selc

Ce ziceti de asa ceva este posibil?

46 posts in this topic

207 pe ceas, 183 parca are in talon, avea un 190 maxim. Trebuia sa faci subiectul in cafenea, si un imbecil care merge cu o caruta facuta de tamplarii de la mioveni cu 190 e demn de mila, nu de admiratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu, puterea trecuta in cartea tehnica este una aproximativa si reprezinta o medie. un motor poate avea sub sau peste caii putere trecuti. devierile pot fi majore. majoritatea masinilor, pe care le-am condus nu depaseau viteza trecuta in cartea tehnica cu mai mult de 2-3 km/h. in schimb am si o masinuta, la care depasesc viteza data de constructor cu 14 km/h (masurat cu gps: 214 km/h, pe bord arata aproape 230 km/h, date tehnice: 200 km/h). masina are 130 cai, momentan aprox. 51.000 km si nu a fost absolut nimic modificat la ea, totul standard.

deci poate ca si loganu depaseste cu cativa km/h datele tehnice (la fel cum poate sunt masini care cu greu ajung la viteza data de producator).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice masina prinde viteza maxima mai mare decat cea data de constructor.

Daca constructorul spune ca merge 170, de obicei asta inseamna ca prinde minim 190.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici o masina de 100 de cai si peste 1000 de kile nu prinde 200 garantat, mai ales tinand cont si ce aerodinamica are loganul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cu a mea de 116 cp am prins 200(pe ceas)pe A2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loganul ala era in State. Coincide cu perioada cand a trecut uraganul Katrina  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici o masina de 100 de cai si peste 1000 de kile nu prinde 200 garantat, mai ales tinand cont si ce aerodinamica are loganul.

Un mic exemplu de cum influenteaza aerodinamica viteza maxima.

http://craig.backfire.ca/pages/autos/drag

Ori masina era modificata, ori bordul era modificat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un mic exemplu de cum influenteaza aerodinamica viteza maxima.

http://craig.backfire.ca/pages/autos/drag

Ori masina era modificata, ori bordul era modificat

Exact cum ziceam si eu, odata cu viteza creste exponential si rezistenta la inaintare. Ne-am mai contrat si pe alte subiecte cu vitezometrul, cat si cum arata la diverse viteze, in general arata mai mult cu 4-5%. Modificari la logan ca sa treaca de 200 real ar fi sa piarda vreo 100 de kile si inca 15 cai, in nici un caz cum erau astia, cel putin 2 in masina plus bagaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat ca nu stim coeficientul aerodinamic la Logan. Ar fi fost interesant de vazut cam de cati cai ar avea nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este chiar asa, eu cu Golful 4 stock prindeam 200km/h pe ceas, greau dar prindeam si avea 90CP, deci sunt sigur ca se poate si la G4 viteza maxima era 180km/h deci cu 3 mai putin ca la Logan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici o masina de 100 de cai si peste 1000 de kile nu prinde 200 garantat, mai ales tinand cont si ce aerodinamica are loganul.

  Nu vreau sa te simti cumva ofensat dar  putin esti cam blurat in modul de a vedea realitatea..Logan este "mare jale" in schimb restul este top ,cam asa ceva  ai spune.Nu ma intereseaza cum este logan Dacia dar parca este considerata de multi romani  a fi cea mai napastuita dintre toate marcile  .Are totusi motorizare  Renault si asta nu este de rahat.Renault nu a fost remorca nimanui .Departe de mine  gindul ca imi place Renault dar sa fim f. realisti.

  Avem noi  Volvo dar parca chiar vrem sa fim exclusivisti rau de tot..Ma amuz un pic la cum gindesti .

O Fiesta Sport  are 1098kg /101Cp si "ia" 200 pe ceas (ca era  limitata la 6000).(am avut asemenea masina si  am condus-o 20000km si nu doar  pina la piine ca m-am rugat de vreun prieten si apoi sa ma laud ce si cum  ).Sa lasam fizica  si alte cele si sa vezi ca un "cazan" cum crezi tu ca este Logan 1,6/16v are cred vreo 106 cp .

    Cauta sa ai pe mina masini multe sa vezi ce pot fiecare si apoi poate vei fi mai modest in comparatie.

    Ce te faceai daca aveai acum S500!!!Faceai Volvo ,logan!!!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conteaza mult ce drag coeficient ai. Ca exemplu am facut o simulare aici pt logan http://warped.org/vw/calc.html - coeficient de 0,36, cu un sofer de 70 kg si plinul facut , panta 0. Rezultatul a fost ca 130 mph-132 hp, 120mph-103 hp, 110 mph-80 hp.

