Roberto

Cocalarii, gazul si facultatea

59 posts in this topic

http://stirileprotv.ro/bin/tv/?media_id=60390724

In curand vor aparea modalitati de a ascunde instalatia de GPL ca sa nu isi dea seama oamenii normali  ;D:D;D ;D ;D ;D

Vom avea o noua categorie de cocalari care stau in chirie cu masini de lux cu instalatii de gaz undercover.

Siii, asta nu e tot, si cocalarii cu tedeeei au salvare

Check this out

http://www.nordservice.ro/Instalatii-GPL-Diesel-Craiova_1_8.htm

Avem di tati

X5

http://www.pro-gaz.ro/bmw-x5-44l-210kw-brc-secvential.htm

S6

http://www.pro-gaz.ro/audi-s6-quattro-42l-brc-secvential.htm

Range Rover Supercharged

http://www.pro-gaz.ro/range-rover-brc-secvential-plugadrive.htm

Hummerul si Cayenne-ul le stiti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doamne, cayenne si s6 pe gepeleu.  :hammer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am GPL pe a mea dar e montat din olanda si nu vad nimic rau in asta ... doar bani mai putini la carburant atata tot in rest pentru masinile de clasa medie cum e si a mea S80 nu cred ca e deplasat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul sincer m-am lecuit cu gazul am avut o masina pe gaz,ce e drept nu volvo,si m-am lecuit complet complet de ce ''poate'' face gazul unui motor.

Te bucuri ca economisesti la alimentare dar pe de alta parte daca ti-a picat ceva mai bine te lecuiesti de el,se stie ca gazul are o temperatura mai ridicata de ardere decat benzina(mai exploziva) si mai uscata in acelasi timp de unde si problemele....chiuloasa,injectoare,supape si lista continua.

Dupa parerea mea gazul scurteaza viata motorului la jumatate daca nu mai bine!

Cat despre oameni(cocalarii) care isi chinuie masiniile cu gazul NO COMMENT! :-X

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce reportaj cretin frate!  au descoperit astia de la protv ca se monteaza rezervor toroidal ;D

mai aveau sa-mi spuna ca apa e uda si noaptea e intuneric!  ;D

de fapt, cei care isi pun GPL pe masina ar trebui sa fie mandri fiindca i-au facut tunning! eu am GPL si nu imi e rusine cu asta! decat un tractor cu fumalau mai bine un benzinar rafinat pe GPL!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rich, nu e vorba de masini obisnuite pe gepeleu, e vorba de cocalarii care au bani de cayenne dar n-au bani de benzina pentru el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TheMendacious

De ce ti-ai lua un S80 cu motor mare (2.9) daca te deranjeaza consumul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a mai discutat problema asta!

hai sa mai zic ceva, si mie imi plac masinile mari, as vrea sa am un chevrolet suburban....poate ca as gasi una de prin 2002-2003 la bani mai putini si pe care sa o folosesc vreo 5 ani! uite exemplul asta:

http://www.justsuburbancars.com/external.php?url=http://www.oodle.com/r_a2xx_/1752469047-11202p456,813-JUSTGOODCARS/www.everycarlisted.com___n1Fwt63C_atSt6l73uN6064DyBKKek7cFjfdds1IVF13WSP0kR-ng2gzFWLyrlPaMJ_IQDrC9GxD7CSIijsrqOLQBJFDGxRUHS4FKuS2DWFcQYoTK4N6KA,,

vezi...omul are si el niste placeri in viata, si asa majoritatea lucrurilor sunt cenusii. din pacate in europa la noi benzina este taxata foarte mult, practic , parca ai fi pedepsit daca mergi cu masina!

si sa vorbim de cocalari.....dar de aia care isi cumpara X5, ML, Q7, XC90 pe motorina ce zici? tu ai timp sa-i crezi cand spun ca, vezi doamne, imi place dieselul? 99.99% se gandesc la faptul ca varianta pe benzina ar consuma mult!

hai sa fim cinstiti, fiecare epateaza prin ce poate! tu poate epatezi prin inteligenta, altul epateaza ca are Q7....asta e! unele femei pun botul la inteligenta altele la masina!

daca si la noi ar fi benzina ca in SUA nu s-ar mai complica nimeni cu instalatii GPL. la 2.2-2.4 ron/l nu e rentabil sa mergi cu GPL.

ti-am aratat ca o masina mare se poate cumpara si cu bani putini. dar la noi se pune GPL fiindca europenii sunt nesimtiti si taxeaza penzina!

