau macar sa foloseasca altora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de revizii, am reusit sa inlatur mesajul de "revizie regulata necesara" sau SRI cum ii mai spune. Poate detinatorii mai vechi de Volvo cunosc cum se face, pentru mine e ceva nou, fiind proaspat detinator de S40. Oricum, daca are nevoie cineva de procedura respectiva o postez sau trimit mesaj, de altfel este descrisa si in Vadis.

Si alta chestie: am fost la service-ul Augsburg, unde, indiferent ce reparatie ai (chiar achitata de asigurator prin virament) - nu iese nici o masina de la ei nespalata si neaspirata, in timpul de asteptare esti imbiat cu racoritoare si cafea; de la Volvo Otopeni iese masina la fel cum a intrat, poate cu ceva vaselina in plus, si ai la dispozitie un automat de cafea si racoritoare - bun de nimic daca nu ai banii potriviti ca nu schimba nimeni. Desi la ambele sunt preturile manoperei destul de piperate, se vede treaba ca nu le este frica la toti sa nu saraceasca asa ca isi respecta clientii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi apare si mie measjul ala de revizie acum.

Cum scap de el, e valabil si la V50?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resetarea mesajului de service regulat. Se face din butonul de resetare a kilometrajului zilnic si cheia de contact, dupa cum scrie mai jos; eu am reusit la a doua incercare, conteaza timpii cat se tine butonul/contactul.

Resetting the service reminder indicator (SRI)

Hint: The lamp can also be reset using VIDA vehicle communication.

Resetting the service reminder indicator (SRI)

The service reminder indicator (SRI) informs the driver that it is time for the vehicle to be serviced. The text message is displayed for 120 seconds each time the ignition is switched on.

Proceed as follows to reset the service reminder indicator (SRI):

-Ignition position I

-Press and hold in the reset button for the trip odometer

-Ignition position II.

Note! Turn the key to position II within 2 seconds.

-Hold the reset button for the trip odometer pressed in until the original value has been reset

-The information lamp lights when the reset button must be released

-Release the reset button for the trip odometer within 4 seconds. The instrument gives an audible signal when resetting has succeeded

-If the trip odometer is already reset, the reset button must be held in for a minimum of 10 seconds and a maximum of 14 seconds.

Note! If the reset button for the trip odometer is not released within 4 seconds, the service reminder indicator (SRI) is not reset.

Inca ceva, din cate am auzit, SRI este original programat sa apara la 20.000 iar in Romania este schimbat la reprezentanta pentru 10.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la prima revizie 10000 km - asa am vrut eu (adica mai repede) pt ca plec in concediu prin europa.

Mi-au setat urmat. revizie la 30000 km - adica e OK!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am un S40 si in aprilie i-am facut prima revizie care m-a dus la 980 RON la reprezentanta volvo din otopeni.

Can o sa o fac si pe a doua o sa revin cu un nou mesaj  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now