Un Logan 1,6 16v poate real 190-195 Km/h si cu abaterea de rigoare a ceasului sa zicem 200-205 Km/h.

CONCLUZIE : Filmul nu este trucat doar soferul este curajos  :D

Golf 4 desi are cu vreo 200 de kg mai mult are un Cx de 0,31 si asta inseamna 130 mph -121 hp, 120 mph- 96hp, 110 mph- 74 hp.

La fiesta nu mai calculez, il cred pe V50Saphir.

PS Fizica nu o putem lasa ca nici ea nu ne lasa sa gravitam de capul nostru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh ?? Cand am fost la Sofia cu Tommy si Matrixxx ... cu Loganu MCV 1.5 dCI cu obd tunning  ;D si 90 Cp  :P Am prins 190 si un pic cu cauciucuri mai mari decat cele de fabrica  ;D 1.6 16V are 106 Cp daca era si Autostrada putin la vale ...  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sunt 400 de KM . 3 ore jumate sau 4  :P ca pana sa intram pe autostrada am mers incet  ;D La intoarcere am facut 6 sau 7 ca era ceata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A prins 190 (si ceva) ca eram eu la volan  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am mers la Sinaia .. l-am facut T5  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matrixx : Si-a luat ala micu' carnetu si nu se bucura si cu noi?!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Nu vreau sa te simti cumva ofensat dar  putin esti cam blurat in modul de a vedea realitatea..Logan este "mare jale" in schimb restul este top ,cam asa ceva  ai spune.Nu ma intereseaza cum este logan Dacia dar parca este considerata de multi romani  a fi cea mai napastuita dintre toate marcile  .Are totusi motorizare  Renault si asta nu este de rahat.Renault nu a fost remorca nimanui .Departe de mine  gindul ca imi place Renault dar sa fim f. realisti.

  Avem noi  Volvo dar parca chiar vrem sa fim exclusivisti rau de tot..Ma amuz un pic la cum gindesti .

O Fiesta Sport  are 1098kg /101Cp si "ia" 200 pe ceas (ca era  limitata la 6000).(am avut asemenea masina si  am condus-o 20000km si nu doar  pina la piine ca m-am rugat de vreun prieten si apoi sa ma laud ce si cum  ).Sa lasam fizica  si alte cele si sa vezi ca un "cazan" cum crezi tu ca este Logan 1,6/16v are cred vreo 106 cp .

    Cauta sa ai pe mina masini multe sa vezi ce pot fiecare si apoi poate vei fi mai modest in comparatie.

    Ce te faceai daca aveai acum S500!!!Faceai Volvo ,logan!!!

   

   

Nu sunt in nici un fel blurat in a vedea realitatea, blurat e domnul ala care merge cu caruta cu 210 pe ceas. Fizica si bunul simt imi spun ca asa ceva nu este posibil, daca tu sustii ca se poate ca o masina care are 183 in talon sa prinda 200 fara alte modificari, treaba ta. 200 pe ceas la orice masina, inclusiv fiesta inseamna cu cel putin 5 km mai putin.

Iti dau doar un exemplu de ce nu poate prinde loganul asta peste 200, http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=91707, audi a4 din 2001, 1.6 benzina, coeficient aerodinamic 0,280, viteza maxima 190. Oare de ce? La noi o fi aerul mai rarefiat ca la altii si de-aia prind masinile mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matrixx : Si-a luat ala micu' carnetu si nu se bucura si cu noi?!!

Tot Matrixxx era la volan  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt in nici un fel blurat in a vedea realitatea, blurat e domnul ala care merge cu caruta cu 210 pe ceas. Fizica si bunul simt imi spun ca asa ceva nu este posibil, daca tu sustii ca se poate ca o masina care are 183 in talon sa prinda 200 fara alte modificari, treaba ta. 200 pe ceas la orice masina, inclusiv fiesta inseamna cu cel putin 5 km mai putin.

Iti dau doar un exemplu de ce nu poate prinde loganul asta peste 200, http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=91707, audi a4 din 2001, 1.6 benzina, coeficient aerodinamic 0,280, viteza maxima 190. Oare de ce? La noi o fi aerul mai rarefiat ca la altii si de-aia prind masinile mai mult.

xydexter intra pe ultimul link pus de mine si vei vedea ca se poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, de acord, masa influenteaza timpul necesar pentru atingerea unei viteze maxime si coeficientul aerodinamic valoarea acestei viteze maxime, sau n-am inteles eu bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now