@  betty...fiindca omul are si el niste placeri in viata, de aia si-a luat s80...sa-l pedepsim pentru asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La americani benzina e ieftina si motoarele vechi si ineficiente, consuma galeti si se compenseaza. Singurul lucru care nu e la fel e venitul populatiei. Si prefer sa cred ca "ma iubeste femeile" pentru mine, nu pentru ce masina am. Dieselul e o moda la noi, nimeni nu-si face calcule cam cat ar trebui sa mearga in plus cu o masina diesel ca sa devina rentabila, netinand cont de costuri de intretinere. La fel si la gpl, renteaza sa-l pui pe o masina cu care-ti faci treaba, cu motor simplu si robust, care se repara ieftin si usor, nu pe v8-uri de porsche sau pe motoare biturbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tu crezi ca americanii au motoare ineficiente, te inseli amarnic! motoarele americane consuma mai putin decat cele europene, la aceeasi capacitate cilindrica.....te rog sa te documentezi!

benzina e ieftina la americani fiindca au alta filosofie, la ei conteaza placerea de a trai, libertatea individuala. noi in europa suntem niste ipocriti! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rich1974

pai atunci sa nu mai vb nici de cei cu cayenne. Si ei au la fel placeri in viata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zau asa, big block, small block ,northstar toate-s la fel, supradimensionate si din cretacicul motoarelor. Au benzina ieftina fiindca statul american are grija sa mai gaseasca cate o "amenintare pentru democratie" in cate o tara bananiera care din intamplare are si niste rezerve de petrol. Placerea de a trai a americanilor se rezuma la hamburgeri, arme la liber, motoare si masini mari care merg tare in linie dreapta...

Dar hai sa revenim la gpl-ul nostru  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TheMendacious

De ce ti-ai lua un S80 cu motor mare (2.9) daca te deranjeaza consumul?

Am zis eu cumva ca ma deranjeaza consumul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei cu Chayenne din Romania sunt o specie aparte...

Am un amic care are Chayenne + camere video la casa. Rezultatul?

O filmare cu un alt posesor de chayenne, care ii fura stergatoarele!!! Deci ce va mai mira ca isi pun gaz pe ele? Nuy mai au bani nici de 2 stergatoare Bosch de 14 lei de la benzinarie!!!

(Vadime, il stii pe pagubit. "Poleposition" de pe bmwclub.ro :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu te deranja consumul de ce-ai trecut-o pe gpl? Pentru performante sau cum? Ca sa nu mai dai asa multi bani pe combustibil, deci te deranjeaza consumul.

@muadDib

pana la urma ce-a facut poleposition? Ca pe bmwclub n-a mai postat nimic. Urmaresc si eu cazul de cand s-a postat.

Nu numai cei cu chayenne sunt specie aparte.  Specii aparte sunt toti care isi cumpara masina ca sa "moara dusmanii" cand lor le ghiortaie matele de foame. Cum e sa ai seria 7 si sa pui benzina de 20 de ron?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai pierdut sirul? :D

E un tip cu Chayenne care a fost pradat de stergatoare de un alt tip cu Chayenne. Asta legat oarecum de subiectul topicului. Atat.  :D

Si este "poleposition" de pe bmwclub.ro asa cum tu esti "parola" de pe volvo-club.ro  :P

I-am amintit numele "de scena" pentru ca suntem cativa care citim ambele forumuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xydexter

motoarele alea de care zici tu sunt foarte bune si fiabile, sunt foarte compacte, desi sunt V6 sau V8, consuma mai putin decat echivalentele europene. cu ce ma incanta un motor european mic, turbo care sufera la capitolul fiabilitate? tu crezi ca ma incalzeste cu ceva daca am un motor nefiabil de ultima generatie, cu fel de fel de chestii care sa scoata putere mare din cilindree mica? te rog sa observi ca mari diferente la consumul de benzina nu sunt fata de acum 20 de ani. asa ca, prefer sa am supt capota un motor care si-a dovedit fiabilitatea, care sa ma duca unde vreu, cand vreau, decat o masina care sa-mi dea fel de fel de erori de la zeci de senzori. ma rog, eu sunt adeptul minimalismului! ;D

si apropo de pretul benzinei in state....afirmatia ta nu sta deloc in picioare. atunci cand petrolul ajunsese la 140 $, ajunsese si benzina aproape 5$....

si nu a reusit nimeni pana acum sa-mi explice si mie cum fura americanii petrolul din iraq...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu te deranja consumul de ce-ai trecut-o pe gpl? Pentru performante sau cum? Ca sa nu mai dai asa multi bani pe combustibil, deci te deranjeaza consumul.

