alexandrurazvan

coduri eroare V50

39 posts in this topic

Buna ziua ,

Ma puteti ajuta si pe mine cu niste coduri de eroare ?

Am curatat EGR-ul iar , la sfarsit, cand i-am sters eroarea am mai avut inca cateva coduri de eroare pe care cei de service nu le-au gasit in programul lor sa-mi zica ce inseamna fiecare in parte !

Nu am fost la service volvo ci la unu oarecare.... masina este V50 din 2006 , 1,6D , 110CP .

Codurile sunt :

P242F

P1103

P138B

P2458

Pe astea le-au sters dar mai este inca unu care nu se sterge si care zice ceva de genu ca filtrul de  motorina trebuie regenerat sau schimbat insa eu tocmai ce l-am schimbat vreo 2,000 de km in urma .

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu despre cod dar ma poti ajuta cu EGR?

Ai avut cumva ulei pe langa oring?

Ai ceva modificari la motor dupa curatare?

Unde ai facut-o??

Merci mult,

Am acelasi model de masina dar eu nu am facut nik la EGR cu toate ca am ulei pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P2458  Diesel Particulate Filter Regeneration Duration

P242F        Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Accumulation

P1103        Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected

P138B        Glow Plug Control Module System Voltage

http://racingtec.sg1009.myweb.hinet.net/DTC.pdf

Filtrul de particole trebuie regenerat nu de motorina ;D

PS> OUCH !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut ulei deloc prin zona respectiva iar de curatat l-am curatat la un service oarecare nici macar din zona bucuresti ci in suceava unde ma aflu momentan .

In momentul in care s-a aprins senzorul ala care se refera la noxe , masina a inceput sa nu se tureze mai mult de 3.000 de ture , iar ca sa ajung la 3000 de ture era foarte greu . Abia acceleram . Dupa curatare si dupa ce mi-au sters baietii codul de eroare respectiv si-a revenit la normal !

Despre ulei ...nu stiu daca ar avea de ce sa fie de la EGR ...s-ar putea sa vina din alta parte

Cat despre filtrul ala de particule m-ati cam speriat ...ce inseamna Ouch ?

Cat de scump e Ouch-ul asta ?

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca ouch e cu 4 cifre in ron  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patru cifre in ron pot sa mearga de la 1,000 pana la 9,999 !!

Daca se apropie de primul capat nu ma deranjeaza prea tare ...dar m-ar deranja cu atat mai mult cu cat se departeaza de limita inferioara :)

s-ar putea sa fie aditivul ala ...despre existenta lui  nu stiam ...inca o grija in plus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Ma gandesc ca este ciudat ca ai avut probleme asa nasoale la masina.

Din ce an este?

Eu am V50 din 2006 si slava Domnului nu am avut nici o problema.

Am ceva ulei prin preajma tubului care merge la valva EGR dar nu are nici o treaba.

Bafta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut ,

si eu tot din 2006 , pana acum nu am mai avut nici o problema .

Senzorul ala de noxe mi s-a mai aprins de vreo doua ori insa s-a stins dupa ce am mers cu ea mai turata ( asa zicea cineva pe forum ...ca sa se curete EGR-ul ) si chiar a functionat . Alta data cred ca a fost de la motorina proasta ...pt ca dupa ce am alimentat cu motorina buna ...la fel  , s-a stins.

De data asta am curatat EGR-ul ....si a doua zi s-a aprins din nou !!

Ai schimbat vreodata aditivul ala de la filtrul de particule ?

Ma gandesc ca este de la el ...eu nu l-am schimbat niciodata .... nici nu stiam de existenta lui

Ma refer la asta :

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php?action=dlattach;topic=2083.0;attach=25056;image

http://www.volvoclub.org.uk/diesel_filter.shtml

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aditivul nu trebuie schimbat, ci completat, gasise Roberto ceva mai ieftin parca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu l-a putut contacta pe vanzatorul de aditiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am exprimat gresit. L-a contactat dar nu i-a raspuns...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei de la reprezentanta volvo  din iasi mi-au zis ca 1,5 kg de aditiv  costa aproximativ 800 ron !

Sigur se completeaza sau trebuie schimbat de tot ?

Din cate am vazut reprezentanta recomanda schimbul si ...avand in vedere ca acolo intra cam 1,8 kg ...s-ar putea sa-mi zica sa iau doua bidoane :D

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu incerc sa gasesc aditivul respectiv mai ieftin ......te anunt daca reusesc. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai copii eu v-am mai zis, aditivul este acelasi de la citronel adica de la grupul PSA si costa 700RON  3L, adica ajunge fix pt doua schimburi, trebuie insa resetat calculatorul de DPF si asta se poate face numai cu un tester mai destept sau la reprezentanta.

Ete colea http://forum.softpedia.com/anunturi/anunt/ADITIV-EOLYS-176-si-FAP-pt-motoare-HDI-1001.html

Dar gasiti pe net o gramada de oameni care vand astfel de aditiv, treaba e simpla trebuie Eolys 176, nu alt tip, este fix acelasi lucru care se baga in Volvo dar de 2x pretul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim domnul, nenea, taticul Bogdan! :hello: Am inteles sa traiti! Vom actiona in acest sens!  :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ma bucur ca am ales una fara filtru de particule  ;D . Asta imi mai lipsea pe cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si inca ceva, Volvo zice asa, intervalul maxim de completare cu aditiv este de 120.oookm, realitatea este alta, lumea pe la 36-60k km deja se plange de erori si vine pe la service cu DPFul infundat si cand primesc devizul de 1150 RON o iau razna.

Oricum treaba cu aditivul este una de chimie pana la urma, daca esti capabil poti sa-ti regenerezi singur filtrul, trebuie doar sa dozezi cantitatea de aditiv la cea de motorina si sa mergi 20-30km cu aceasta compozitie, asta in cazul in care nu resetezi sistemul DPF .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare cum pot sa-mi dau seama daca al meu are sau nu filtru de particule?

E V50 din martie 2005 motor 2.0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dai drumul la motor si pui un servetel alb la teava de esapament. daca ramane alb, atunci ai filtru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cifra nr 8 din VIN

3 = euro 3 NO particle filter

4 = Euro 4 No particle filter

5 = Euro 4 WITH particle filter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate incerca si cu soacra la teava de esapament, daca tuseste n-are filtru de particule (masina).  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, la benzinica nu ai treaba cu filtre si bauturi dinastea scumpe  :D :D ;D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A opta cifra din VIN 3 = euro 3 NO particle filter.

O grija in minus. Sper!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now