Guest dantee

Costuri Revizii

51 posts in this topic

Acum 6 ore, danclaudiu a spus:

Multam' pt. raspunsuri si promptitudine. In general, am grija de masina. Un minus ar fi ca merg cu ea subturata. Am avut una pe benzina inainte si mi-am pastrat metehnele. Dar un ghid orientativ pus la dispozitie de constructor aveti stiinta de existenta lui?

Welcome :)

Astea sunt pentru 1.6d D4164T al meu, cel de 81 kW. Nu prea cred ca e o mare diferenta fata de al tau la revizii. Doar la DPF, daca e uscat, fara aditiv, poti sa neglijezi partea in legatura cu el. Si eu am neglijat-o prin eliminare :)

In legatura cu minusul tau, nu mai fa asta. Incearca sa schimbi macar la 2200-2400 si sa mergi cu ea peste 2000, altfel omori turbina, mai ales prin oras. Si eu am mers cu benzinara inainte, dar la benzinara schimbam la 3000 si o tineam peste 2500 in mers. Acum e invers, cand mai iau benzinara schimb ca la diesel :))

D4164T service programme A-1.pdf

D4164T service programme B-1.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now