@muadDib

pana la urma ce-a facut poleposition? Ca pe bmwclub n-a mai postat nimic. Urmaresc si eu cazul de cand s-a postat.

Nu numai cei cu chayenne sunt specie aparte.  Specii aparte sunt toti care isi cumpara masina ca sa "moara dusmanii" cand lor le ghiortaie matele de foame. Cum e sa ai seria 7 si sa pui benzina de 20 de ron?

cred ca am specificat destul de clar :

"Eu am GPL pe a mea dar e montat din olanda si nu vad nimic rau in asta ..."

Nu "l-am montat" in olanda ci "e montat" din olanda adica de unde am adus masina nu am pus eu gaz pe ea ce e asa greu de inteles ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt multa lume oricum GPLul este o enigma, hai sa explicam putin totusi.

Instalatiile moderne secventiale nu au problemele celor vechi, masina porneste automat pe benzina nu o poti uita pe gaz si chestia cea mai desteapta este ca au ECU si poti face multe setari printre care cele mai utile sunt trecerea pe gaz numai dupa ce se incalzeste plamanul ceea ce este un must iar cand ai nevoie de putere trece automat pe benzina, trecerea nu se simte .

Problema este ca facand toate aceste setari ca la carte masina va consuma si gaz si benzina astfel amortizarea nu se face in 10k km cum zice la Tv ci in multi km .

Mai departe trebuie spus ca o instalatie secventiala bine configurata nu iti va crea probleme cu nici o componenta a motorului, injectoarele de benzina nu se ancraseaza pt ca ele sunt folosite si cand se merge pe gaz, o setare buna este ca numai cand masina merge constant sa mearga pe gaz iar cand se merge mai tare sau peste 3500rpm sa treaca pe benzina .

Nimeni nu face setarile astea pt ca deh consuma mult bre .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am masina de servici un Logan de 1.6 pe gaz (montat de IATSA chiar la livrarea masinii, deci este oarecum "din fabrica"). Are 54000 km acum (20000km facuti de mine) si nu are nici o problema. Fac reviziile la timp si totul e ok. Trece singura pe gaz, pe benzina, etc.

Ca economie... Well, cu gaz de 50 roni fac Sinaia-Bucuresti, interior Bucuresti (prin zona Vitan avem un birou si depozit) si retur. Not bad, zic eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

si apropo de pretul benzinei in state....afirmatia ta nu sta deloc in picioare. atunci cand petrolul ajunsese la 140 $, ajunsese si benzina aproape 5$....

si nu a reusit nimeni pana acum sa-mi explice si mie cum fura americanii petrolul din iraq...

Chiar si americanii se mira. Imi aduc aminte ce zicea si Chris Rock:

"Why did we invaded Iraq? Let me tell you something. If I will invade Kentuky Fried Chicken one day, tha wings will be cheeper in my house!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul sincer m-am lecuit cu gazul am avut o masina pe gaz,ce e drept nu volvo,si m-am lecuit complet complet de ce ''poate'' face gazul unui motor.

Te bucuri ca economisesti la alimentare dar pe de alta parte daca ti-a picat ceva mai bine te lecuiesti de el,se stie ca gazul are o temperatura mai ridicata de ardere decat benzina(mai exploziva) si mai uscata in acelasi timp de unde si problemele....chiuloasa,injectoare,supape si lista continua.

Dupa parerea mea gazul scurteaza viata motorului la jumatate daca nu mai bine!

Cat despre oameni(cocalarii) care isi chinuie masiniile cu gazul NO COMMENT! :-X

Daca ar fi mai exploziv si dupa teoria ta ar trebui ca o masina pe gaz sa fuga mult mai tare decat una pe benzina, gazul sa stii ca prelungeste viata unui motor asta asa ca fapt divers sa stii pentru ca nu mai spala camasile pistoanelor de ulei si in consecinta ungerea este mult mai buna, calamina se depune oricum pe supape indiferent cu ce mergi .

Gazul nu face nimic rau unei masini si va spun din ce au spus 4 mecanici specialisti de la service-uri cu renume nu de la garaje de cartier .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti recomand sa mai citesti, gazul arde la o temperatura mult mai mare de aici rezulta arderea garniturii de chiulasa la unele motoare iar la altele (VTEC, VVTI) chiar deteriorarea supapelor dupa numai 40k km .

La Volvo nu cred ca sunt astfel de probleme pt ca nu puneau din fabrica asa ceva, acum vad ca au renuntat la sistem pt ca e mai comod bioetanolul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now